25 באפריל 2024 4:23
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסטנדאפיסט ארז קליימן יופיע במופע סטנד-אפ שכולו יתקיים בחושך מוחלט במתחם "דיאלוג בחשיכה" שבמוזיאון הילדים הישראלי בחולון



 

החושך המוחלט מגלה לנו את שאר החושים שלנו אלה ה"מודחים" בדרך כלל על ידי חוש הראייה: שמיעה, מגע, ריח, וטעם. ומה קורה לחוש ההומור בחושך המוחלט?

חווית בילוי מיוחדת במינה מציע פרויקט "דיאלוג בחשיכה" הפועל במוזיאון הילדים הישראלי בחולון עם מופע של  הסטנדאפיסט ארז קליימן שכולו יתקיים בחושך מוחלט.

המופע יתקיים ביום ה' ה-14/11/13 בשעה 21:30 במוזיאון הילדים הישראלי בחולון.

קליימן שהרים את הכפפה למופע בו לא יראה את הקהל שלו והקהל לא יראה אותו- החל את דרכו על בימת מועדון הסטנד אפ ה"קאמל קומדי קלאב" בתל אביב,הוא צד את עיניהם של צמד שדרני הרדיו, שי גולדשטיין ודרור רפאל, ובמשך ארבע שנים הגיש פינה קומית בתוכנית הרדיו "שי ודרור", כמו כן הגיש פינה קומית בתוכנית הבוקר של "רשת" והשתתף בתוכניות הטלוויזיה "צחוק מהעבודה" ו"עובר כל גבול", הוא גם נמנה בעבר על צוות הכותבים של תוכנית הסטנד אפ "מועדון לילה".

מאז נפתח "דיאלוג בחשיכה" בישראל , הפך לאבן שואבת לקהלים רבים ועד כה פקדו אותו למעלה מ- 700,000  מבקרים.

מסלול "דיאלוג בחשיכה" הוקם בשנת 2004  במוזיאון הילדים הישראלי בחולון, במטרה לחשוף את המבקרים לעולמם השונה של העיוורים, ליכולותיהם ולעוצמתם כמו גם לעולם החושים העשיר. במסלול נכנס המבקר לעולמם של הלא רואים, בליווי  מדריכים בעלי מוגבלות ראייה ובחושך המוחלט  הוא שומע, חש, מריח, חושב, מרגיש, מדמיין ונע בעוצמות שלא חווה קודם.

התערוכה מעסיקה כ – 35 מדריכים עיוורים וכבדי ראיה ה"פוקחים" את עיני המבקרים להרגיש, לחוש, למשש, ובמלים אחרות להפעיל את חושיהם האחרים ולזכות במסע מרתק להכרת ולקבלת האחר, תוך כדי התנסות אישית.

ערב סטנד-אפ קורע מצחוק…בחשיכה!
"דיאלוג בחשיכה"
מוזיאון הילדים הישראלי, חולון
14/11/13 בשעה 21:30

שתפו את הפוסט!