20 באפריל 2024 11:40
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תפוס ת'פטיש – סרט ילדים חדש– מפסח בבתי הקולנוע

 פסח, הנכדים שלי מגיעים לביקור ולינה וצריך לחשוב טוב, טוב איך לבדר אותם ולעניין אותם, והעיקר שיהנו ויזכרו את החוויה.

בדיוק עלה לאקרנים הסרט " תפוס ת'פטיש" ."תפוס ת'פטיש" הוא סרט הרפתקאות מצויר חדש לילדים ולנוער, שגיבורו הוא הנער ת'ור שמציל את העולם בעזרת פטיש המחץ שלו,  בעלילה הצבעונית והקצבית משולבת מלחמת טוב ורע וסיפורי גבורה רבים, כשמעל הכל ערכי חברות, אומץ והתמדה, עד לסוף הטוב. את התפקיד הראשי של פטיש המחץ מדובב בכישרון רב ועם הרבה הומור הסטנדאפיסט קובי מימון, ובתפקיד המכשפה ליהוק מפתיע – ניקול ראידמן. הסרט "תפוס ת'פטיש" בדיבוב עברי, בתלת מימד ודו מימד, בבתי הקולנוע ברחבי הארץ מיום 28.3.

אז נסענו לגלובוס מקס במודיעין, בית הקולנוע האהוב עלינו, הנסיעה מראשון למודיעין מאז כביש 431 עשרים דקות! התקבלנו בלבביות בקולנוע, קנינו פופקורן ושתיה וכן להפתעתנו קיבלנו משקפיים לתלת מימד. האמת אף פעם לא ראינו סרט תלת מימד…והשתרענו על הכיסאות…

 איזו חוויה אדירה לצפות בסרט הזה בתלת מימד הדמויות והכל כל כך מוחשי כל כך מוחשי כאילו אתה יכול לגעת בהן, אביבי בן ה4 לא ממש רצה את המשקפיים אבל ליהי לא הסירה לרגע.

זהו סרט אנימציה מעולה, כרגיל יש את הטובים ואת הרעים ואת הנער התמים שחושב שהוא יכול לנצח את כל העולם…הסרט ריתק את הילדים וביננו גם את המבוגרים..

 ת'ור, בנו של אודין מלך האלים, היה נפח שחי באושר עם אמו בכפר שליו וקטן, וחלם חלומות של גדולה, כבוד, ותהילת עולם. בצירוף מקרים, או אולי היה זה הגורל, הנשק הכי חזק בעולם,  פטיש המחץ (בדיבובו של כוכב הילדים והבדרן קובי מימון), הגיע לידיו. זמן קצר אחר כך הוא מוצא את עצמו נלחם עם צבא ענקים שזוממים יחד עם המלכה המרשעת הל (בדיבובה של ניקול ראידמן), להשתלט על העולם. הם מקפיאים את כל מי שעומד בדרכם ומצליחים לשים יד על הפטיש. גם כאשר הכל נראה אבוד, העזרה מגיעה ממקומות לא צפויים ות'ור יוצא למאבק האחרון, להשיב את פטיש המחץ והשליטה לידיים הנכונות.

 

 

"תפוס ת'פטיש"

שנה: 2012

אורך הסרט: 80 דקות

מופץ על ידי גלובוס גרופ וסרטי וחמישה כוכבים

החל מיום 28.3 בבתי הקולנוע, בדיבוב לעברית בגרסת תלת מימד ודו מימד.

במאי : דן שצברג

שתפו את הפוסט!