28 במרץ 2024 20:48
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תיאטרון מחול אודיסאה מגיש מחול מייקל ג'קסון

MJ הפקה בישראל רפי בן יעקב 319_5830
MJ הפקה בישראל רפי בן יעקב

כולכם הורגלתם לראות ביצועים של מחול קלאסי, מודרני, הרבה פלמנקו ועוד, הגיע הזמן לצאת מהבועה הזו, לפרוץ למקצבים, תנועה, תלבושות ומחול שטרם היו כאן.

תיאטרון המחול אודיסאה – להקת מחול/ג'ז מסולט לייק סיטי, יוטה, מציגה את MJ כמחווה מפוארת למלך הפופ, מייקל ג'קסון. המופע MJ היה להיט חסר תקדים בארה"ב ובאירופה וקיבל ביקורות נלהבות. הוא יצר שפה רעננה וחדשנית בתנועה ובמוסיקה עם מיטב להיטיו של מייקל ג'קסון, כגון The way You Make Me Feel, Rockin' Robin, Thriller, Billie Jean, Beat It, Black Or White, Earth Song ועוד רבים אחרים.

מופע סוחף המשלב ריקודי ג'אז, היפ הופ, בלט קלאסי וריקוד על נעלי אצבע, ריקוד על גלשן ריחוף (כמחווה לסרטי "מלחמת הכוכבים"), מאות תלבושות, ועשרות רקדנים הממלאים את הבמה באנרגיה מתפרצת ובחדוות ריקוד. המופע סוחף את הקהל ומדרבן אותו לרקוד ולנוע במושבים לצלילי השירים האלמותיים של מייקל ג'קסון.

MJ הפקה בישראל רפי בן יעקב 319_4332_edited MJ

זהו באמת מחווה למייקל ג'קסון, והקהל לא נשאר אדיש, תשואות ומחיאות כפיים שליוו את הביצועים היו מדהימים. זה מופע מרגש שלא משאיר אותך אדיש, הוא ממש יוצא דופן למה שהורגלנו. אולי פה ושם הרגשתי חוסר סינכרון מסויים בתנועה הכללית אבל הכל שם מדהים.

אני רק יכול להמליץ לכם ללכת לראות כי היום , הערב או שכבר אמש היה מופע הבכורה בהרצליה וכן חכו עד הסוף כי אחרי כל הקטעים הקבוצתיים, הדואטים והסולואים המדהימים יש הדרן מסכם מרתק ובלתי נשכח.

20180409_215950AA

על אודות הלהקה

ODT היא להקת תיאטרון מחול החוגגת את עונתה ה-23 ומתכוננת לקראת סיבוב ההופעות ה-11 שלה באירופה. היא נוסדה על ידי מנהלה, דריל ייגר, שעמד בראש להקת בלט ווסט, ויצר לברודווי, לטלוויזיה ולקולנוע. להקת מחול תיאטרון אודיסיאה כוללת 25 רקדנים המיומנים בכל סגנונות המחול.

להקת המחול אודיסיאה שמה לה למטרה להביא לבמה בידור ברמה אמנותית גבוהה, באמצעות יצירות מחול תיאטרליות עם חבורת רקדנים מקצועיים, ולשמש מרכז יצירתי שיאפשר לרקדנים מוכשרים לבטא את עצמם. הלהקה שואפת להציג בפני הקהל הרחב תכנים עכשוויים וחברתיים בליווי מוסיקה בת זמננו, ובשילוב יצירות קלאסיות.

בתעוזה מרהיבה ובכושר המצאה כוריאוגרפי, ODT משלבת בלט קלאסי עם ג'ז, מחול מודרני עם מקצבי סטפס והיפ-הופ, תנועה גמישה וזורמת של מחול סלוני, ובידור ברוח ברודווי. בכך יצרה סגנון חדש שכבש את לב הקהל ברחבי העולם.

הלהקה זכתה בתואר להקת המחול הטובה ביותר במדינה במשך 11 שנים רצופות, וכבשה לה נישה ייחודית בנוף המחול הלאומי והבינלאומי.

ODT הוקמה בשנת 1994 על ידי דריל ייגר, רקדן ראשי לשעבר בלהקת הבלט West . ייגר עבד ורקד בלהקות מחול שונות ברחבי ארצות הברית ואף הופיע כזמר ושחקן בסרטים רבים ובתוכניות וסדרות טלוויזיה. על הבמה ברודווי הופיע במחזות זמר כגון "שורת המקהלה", "דרים גירלס", "קטס", "אוקלהומה" ו"סינדרלה". כמו כן, ייגר יצר כוריאוגרפיות למחזות זמר שונים, אותם גם ביים, קליפים לסטיבי ניקס, חוליו איגלסיאס ופול אנקה, וכוריאוגרפיות לעשרות מופעי בלט קלאסי ומודרני.

להקת המחול אודיסיאה עבדה עם כמה מהכוריאוגרפים הנודעים בעולם, כגון מיאה מייקלס, אלכס מניון, ג'ייסון פארסונס, ליז אימפיריו, די קספרי, ג'סטין ג'יילס ומנדי מור.

 

במאי ומנהל אמנותי:    דריל ייגר         Derryl Yeager

שירים ומוסיקה:           מייקל ג'קסון     Michael Jackson

כוריאוגרפיה:              בוני סטורי       BonnieStory

פייטר מורטנסן  PeiterMortensen

רוג'ר ממוט      RugerMemmott

קיאנה ליטל      KianaLittle

קייסי פיטרסון   CaseyPeterson

ורוניקה ייגר     VeronicaYeager

דריל ייגר         DerrylYeager

מייקל פיטרס   MichaelPeters

וינס פטרסון     VincePatterson

עיצוב תאורה:             קייל באומן       KyleBaumann

עיצוב תלבושות:          שריל ייגר        CherylYeager

 

 

MJ

בכורה עולמית סולט לייק סיטי, מארס 2016

המופע הוצג בהצלחה באירופה, בברזיל, בסין ובטורקיה

 

לצפייה בטריילר:

https://youtu.be/vGGk7n4kaew

 

מועדי ההופעות:

הרצליה

יום שני 9/4 בשעה 20:30

יום שלישי 10/4 בשעה 20:30

ההופעות בהרצליה בהיכל אמנויות הבמה

להזמנת כרטיסים היכנסו לאתר היכל אמנויות הבמה.

 

תל אביב

יום חמישי 12/4 בשעה 20:00

יום שישי 13/4 בשעה 13:00

מוצאי שבת 14/4 בשעה 20:00

יום ראשון 15/4 בשעה 20:00

ההופעות בתל אביב בבית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') תל אביב-יפו

להזמנת כרטיסים היכנסו לאתר האופרה הישראלית.
מחירים 149-299 ₪

 

Odyssey Dance Theatre – the jazz/ballet company from Salt Lake City, Utah presents MJ . MJ was an unqualified hit in SLC and Europe last year and received rave reviews and standing ovations.

The show created a fresh and inventive language choreographic invention, combining the classical virtues of ballet with the attack of jazz;   the raw energy of hip-hop; the syncopated rhythms of tap, in the spirit of Broadway and Vaudeville.

הפקה בישראל: רפי בן יעקב

שתפו את הפוסט!