25 באפריל 2024 12:13
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שף גיל גלר קייטרינג גיל גורמה

 

 

השף המוכשר גיל גלר מהקייטרינג גיל גורמה הפליא אותנו במנות הקיציות המדהימות שלו בלופט בתל אביב.

 

הלופט זה המקום לאירועים ולמסיבות ברמה של קומה 11 המשקיפה על תל אביב עד לים.

ואם האופק הוא הגבול לשף גיל אין גבולות בעבודה המדויקת ובמנות המקוריות המדהימות.

 

זאת ועוד השף הפגין עבודת צוות מדהימה, שגם במקום שאינו אולי הכי מתאים לכמות זו של הכנות , אורחים הוא הוציא סרוויס מדהים והכול און ליין. הכול מתרחש מול העיניים של האורחים ביניהם אנשי תקשורת, עיתונאים, אנשי קולנרייה וסלבס.

 

שאלתי את גיל איך הכל התחיל… מסתבר שגיל הכיר את עמית בצבא וכבר אז הרעיון התחיל לקרום עור וגידים..גיל השתלם בתחום הקולינריה, למד בתדמור, למד אצל שף גירון, עבד אצל שגב משה ואף השתלם בהולנד בבישול מולקולארי במסעדת כוכבי מישלן. הוא בן 28 וכבר יש לו ניסיון רב בניהול קייטרינג כול מוסדי ובייעוץ קולינרי.  כעת מזה יותר משנה יחד עם עמית האמון על הלוגיסטיקה והארגון הם יוצרים יכולת של הגשת קייטרינג עילי משובח. ובערב הזה בלופט הם הפגינו את היכולת הזאת לא ספק.

 

הלופט עצמו שוכן בשוקן 27 בקומה ה11 מקום מעולה עם נוף על כל העיר.

 

אז מה היה לנו שם? ובעצם זה לא רק המנות הטעימות והמדהימות כל אחת כיצירת אומנות אוכל עם תעוזה ודמיון כפי שהשף אומר.

 

חשוב לציין כי האירוע לווה עם היינות הנפלאים של יקבי רמת הגולן.

 

פינת לחמים משובחים ומטבלים מעולים.

 

סלט מיוחד עם טפטפת חומץ הגשה נהדרת הרכב מדהים מנת פתיחה מקסימה.

 

כבד אווז על מצע של קרוסטיני קדאיף מוגש עם שוט מרטיני פטה כבד אווז צרפתי המונח על ג'לן של ריבת תות ושערות קדאיף, המלווה בריבת בצל ואבקת פיסטוק

 

אבטיח בולגרית ואוזו: קוביית אבטיח, קוביית גבינה בולגרית, קרם של אוזו ורוטב בזיליקום וגרנדין

 

 

טורטליני גבינת עיזים מקצפת פטריות ונגיעת זהב: טורטליני בהכנה ביתית ממולא בגבינות עיזים וירקות מוקפצים, מלווה בקרם שמנת וכמהין, אספרגוס צרוב על הפלנצ'ה וזהב

 

קפוצ'ינו כמהין פירה עם מקצפת כמהין הגשה מעניינת

 

ריזוטו פורטבלו, ריזוטו ירקות שורש מחיתי המונח על פטריית פורטבלה צלויה המלווה בקלמרי כבוש ובוטרדו. אחת המנות שההכנה שלהן כבשה אותי.

 

 

 

עגבניות שרי ממולאות פרמזן עם מפרש פרמזן. חמדמוד עד שאתה טועם זה נגמר…

 

קבב טלה ושקדי עגל מוגש בצנצנת עם עשן, מתובל בראס אל חנות, הקבב סביר השקדים לצערי מסטיק.

 

מוס פירות וכסף, מוס קפוא שהיה מאוד טעים

 

 

אוסף של קרם ודברים טובים

 

מוס שוקולד ויוזו

 

טריקולד שוקולד נפלא עוגיית סאבלה אשר מורכבת מאבקת פיסטוק ושלושה שוקולדים

 

כמה מילים על השף , השיטות שלו והקונצפט:

שיטת הslow food הנהוגה ב"גיל גורמה" דוגלת בשימור מנהגים מקומיים, שיטות בישול, שיטות חקלאיות לגידול מזון, לעיבודו ולהכנתו. השאיפה היא לחזור ולגלות את טעמי הבישול המסורתי

ב"גיל גורמה", קייטרינג עילי משובח, מבינים כי יש להיות נחושים על מנת להגן על ההנאה החומרית של חומרי הגלם במטבח על מנת ליצור מינון הולם של תענוג חושני ושילובו עם הנאה איטית מסביב לשולחן. לכן הם משתמשים בחומרי גלם הגדלים בחוות חקלאיות מקומיות בתהליך איטי, טבעי ויסודי. ממש כמו הכנת האוכל עצמו.

"רציתי להוציא מחומרי הגלם המקומיים שלנו – הבשר, הגבינות, הירקות והפירות –  שילובים מתוחכמים אך עדין שתישאר בהם הסקסיות הטבעית שלהם, וליצור חגיגה של צבעים, טעמים ומרקמים שנפתחת בתחילת הארוחה וממשיכה עד לסיום המתוק שלה",

 

"גיל גורמה" הינו קייטרינג עילי בבעלות גיל גלר ועמית קורן, המספק את חוויית אירוח המושלמת ביותר החל מארוחה בלתי נשכחת לזוג סועדים וכלה באירוע בן 400 משתתפים. כל מנה זוכה ליחס אישי מהשף גלר, החל מבחירת המרכיבים הבסיסיים שלה, תוך שימת דגש על טריות ורעננות, ועד להנדסתה היוצרת חגיגה של טעמים ומרקמים.

 

הקייטרינג העילי "גיל גורמה", בניצוחו של שף גיל גלר, משיק תפריט עונתי חדש המבוסס על מנות קוקטייל קטנות וחכמות. התפריט בנוי כארוחת טעימות וכולל כ-15 מנות שונות המבוססות על חומרי גלם עונתיים מקומיים, המעובדים בשיטות בישול צרפתיות קלאסיות בשילוב טכניקות מבישול מולקולארי ונגיעות ים-תיכוניות.

 

גלר, שהתנסה בשורה של מסעדות נושאות כוכבי מישלן באירופה, יוצר מחומרי הגלם הטריים והמשובחים ביותר שמציע הקיץ הישראלי מנות משובחות וחצופות המתבססות בהכנתן על רזי בישול צרפתיים ואיטלקיים עם נגיעות ים תיכוניות קלאסיות הערבות לחך הישראלי, תוך שימוש בטכניקת בישול מולקולארי. תפריט ארוחת הטעימות מוצע ב"גיל גורמה" לצד התפריט המצומצם, המציע מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים.

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!