20 באפריל 2024 2:56
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"צלול", תערוכת צילומים בוגרים בסטודיו הראל

"צלול", תערוכת צילומים בוגרים 10/10/2013

"When you photograph people in color you photograph their clothes.

But when you photograph people in B&W you photograph their souls"

Ted Grant

 

תערוכת הבוגרים של סטודיו הראל, מרכז ללימודי צילום מהמובילים בישראל כבר הפכה למסורת – בכל שנה מפיק הסטודיו אירוע מקצועי וייחודי.

השנה תערוכת הצילומים מוקדשת  לנושא "צלול", על כל הפרשנויות העולות ממנו.

שייקה איתן, הבעלים של סטודיו הראל מרכז ללימודי צילום: "תערוכת הבוגרים שלנו הפכה להיות אבן דרך מרכזית עבורנו. מידי שנה אנו גאים לרכז את העבודות המעניינות, המצטיינות והראויות לשבח של בוגרינו. זוהי תמיד עת בשנה בה אני נרגש לראות איך כישרון ויכולת יכולים להיות מתומצתים ומרוכזים עד כדי פריים אחד בודד. אני מזמין את כל חובבי התרבות והאומנות לבוא ולהתרשם מהתמונות הצלולות של הבוגרים".

צילום-כרמלה-קיט.

התערוכה תיפתח ביום חמישי ה- 10/10/2013 בשעה  19:30 ותימשך כשבוע. באירוע הפתיחה ניתן יהיה להתרשם מיצירותיהם של כ- 25 בוגרי הסטודיו, לשמוע הרצאת אורח של הצלמת רינת הלון בנושא: "המצלמה כמראה לחיים"  בנוסף, תתארח במקום מבשלת בירה בוטיק – בירה שפירא וכן, יוצע כיבוד קל.

 

הכניסה לקהל חופשית טלפון לפרטים נוספים 1-800-241-241, www.studiorl.co.il

כתובת: קיבוץ הראל ( כרבע שעה נסיעה מנתב"ג).

אודות סטודיו הראל

סטודיו הראל נוסד בשנת 1995 והוא לא עוד בית ספר לצילום.

הצוות המקצועי של הסטודיו בניצוחו של הצלם אומן שייקה איתן  לוקח את הסטודנטים למקומות הלא שגרתיים בצילום ומעניק זווית אחרת למקומות שכולנו מכירים, הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות או בהדרכה פרטנית כך שהידע שמועבר לסטודנט גדל באופן ניכר. הסטודיו מציע מגוון קורסים וסדנאות כאשר כל אחד יכול למצוא את המסגרת המתאימה לו.

שתפו את הפוסט!