20 באפריל 2024 17:27
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לידת הפניקס עם להקת ורטיגו בסוזן דלל – מופע המחול הראשון עם החזרה לפעילות

 

התרבות חוזרת לחיים

להקת מחול ורטיגו תציג את:

לידת הפניקס

תחת כיפת השמיים

מופע ראשון מאז הקורונה במרכז סוזן דלל

ימים ג׳ -ד׳ 30.6 -1.7

19:30 -מופע שקיעה לכל המשפחה

21:30 -מופע ערב

לפני המופע יתקיים מפגש עם הכוראוגרפית נעה ורטהיים

״אילו ידעת איך כל מעשה שאתה עושה על פני הפלנטה הזו משפיע על עתיד כדור הארץ ועל גורל האנושות איזה מן אדם היית ומה היית עושה״ (בקמינסטר פולר)

צילום יואל לוי
צילום יואל לוי

להקת מחול ורטיגו- מבשרת את החזרת התרבות לחיים עם המופע "לידת הפניקס" שיתקיים תחת כיפת השמיים ברחבה הגדולה בסוזן דלל ביום שלישי 30.6.20   וביום רביעי  1.7.20 בשעות 19:30(מופע לכל המשפחה)ו -21:30.

מופע זה מבשר גם את חזרתו לפעילות של מרכז סוזן דלל לאחר תקופה ארוכה ללא פעילות בעקבות משבר הקורונה .

לפני המופע יתקיים מפגש בתנועה עם הכוראוגרפית והמנהלת האמנותית של הלהקה נעה ורטהיים.

ורטהיים מסבירה את הבחירה בהעלאת לידת הפניקס דווקא עכשיו :"לידת הפניקס נושאת בכנפיה חמלה וריפוי של הפצע הפתוח שהותירה מאחוריה מגפת הקורונה וקוראת לאיחוד מחדש של החיבור העתיק יומין בין האדם לסביבה".

צילום יואל לוי
צילום יואל לוי

ממש כמו הפניקס – עוף החול, היצירה דינמית, נוגעת בדיאלוג שבין האדם לטבע, ומשתנה בכל סביבה שבה היא פועלת, טבעית או אורבנית, תוך הקשבה לפעימה של הלב, המקום, הזמן ועונות השנה.

מצ"ב לינק לקטע מהמופע  https://youtu.be/SFokHGeppxE                קרדיט צילום: אלעד דבי

"לידת הפניקס" משקפת את החזון המשותף של הכוריאוגרפית, נעה ורטהיים ולהקת המחול ורטיגו להרחבת גבולות המחול כדי ליצור חיבור בין אנשים וקשר אישי עם הקהילה תוך הדגשת ערכים של שיווין וכבוד האדם והסביבה.

הקהל יושב בתוך כיפה גאודזית עשויה במבוק המאפשרת זרימה בין הפנים לחוץ ,בין המציאות לעולם הבימה. הצופים חובקים את הרקדנים הרוקדים במרכז הכיפה במרחב שמאפשר מגע קרוב, נטול היררכיה.

הרקדנים רוקדים על אדמת-כבול. הם מתפלשים בה והיא נדבקת לגופם ומכתימה את גופם ואת לבושם. התאורה מקיימת דיאלוג עם התאורה הטבעית והמוזיקה של רן בגנו, מתובלת בצלילים מן הטבע (מים,רוח), ובהשפעת לחנים טקסיים ופולחנים מהעולם המשתלבים עם רעשי הסביבה המקיפה את המופע.

לידת הפניקס הינה היצירה המיתולוגית של להקת המחול ורטיגו. הופיעה מעל אלף פעמים ברחבי הארץ והעולם והפכה לסמל ערכיה של ורטיגו  אמנות חברה וסביבה.

כוריאוגרפית מנהלת אמנותית: נעה ורטהיים,רעיון :עמוס סטמפל, ע. מנהלת אמנותית: רינה ורטהייים, מוסיקה : רן בגנו, רנה אוברי, עיצוב במה מושיק יוסיפוב ,עיצוב תאורה :דני פישוף – מג’נטה ,עיצוב תלבושות:  ביה”ס לעיצוב אמנויות הבמה בהנהלת רקפת לוי מנהלת להקה :   סנדרה בראון, מנכ״ל:  עדי שעל,        רקדני להקת המחול ורטיגו:  שון אולס, קורינה פריימן, דניאל קוסטא , איתי פרי, מיכה עמוס.

מצ"ב קטע וידאו מתוך המופעhttps://youtu.be/SFokHGeppxE

קרדיט צילום: אלעד דבי

 

"לידת הפניקס"

ברחבת מרכז סוזן דלל

ימים ג׳ -ד׳ 30.6 -1.7 

19:30 -מופע שקיעה לכל המשפחה

21:30 -מופע ערב

מחירי כרטיסים :

100 ₪ ליחיד

190 ₪ לכרטיס זוגי

לרכישת כרטיסים:

https://bit.ly/2CklIM7

שתפו את הפוסט!