28 במרץ 2024 22:09
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"להציל נסיכה" סרט ילדים בחנוכה

סרט ילדים חדש לחנוכה:

"להציל נסיכה"

Knight Rusty

אנימציה-הרפתקאות, החל מ-28.11 בבתי הקולנוע

הרפתקה מסעירה ומרגשת, המגוללת את עלילותיו של האביר ראסטי, יצור מתכתי שובה לב אשר יוצא לקרב של חייו: רגע לפני שחלומו הגדול אודות זכייה בטורניר המשחקים המלכותי מתגשם, הוא מופלל ומואשם בגניבה על לא עוול בכפו. ברגע אחד, אבירנו מאבד את כל עולמו ויוצא למסע לטיהור שמו וזכייה מחודשת בתואר האבירות שלו, טירתו וליבה של אהובתו. זהו סיפור מרגש ומשעשע על חברות אמת ואומץ לב, ברקע ערכי של עולם, שכולו על טהרת המחזור.

עלילת הסרט: בממלכה הגרוטאות הקסומה, בה כל היצורים עשויים מפסולת ממחוזרת וכל דבר דומם בה – חי ונושם, חי ראסטי, אביר עשוי מתכת בעל לב זהב. כנגד כל הסיכויים, מביס ראסטי את הנסיך הממלכה, בטורניר המשחקים המלכותי. נצחונו, כך הוא חושב לפחות, יבטיח לו את סליחתה של אהובתו, על כך שהחליף את מכונת התפירה היקרה שלה במנוע חדיש עבור סוס המרוץ שלו…

אולם רגע הניצחון של ראסטי מתוק אך קצר. הוא מואשם על לא עוול בכפו בגניבה וברגע אחד מאבד את תואר האבירות שלו, את טירתו ואת חברתו, שעוברת לגור בטירת יריבו, הנסיך הנכלולי. ראסטי לא מאבד תקווה ויחד עם סוסו הנאמן צ'ופר וקוק הדרקון הקטן, יוצא למסע לטיהור שמו והשבת אהובתו.

מסעו של ראסטי עמוס תלאות והרפתקאות. על מנת שיוכל להשלים את משימתו, עליו לצאת למסע חיפושים מסוכן במעבה מכרות הממלכה, להרוג דרקון אימתני בעל 2 ראשים ולהציג למלך את ראשו. בינתיים בממלכה, מגלה העלמה מזימה אפלה של הנסיך להשתלט על הממלכה, וגורלה מונח על כתפי המתכת הצרות של ראסטי. האם יצליח ראסטי לגייס צבא נאמן על מנת להלחם בנסיך הרשע? מי ינצח במאבק בין בני האור לבני החושך?

קרדיטים:

אולפני האנימציה קליגרי (Caligari)

מפיקה: Gabriele M. Walther (מסביב לעולם עם פליקס, פליקס 2: ארנב הצעצוע ומכונת הזמן, דוב דוב והירח)

במאי : תומאס בודנסטיין (Thomas Bodenstein)

מדובבים:

האביר ראסטי– דני לשמן (חצויה, השמינייה)

 

 

 

 

 

"להציל נסיכה" (באנגלית: Knight Rusty )

גרמניה 2013. אורך הסרט: 85 דקות

מופץ על ידי גלובוס גרופ וסרטי וחמישה כוכבים

החל מיום 28.11 בבתי הקולנוע, בדיבוב לעברית בגרסת תלת מימד ודו מימד.

 

שתפו את הפוסט!