29 במרץ 2024 13:26
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסיטקום "I Live With Models" הדוגמנית ואני

 

 

הקומדיה "הדוגמניות ואני", שעלתה בפברואר האחרון ב"קומדי סנטרל" הבריטית, עוקבת אחר בחור מוזנח וחסר מזל, שמתגלה כדוגמן ידיים ומוצא את עצמו בלב סצנת האופנה של מיאמי

 I Live With Models

"הדוגמניות ואני" ("I Live With Models") היא סדרה קומית חדשה של "Comedy Central UK" וחברת ההפקות "Rough Cut". את הסיטקום, שהושק בפברואר האחרון בבריטניה, יצרו זוכה ארבעה פרסי ה"BAFTA" והמועמד ל"אמי" אש אטאלה ("המשרד"), השחקן ג'ון פוסטר ("דלת נסתרת", "טעות בכוונה") וזוכה שלושה פרסי ה"BAFTA" ג'יימס למונט ("הארי היל").

 

דיוויד הופמן ("מרוששות", "מסיבת רווקות") מוביל את צוות השחקנים, כשלצדו בריאנה האווי ("איך להיפטר מהבוס 2", "נקמה"), רבקה ריד ("הבחורה החדשה"), ג'וזף מיי ("אפיזודס") ואריק ארגון ("החתונה המושלמת"). כוכבת "כתום זה השחור החדש" קייט מאלגרו והדוגמנית פופי דלווין מגיעות להופעות אורח במהלך עונת הבכורה.

 

במרכז הסדרה, שמתרחשת במיאמי, ניצב טומי (הופמן), בחור ממוצע, מוזנח למראה וחסר מזל בשנות העשרים לחייו שעובד בבית קפה. שנות נעוריו של טוני הכינו אותו לחיים רוויי השפלה ודחייה. אך כשסוכן דוגמנות נחשף לידיו המושלמות, הוא נשלח היישר לעולם האופנה הזוהר, ונדמה כי כל חלומותיו התגשמו.

 

טומי מסוגל להתמודד עם כל המכשולים של הקריירה החדשה שלו, אך מתקשה להסתדר עם שלושת שותפיו החדשים – והיפיפיים – לדירה: אנה (ריד), דוגמנית קטלוגים מרדנית, אנריקה (ארגון), דוגמן רודף שמלות וסקרלט (האווי), דוגמנית מסלול נוירוטית.

 

החל מה-10.5, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:00, ב-HOT קומדי סנטרל

שתפו את הפוסט!