20 באפריל 2024 6:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לראשונה בישראל – "רקמה תיעודית" תערוכה ומיצגים במרכז לאמנות דיגיטלית בחולון

 

צמד האמנים והידה רמויקיץ’ ואביב קרוגלנסקי

יוצרי הפרויקט הבינלאומי "רקמה תיעודית

מגיעים לישראל ביוזמת המרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית חולון, על מנת ליצור

"רקמה תיעודית" ישראלית בשכונת ג'סי כהן בחולון

20/6/13- 7/7/13

המרכז לאמנות דיגיטלית, שכונת ג'סי כהן חולון

 

 

אחרי שרקמו בקהיר, בלגרד, ברצלונה, בריסטול ואי-אילו מקומות נוספים באירופה ומחוצה לה, צמד האמנים והידה רמויקיץ' מסרביה ואביב קרוגלנסקי מספרד מביאים את הפרויקט הבינלאומי  רקמה תיעודית לשכונת ג'סי כהן, חולון.

בכל עיר שאליה הם מגיעים, מציבים היוצרים דוכן בפינת רחוב ומזמינים את העוברים ושבים להצטרף אליהם ולתעד את המציאות באמצעות רקמה. האיטיות המובנית בפעולת העברתו של החוט בבד מגבילה את יכולת התיעוד, ומאלצת את הרוקמים לברור, לדייק ולבודד יסודות מן המציאות הסובבת. לצד זאת היא מאפשרת להם לבלות את הזמן ביחד, לארח ולהתארח, ליצור קבוצה החולקת רעיונות ורשמים. הפעולה הפשוטה של הרקמה מאתגרת את קצב החיים האורבני ומציבה לו אלטרנטיבה תוך שהיא מצביעה על הקשר ההדוק בין קצב החיים שלנו לבין איכות היחסים שאנחנו מנהלים

 

הפרויקט מוצג במסגרת התערוכה זמן/ התנגדות המתקיימת במרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית בין התאריכים 11/5- 27/7.


התערוכה "זמן/ התנגדות", באוצרותם של יעל מסר וגלעד רייך עוסקת באופן שבו הזמן מכתיב את היומיום שלנו ומציגה עבודות של 11 אמנים ואמניות מקומיים ובינלאומיים העוסקות במשמעות הזמן בחיי היום יום, כפי שהוא בא לידי ביטוי בפעולות הפשוטות ביותר המרכיבות את חיינו. בעזרת מגוון מדיומים אמנותיים בהם וידאו, צילום, אובייקטים ומיצגים, מנסים האמנים לערער על תפיסת הזמן כפי שנקבע על ידי נורמות חברתיות שונות וקובעים כללים חדשים משלהם לזמן. העבודות המוצגות בתערוכה מבקשות לשאול האם יש קצב חיים אחר שהיינו מעדיפים לקיים או להלך בתוכו? האם ניתן ליצור כלכלות זמן מקבילות? וכיצד ואם בכלל, ניתן לזהות את הזמן ולהתנגד לו.

 

רקמה דוקומנטרית, בין התאריכים 20/6- 7/7/

ימים א'- ה' בין השעות 16:00- 19:00

המרחב הציבורי הסמוך למרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית, חולון

האמוראים 4, שכונת ג'סי כהן, חולון

 

שתפו את הפוסט!