28 במרץ 2024 10:28
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאנצ' בוקס סרט הודי

לאנץ' בוקס" סרט הודי שעלה באקרנים החל מ  10.4  מכניס אותנו למומביי בסיפור מרגש על אוכל, בדידות ואהבה. בלבול נדיר של שירות משלוחי האוכל המפורסם במומביי מפגיש בין אישה נשואה המשוועת לתשומת לב מבעלה, לפקיד בגיל העמידה ורוקמת ביניהם מערכת יחסים מיוחדת, אפופה במיטב הטעמים והריחות החמים של המטבח ההודי שהאישה מבשלת על פי עצות של דודתה, ויש לציין שהאוכל טעים מאוד על פי התגובות.

Lunchbox poster 1

https://www.youtube.com/watch?v=6Ee_L0Am2zo

לסרט כמה וכמה תובנות ביניהם " לפעמים הרכבת הלא נכונה יכולה להביא אותך למקום הנכון הסרט לדעתי די נאיבי במושגים שלנו, אבל בתרבות ההודית הכל שונה, כך  לדוגמא כשאישה חושדת שבעלה בוגד, אין סקנדל למרות שהיא פגועה מאוד, לממד הזמן בהודו יש משמעות אחרת…

IMG_5464

צילומים באדיבות שגרירות הודו

משלוחי האוכל בהודו זה הסדר בו מסעדות או עקרות בית שולחות את ארוחת הצהריים לבעלים או לאחרים בכלים מיוחדים שנועדו לכך, יש לוגיסטיקה שלמה למערך הזה ואנחנו די נחשפים לו. שליח אוסף את מארז הכלים מכל בית ומסעדה, את כל הכלים הוא מסדר על משטח צובר מיוחד אותו הוא מעמיס יחד עם עצמו לרכבת שתביא אותו למחוז חפצו, חבורה שלמה של שליחים נמצאים שם עם הווי משלהם, וכן, יש להם גאווה מקצועית, טעות לדעתם היא בלתי אפשרית …..אבל הטעות הזו היא תוכן הסרט ויש בה דרמה, קומדיה, וסיפורים אנושיים שזורים זה בזה ואנחנו נחשפים למנהגים והתרבות ההודית כמו לתחושת הטעם של האוכל שלה מבלי שטעמנו ממנו….

סרט של כמיהה ותשוקה, סרט על החיים בהודו שאנחנו לא מכירים, סרט על זוגיות שלא באה על סיפוקה.

מאד נהניתי מהסרט והתובנות שלו

משחק טוב

שתפו את הפוסט!