28 במרץ 2024 13:07
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסרט "הדברים שאני רוצה" – מה היית עושה אם היית זוכה במיליונים בלוטו?

הדברים שאני רוצה 4

כל אחד בונה לו חלומות וארמונות ליום בו יזכה בלוטו או בהימור אחר (חוקי), השאלה היא מה אתה עושה ביום בו באמת זכית (בתקווה שלא תקבל התקף לב!). האם תרוץ לספר לכל העולם? האם תנהג בראוותנות? תתגרשו? תתחתנו? תסדרו את הילדים? תקנה ותקנה ותקנה? תשתגע?

הסרט הזה עוסק במהות של החיים ביום שלאחר הזכייה הגדולה, או יותר נכון מה קורה למי שאינה מעוניינת לשנות את החיים השלווים שלה ושל המשפחה שהיא בנתה.

הדברים שאני רוצה
La Liste de mes envies

סרטו של דידייה לה פשר

על פי ספרו של גרגואר דלקור

הדברים שאני רוצה 7

הסרט הצרפתי מספר את סיפורה של ג'וסלין, בעלת חנות סידקית בעיירה קטנה בצפון צרפת. היא נשואה שנים רבות לאותו גבר, הילדים יצאו מן הבית. יום אחד משכנעות אותה חברותיה מסלון היופי הסמוך למלא טופס לוטו כיון שהפרס עומד על כמעט 19 מיליון יורו. היא משתכנעת ושולחת טופס ומגלה שזכתה בסכום הענק של 18,547,301 יורו ו-28 סנט. היא לא מגלה את דבר הזכייה לאף אחד. האם הסכום הזה יוכל להעניק לה את כל הדברים שהיא רוצה?

קשה לה להחליט לג'וסלין מה לעשות, לגלות? לא לגלות? היא חוששת מהשינויים. יש לה חנות סדקית מהממת ומבוקשת בזכות הבלוג שלה, קשה לה לחשוב מחוץ לריבוע שאותו היא מכירה. אבל דברים קורים, ואותם תצטרכו לראות בסרט ולהחליט מה אתם הייתם עושים.

שחקנים

ג'וסלין: מתילד סנייה

ג'ו: מרק לבואן

אביה של ג'וסלין: פטריק שנה

דניאל: ויריג'יני הוק

דניאל: פרדריק בל

נדין: טיפיני האס

 הדברים שאני רוצה 3

צרפת 2014, 94 דקות, צרפתית, תרגום לעברית ואנגלית

הסרט מופץ על ידי עדן סינמה בע"מ
הסרט יוקרן בסינמטק תל אביב, ברשת יס פלנט וברחבי הארץ
ובבתי הקולנוע הנבחרים החל מן 16.07.2015

שתפו את הפוסט!