28 במרץ 2024 14:54
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יוסי ילד שלי מוצלח " מופע סיום סדרת "צלילי קסם" של בית האופרה


סיפור ילדותו של סשה ארגוב

 

מופע סיום העונה בסדרת "צלילי קסם" 2-4 ביולי 

בבית האופרה-המשכן לאמנויות הבמה, תל אביב

סדרת "צלילי קסם" של בית האופרה – המשכן לאמנויות הבמה ת"א, בהנחייתה ועריכתה של ניצה שאול היא הסדרה היחידה בארץ שמגישה את סיפורי הילדות של גדולי המלחינים.

המופע הבא בסדרה  " יוסי ילד שלי מוצלח " , יחתום את העונה ויספר את את סיפור ילדותו  המדהים של סשה ארגוב. המופע, בלווי להקת זמרים, נגנים ורקדנים, בעיבודים מוסיקליים שנעשו במיוחד לכבוד המופע, יתקיים בין התאריכים 2-4 ביולי  בשעות: 17:00 ו18:30 בבית האופרה- המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב.

סשה ארגוב היה בן שלוש בלבד כשניגן לראשונה בפסנתר. אמו, אולגה, הייתה פסנתרנית בתזמורת הפילהרמונית של מוסקבה ואביו יעקב רופא שיניים.  סשה הקטן לא ניגן מעולם כילד בגילו – באצבע אחת או שתיים, אלא מן הפעם הראשונה כבר ניגן בשתי ידיים. משראתה אמו שמדובר בכשרון יוצא דופן , החליטה שצריך לשלוח את סשה למורה מקצועית לפסנתר , אבא יעקב אמר שהשכנה ממול מלמדת פסנתר והציע לשלוח אליה את סשה.
סשה הקטן ,  שהיה כבר בן שש קפץ משמחה, אבל מהר מאד הוא גילה שיאלץ ללמוד לקרוא תווים."אני לא צריך תווים, תנגני לי את המנגינה ואני אנגן אחריך", הוא אמר למורה,  המורה וניגנה את המנגינה ומן הרגע הראשון  ניגן סשה את המנגינה אחריה , במלואה ובלי אף שגיאה.
החיים במוסקבה היו קשים, אבא ואמא של סשה החליטו לעזוב את רוסיה ולעלות לארץ ישראל, לבנות לעצמם עתיד חדש, בארץ בה השמש תמיד זורחת.
סשה ארגוב כתב מאות שירים לגדולים וגם לקטנים –  שירים שילדים רבים גדלו עליהם וארץ ישראל החדשה גדלה איתם  . בין השירים  שיושמעו במופע: "יוסי ילד שלי מוצלח", "ככה סתם", "כשאור דולק בחלונך", "חופשה באדום", "השמלה הסגולה", "שיר ערש", "האם האם" ורבים אחרים. ארגוב הפך במרוצת השנים לאחד המלחינים הנפלאים והמוערכים שידעה המדינה וללא ספק למיוחד שבהם.

וסי צבקר-צלם

יחד עם ניצה שאול ישתתפו במופע להקת זמרי 6FOR2, נגנים, עיבודים:     ארז טל. עם רקדני להקת סבוטאז' .כוריאוגרפיה :  דימה ברכוב .

לינק לסרטון יוטיוב של הסדרה :

http://www.youtube.com/watch?v=YgpdOXbylkM&list=UUFNdGuthNR82Oeil6IUai3w&index=2&feature=plcp

 

 

יום ג' 2.7.13 17:00,  18:30

יום ד'3.7.13 17:00,  18:30

יום ה'4.7.13 17:00,  18:30

 

המופעים מיועדים לגילאי 4 ומעלה

מחיר מנוי לחמשת המופעים: 335 ₪, מחיר למופע: 85 ש"ח

רכישת מנוי וכרטיסים בטלפון: 03-6927777

בסטודיו בית האופרה – המשכן לאמנויות הבמה, שד' שאול המלך 19 ת"א

www.israel-opera.co.il

שתפו את הפוסט!