29 במרץ 2024 14:51
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

באולינג הסרט Bowling

באולינג  Bowling

סרטה של מארי – קסטי מיניו – סאקר

Un Film de Marie – Catille Mention-Schaar

הסרט מבוסס על מקרה אמיתי המספר על כמה אחיות מיילדות העובדות בבית חולים בבריטני שבצפון צרפת.  יום אחד נוחתת על המחלקה סכנת סגירה ומכאן מתחיל הסיפור. סטרייק זו לא רק פגיעה בול בבאולינג זה גם שביתה, נכון אי אפשר לעשות שביתה בלידות אבל אפשר לפעול. והפעילות סביב ההחלטה לסגור את מחלקת היולדות כולל את הפעילות של האחיות לתחרות באולינג אזורית כמו גם חייהן הפרטיים .

חיי המחוז השלווים מתערערים כשלבית החולים מגיעה קת'רין (קת'רין פרו), מנהלת כח אדם חדשה וקרה מפאריס. לאחר שהשלושה מצרפות את קת'רין לנבחרת הבאולינג שלהן הן מגלות כי מטרת בואה היא לייעל כלכלית את בית החולים וכחלק מכך גם לסגור את מחלקת היולדות הותיקה שאינה מכניסה כסף. החברות יוצאות למאבק כנגד סגירת המחלקה ובעד הזכות להיוולד בבריטני ובאמצעות טורניר הבאולינג ינסו לרתום אהדה למטרתם.

 

השחקנים מצוינים יש בסרט הרבה הומור, פטריוטיות, נופים ואנושיות.

הסרט, דובר צרפתית עם תרגום לעברית.

משתתפים
קתרין: קת'רין פרו Catherine Frot

מטילד: מטילד סנייה Mathilde Seeigner

פרמין: פרמין רישאר  Firmine Richard

לואיז: לורנס ארנה Laurence Arne

איב: פרנסואה בורלופ

ארוון: מתיאס מלקוז

מדאד אסקופרף: ג'נביבי מינש

פול: פרדריק נואלייה

גאל: ג'וליין קמפון

מנהל בית החולים: ג'יל בטיי

בימוי : מארי – קסטי מיניו- סאקר Marie-Castille Mntion-Schaar

תסריט : מארי – קסטי מיניו- סאקר, ז'אן מארי דופרה

על פי רעיון מקורי של ז'אן מארי דופרה

הבמאית מארי – קסטי מיניו- סאקר על הסרט

הבמאית מארי – קסטי מיניו- סאקר: במאית, תסריטאית ומפיקה.

זהו סרטה העלילתי השני כבמאית. סרטה הקודם "הפעם הראשונה שלי" סרט התבגרות זכה להצלחה גדולה בצרפת. כתבה שלושה תסריטים והפיקה 13 סרטים.

קת'רין פרו

שחקנית הקומדי פרנסזס. מקימה וחברה שותפה בלהקת השחקנים "הכובע האדום" שהוקמה בשנת 1978. הייתה מועמדת 8 פעמיים לפרס הסזאר וזכתה בפרס שחקנית המשנה בשנת 1995 על תפקידה בסרטו של סדריק קלאפיש, "אווירה משפחתית". הופיעה בעשרות סרטים ביניהם: "כאוס", "אידיוט לארוחה", "הדוד שלי מאמריקה", "גי דה מופסן" ו"אודט של כולם". בחודש פברואר הקרוב יעלה על המסכים בארץ הלהיט האחרון בהשתתפותה "הטבחית של הנשיא" המבוסס על סיפורה של השפית שהוזמנה על ידי הנשיא מיטראן לבשל לו אוכל מיוחד מדרום צרפת בארמון האליזה.

מטילד סנייה

בת למשפחת שחקנים, הסב לואי, הדודה והאחיות מרי אמלי ועמנואל סנייה- רעייתו של רומן פולנסקי. הייתה מועמדת שלוש פעמיים לפרס הסזאר, זכתה בפרס בפסטיבל קאבור לקולנוע רומנטי על תפקידה בסרט "הסנונית שמבשרת את בוא האביב". הופיעה בסרטים רבים  בהם  "ניקוי יבש", "ונוס בוטיק", "הארי חבר שלי" ו"30+".

פרמין רישר

ילידת המושבה הצרפתית גוודלופ. הופיעה בסרטים רבים ביניהם  "ראומל וג'ולייט", לצדו של דניאל אוטיי, ובסרטו של פרנסואה אוזון "שמונה נשים" עליו זכתה בפרס האקדמיה האירופאית לקולנוע ובפרס דב הזהב בפסטיבל ברלין, ביחד עם כל שחקניות הסרט.

לורנס ארנה

החלה את הקריירה שלה בשנת 2010 ומאז הופיע ב-14 סרטים קצרים, באורך מלא וסרטי טלוויזיה.

שתפו את הפוסט!