29 במרץ 2024 14:54
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אם כבר חגיגה אז MOJO -MOMENTS OF JOY

 

ב 16.9 יש לי יום הולדת בה נשיק כוסיות עם היין החדש והשובב מוג'ו MOJO -MOMENTS OF JOY מבית כרמל.

??????????

 

היינות בסדרת MOJOMOMENTS OF JOY מייצגים את בני ובנות דור המילניום – בגרסת היין: עושר של טעמים שנוצר ממפגש לא צפוי של זנים וסגנונות. היינות הם טבעוניים וחצי מתוקים ועתידים להפתיע את צרכני היין הוותיקים ולהנעים למתחילים

תתחילו להגיד מעכשיו

יש מוג'ו חדש ליקבי כרמל

יקבי כרמל, היקב המוביל בישראל, מחדש עם סדרת יינות חדשה וייחודית הפונה לדור המילניאלס תחת השם MOJO (MOMENTS OF JOY – רגעים של שמחה). הסדרה פונה אל צרכני היין העתידיים: המילניאלס. לצרכני הדור, ילידי שנות ה- 80 עד תחילת האלף יש דרישות משלו, טעמים משלו וצרכים משלו: שיהיה קליל, סקסי, נגיש, צעיר וטרנדי. צרכני המילניאלס ברובם נמצאים בשלבים הראשונים של הקמת משקי בית, פתוחים לטרנדים ולהתנסויות, ומעדיפים לארח ולהתארח בבתים.

סדרת MOJO מביאה לידי ביטוי את העושר שנוצר ממפגש לא צפוי של זנים וסגנונות, המתיקות החצי מתוקה הטרנדית, בעיצוב צעיר ועם סגר הברגה נח לשימוש. הטעמים המפתיעים והמחיר הנגיש (35 שקלים בלבד), הופכים את הסדרה לאידיאלית עבור דור המילניום ומתאימה, כפי ששמה מחייב, לרגעי שמחה משותפים – החל ממסיבות ובילוי עם חברים ועד לאירוח ביתי נעים, בין אם לצד סושי, פיצוחים או מגש פיצה, סדרת מוג'ו היא הזדמנות להפוך את הרגעים היומיומיים לרגעים של שמחה משותפת.

יקבי כרמל משיקים סדרת יינות חדשה MOJO צילום אייל קרן
יקבי כרמל משיקים סדרת יינות חדשה MOJO צילום אייל קרן
mojo יקבי כרמל משיקים סדרת יינות חדשה MOJO צילום אייל קרן
mojo יקבי כרמל משיקים סדרת יינות חדשה MOJO צילום אייל קרן


יפתח פרץ, יינן ראשי ביקבי כרמל
: "בסדרת מוג'ו. רצינו להעניק פיתרון איכותי ונגיש לכל סוג של אירוע בבקבוק אחד. הארומטיות של המוג'ו הלבן משתלבת עם אירועים קלילים כמו מסיבות וטיולים ועם מנות מגוונות כמו אסיאתיות מתובלות וקינוחים. המוג'ו האדום ישתלב מצוין באירוח ביתי ומפגשים עם חברים ועם מנות איטלקיות או על האש.

הסדרה כוללת שני בלנדים עם טוויסט ואמירה אישית של צוות הייננים בהובלת היינן יפתח פרץ: בלנד לבן עם עקצוץ של גוורצטרמינר וקברנה סובניון עם טוויסט מתוק (פרנץ' קולומברד):

MOJOבלנד לבן עם עקצוץ של גוורצטרמינר, בציר 2018 חצי מתוק: בלנד לבן חצי מתוק מענבי סוביניון בלאן, מוסקט, קולומברד וגוורצטרמינר, רענן ומעורר את החושים, מבושם ואקזוטי.

MOJO קברנה סובניון עם טוויסט, בציר 2018 חצי מתוק: יין חצי מתוק מענבי קברנה סוביניון, אליו נוספו ענבי קולומברד לבנים שנסחטו ולא תססו, שילוב שיצר יין משמח, מסקרן ועסיסי.

אז קדימה מסיבה

??????????

סדרת MOJO תהיה הראשונה ביקבי כרמל שתתהדר בחותמת של מוצר טבעוני (VEGAN FRIENDLY), כחלק מתהליך מתמשך של חקלאות בת קיימא ואי שימוש בחומרים מן החי בכל שלבי תהליך הייצור.

סדרת MOJO משלימה את המענה של יקבי כרמל לכלל טווח המחירים ולכל שלב בחיים – מצעירים ועד משפחות, מצרכני פרימיום ועד בקבוקים הנגישים לכל כיס.

 

הבקבוקים החדשים מבית יקבי כרמל עוצבו על ידי סטודיו NEO GROUP בראשות המעצב פיליפ בולקייה, עם צבעוניות מובלטת, לוגו ייחודי אשר אויר כפרצוף מחייך וסגר הברגה.
סדרת היינות MOJO תשווק במחיר מומלץ של 35 ₪ וניתן להשיגה ברשתות השיווק וחנויות היין ברחבי הארץ.

 

על יקבי כרמל

יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז הקמתו לפני 137 שנים בהן לא החמיץ אף בציר. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 כורמים, ומפעילים שלושה יקבים: היקב המרכזי בזכרון יעקב, יקב אלון תבור בגליל, ויקב יתיר בתל ערד.

 

 

 

שתפו את הפוסט!