24 באפריל 2024 0:58
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יחסים בהסכמה", הדרמה של ערוץ "E!", נכנסת מאחורי הקלעים של רומן מתוקשר בין כוכב אקשן מצליח ושחקנית אלמונית

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם

הסוד האמיתי מאחורי סיפור האהבה ההוליוודי

The Arrangement

 

"יחסים בהסכמה" ("The Arrangement") היא דרמה של ערוץ הבידור האמריקאי "E!" ואולפני "יוניברסל", שנוצרה על ידי המפיק והתסריטאי ג'ונתן אברהמס ("מד מן") וכבר חודשה לעונה שנייה.

 

מייגן מוריסון היא שחקנית צעירה ויפיפייה שנבחנת לתפקיד הנשי הראשי בשובר קופות לצדו של קייל ווסט, אחד מכוכבי האקשן הגדולים בעולם. זו הזדמנות חלומית עבור מייגן, שכמו רבות מהצעירות בהוליווד מתקשה לפרוץ ומתפרנסת בעיקר מעבודת מלצרות.

 

האודישן המוצלח שלה מוביל לדייט מושלם עם קייל, שמסתיים באופן בלתי צפוי: מייגן מקבלת הצעה לחתום על חוזה שישנה את חייה. כל זאת, בעידודו של המנטור של קייל – טרנס אנדרסון, שעומד מאחורי ארגון עזרה עצמית ניו-אייג'י יחד עם אשתו דיאן. בעיר שבה תהילה היא הדבר החשוב ביותר, מייגן תיאלץ להחליט כמה רחוק היא מוכנה ללכת כדי להצליח.

 

עם עלייתה ב-"E!" עוררה הסדרה עניין רב וספקולציות בקרב המבקרים והצופים, שמצאו קווי דמיון בין העלילה ובין שמועות אודות יחסיהם של זוג הוליוודי מתוקשר ומוכר.

 

בסדרה מככבים ג'וש הנדרסון ("עקרות בית נואשות"), כריסטין אוונג'ליסטה ("המתים המהלכים", "המתמחה"), מייקל ורטן ("זהות בדויה"), קארה פטרסון ("היישר מקומפטון"), לקסה דויג ("אנדרומדה"), אוטום ריזר ("הפמליה") וקתרין איזבל ("אינסומניה").

 

החל מה-3.6, ימי ראשון ב-20:45, ב-HOT3 וב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!