25 באפריל 2024 19:29
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמנות בגיל השלישי, "אחוזת בית רעננה" משיקה את "שדרת התערוכות"

 

השדרה תציג תערוכות מתחלפות של דיירי הבית ותיתן להם במה אמנותית.

התערוכה הראשונה נפתחה בימים אלו, "שמיים ומים", תערוכת צילומים של אסתר נלקין

 

 

"אנחנו באחוזה מאמינים כי אף פעם לא מאוחר מדי" אומרת אורלי שנהר, מנהלת תחום התרבות באחוזה, "יש הרבה דיירים מוכשרים באחוזה, שחלמו לאורך השנים לעסוק באומנות אך לא ממשו זאת, או כאלו שבמשך שנים יצרו למגירה ולא הייתה להם הבמה להציג את עבודותיהם. השדרה שחנכנו נותנת להם הזדמנות להגשים חלום זה, להציג את היצירה שלהם לראשונה בפני קהל ולחלוק אותה עם אחרים".

"דמעת ההתרגשות בעיניה של דיירת אשר רואה את צילומיה מוצגים לראשונה" מוסיפה שנהר, "היא המשמעות האמיתית של פרויקט זה בעיני".

התערוכה הראשונה בשדרה, המציגה בימים אלו (ועד ה-1 באוקטובר 2014), היא "שמיים ומים", תערוכת צילומים של אסתר נלקין, שמציגה 15 צילומי טבע, שצלמה במקומות שונים בעולם, החל מדרום אמריקה, מפלי האיגואסו בברזיל, דרך הרי האנדים ועד תל אביב, רעננה וממרפסת ביתה המשקיפה על העיר.

"הנצחתי את הרגעים האלו, רגעים של התבוננות והשתאות מהטבע" אומרת אסתר, "כדי לאפשר לאנשים בחיי לחלוק אותם איתי וליהנות מיופיו וכוחו של הטב כמוני". אסתר, בת 78, מרפאה בעיסוק במקצועה, וצלמת חובבת.

בין התערוכות הנוספות הצפויות להציג בשדרה בחודשים הקרובים, "והעיקר לא לפחד", תערוכת ציורים של משתתפי הסטודיו לציור של אחוזת בית, המתייחסת לפחדים הטבעיים והמובנים שציירים וותיקים ומתחילים כאחד חשים כאשר הם ניגשים להתחיל לצייר ציור, ומציגה את התוצאות מרהיבות.

ויהי ערב
ויהי ערב
רכות
רכות
איתני הטבע
איתני הטבע

תערוכת ציורים של אמה רביץ, "נשים", המציגה ציורי נשים, ותערוכת פסלי קרמיקה של הדיירת אהובה יצחקי.

הקהל הרחב מוזמן לבוא ולהתרשם

שתפו את הפוסט!