24 באפריל 2024 8:31
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השתלבות נשית – תערוכה חדשה בגלריית "חנקין" במסגרת העונה הישראלית לעיצוב בחולון

תערוכה חדשה בגלריית "חנקין" במסגרת העונה הישראלית לעיצוב בחולון

לקראת יום האישה הבינלאומי:

השתלבות נשית

 

יעל סונינו לוי, מעצבת ואמנית הדפס ותחריט ורחלי יוסף אמנית נייר הדפס וטקסטיל, מציגות עבודות תלת מימד עשויות מקליפת עץ קוזו

אוצרת התערוכה: ויוי גן-מור

20/2/14-  22/3/14

לקראת יום האישה הבינלאומי, תיפתח בגלריית חנקין בחולון התערוכה "השתלבות נשית", המציגה עבודות תלת מימד עשויות מקליפת עץ קוזו של המעצבת ואמנית הדפוס, יעל סנינו לוי ושל אמנית הנייר וההדפס, רחלי יוסף. התערוכה תוצג בין 20/2/14 לבין 22/3/14.

אוצרת התערוכה הינה ויוי גן מור.

במסגרת התערוכה מנהלות 2 היוצרות דו שיח המחבר ומפרה את הגישות הרגשיות והאמנותיות השונות של שתיהן. סונינו- לוי עובדת על תהליכים דרך גוף האישה ואלו של רחלי עוברים דרך הטבע שבסביבתה. התערוכה דנה בתהליכים ומעברים ,בניגודים ושאלות, באיזון וחוסר איזון בין פקעת ושורש ,פרפר ופרח ,עובר וילד, תהליכי גדילה וצמיחה שקיימים בטבע ובנו.

בטבע מתקיים תהליך מתמיד של בנייה ופירוק המקביל לתהליכי הצמיחה ונבילה גם של נשים. סונינו לוי מתייחסת בעבודותיה לשאלות שנשארות פתוחות לגבי עצמאות וחופש הביטוי של האישה המתבטאות בעירום ,בשקיפות ,בעפיפונים ובריחוף של העבודות התלת ממדיות . לעומתה בודקת יוסף את מהות השורש, הפקעת של הצמח המתפתח- עד כמה הוא יכול להתפתח ומתי הוא נובל.

**

יעל סונינו-לוי, הינה מעצבת ואמנית המחלקת את זמנה בין ישראל לבריטניה. בוגרת בצלאל במחלקה לעיצוב תעשייתי, אומנית תחריט מזה 10 שנים ולאחרונה משלבת עבודות וידאו ארט. במקביל לעבודתה כמעצבת תעשייתית היא יוצרת בתחום התחריט, התצריב והליטוגרפיה בסטודיו שלה במושב רמות מאיר, בסדנת ההדפס של מוזיאון ת"א, ובסדנת OPC- אוקספורד, בריטניה. סונינו לוי השתתפה בתערוכות קבוצתיות והציגה תערוכות יחיד בארץ ובעולם.

רחלי יוסף, הינה אמנית טקסטיל ונייר, מתגוררת ויוצרת במושב כפר ורבורג. יוסף הינה בוגרת לימודי הוראה בבית המדרש למורים ע"ש ילין בבית הכרם בירושלים ובמדרש לאמנות ברמת השרון. כמו כן, היא בוגרת האוניברסיטה העברית בירושלים בתולדות האומנות, היסטוריה וספרות עברית.

מציגה בתערוכות בארץ ובעולם.

פתיחה: 20/2/14 בשעה 19:30

גלריה ע"ש חנקין

רחוב חנקין 109,חולון,

טלפון: 035590021

שעות פתיחה: ימים ב'-ה' 9:00-12:00 ו- 16:00-19:00

שישי ושבת 10:00-13:00

הכניסה לגלריות העירוניות בחולון ללא תשלום

שתפו את הפוסט!