28 במרץ 2024 19:04
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלריה מאירהוף מקום לשמחות

 צילום יחצ

לפעמים אתה מוצא מקום שקט ונעים באמצע של הכרך התל אביבי הסואן מעין שמורת טבע.

כאן במקום כזה בדובנוב 8 תל אביב השיקו אולם אירועים לשמחות. למה גלריה? כי יש כאן גלרית אומנות מתחלפת, והמקום הוא גם בעל קונצפט עיצובי מיוחד וגם בעל קונצפט קולינרי מיוחד.

 

צילום יחצ

המקום הזה מציע לכם אפשרות ליצור אירוע אינטימי מרגש ושונה משאר האולמות והוא מתאים לכ 200 איש בישיבה ול 300 איש בסגנון קוקטיל.

 

השף  הוא חיים סבג והוא מתרגש בהשקה כאילו הוא בברית מילה של בנו.

 

גלרית מאירהוף מציעה לכם אירועים באווירת שוק המתבסס על דוכנים כמו בסטה בהן יגישו לכם אוכל שוק מקומי מהמוצרים הטובים ביותר. לא עוד סלטים שניצל, סטייק, ועופיון ממולא.

 אוכל בלאדי זה מה שהם מציעים.

 

זאת ועוד גלריה מאירהוף פועלת בשיתוף מוזיאון תל אביב לאמנות מציגים: "סלון אמנות", אירועים פרטיים ועסקיים בשילוב הרצאות והתנסות חווייתית במגוון נושאים מעולם האמנות מלווים בסיורים מודרכים במוזיאון תל אביב, או סדנאות מעשיות במרכז מאירהוף.

פביאן בראל, מנהלת גלריה מאירהוף, מסרה:"הקונספט שעומד מאחורי שיתוף הפעולה מאחד בין שני עולמות עולם האמנות לבין עולם האירוח היוצרים חוויה ייחודית וחד פעמית המתאפשרת בפינה קסומה בתל אביב. אנו שמים דגש על נושאי אמנות ותרבות ועל כן אנו מארחים באופן קבוע  תערוכות מתחלפות של אמנים ישראלים, כחלק מהקונספט העיצובי של הגלריה. במקום מתקיימות בנוסף, חתונות, אירועי השקה, ימי הולדת ועוד".

 

באירועים עצמם מוצבים דוכני הגשה מעוצבים בפשטות ובתחכום, בשילוב צבעים עזים, חומרי גלם טריים, וריחות נעמים שיעניקו תחושה אותנטית של בילוי בשוק לאורחים.

החשיבה לבנות קונספט אירועים כזה, שהוא קצת אחר ממה שרגילים לראות בנוף הישראלי בא מתוך המגמה לחזרה לטבע שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות בעולם האירועים והקולינאריה בכלל. השימוש בחומרי גלם טריים, ירקות ופירות בלאדי, טרנד הבריאות, והכמיהה לרעיונות חדשים בתחום הולידה את הקונספט החדש, כמו גם פניות של לקוחות שביקשו הצעות לסגנונות הגשה שיהיו גם יוקרתיות וגם יבלטו בפשטות מתוחכמת. הייתי מסכם זאת  כמקום שמאופיין ברוח תרבות ה SLOW FOOD אוכל טרי בריא ומשלנו.

 לקראת ההשקה הייתי אורח במקום יחד עם בלוגרים נוספים ואנשי תקשורת שהגיעו לחוות את המקום.

אנחנו חווינו אירוח בסגנון שוק מחנה יהודה. דוכנים ובהם אוכל " שוק " החל מסלט ניסואז שמרכיבים לך במקום עם דג מלוח ותפוח אדמה שהרוסיות הרוסות על זה…

 

המשך בדוכן עם ברבוניות ובמיה שלא נצלתה מספיק בתוך קונוס.

 

פינת השווארמה כבש או עוף

 

פינה לחומוס בלאדי עם גרגרים , החומוס מעולה

 

ופינת המתוקים והקפה או תה בכוסות מתאימים לרוח הדברים

 

יש כמובן גם בר עם משקאות

 

וברור לי שיש להם יכולת לבנות לך את האירוע המתאים בשבילך.

צילום יחצ

 

 

גלרית מאירהוף

דובנוב 8 תל אביב

שתפו את הפוסט!