25 באפריל 2024 22:51
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וילי פוד משיקה את Euro Spread – ממרח חמאה מועשר בוויטמין D

 ??????????

חברת 'וילי פוד', מיבואניות מוצרי המזון המובילות בישראל, חרטה על דגלה את האיכות הבלתי מתפשרת תחת המחיר ההוגן ביותר. ממרח החמאה  Euro Spread מועשר בוויטמין D (הנקרא גם ויטמין השמש) שהינו בעל חשיבות רבה לילדים ונוער אשר לא נחשפים רבות שלשמש כיום.

וויטמין D הינו בעל חשיבות רבה לספיגת הסידן החיוני בגוף. מחקרים רבים מצביעים על הקשר בין ויטמין D לשמירה על רקמת העצם, מניעת דיכאון, הפחתת סיכון לסוגי סרטן שונים ובעיכוב תופעות של אלצהיימר וצהבת.

כמו כן, ממרח החמאה  Euro Spreadעשיר בחומצות שומן אומגה 3 להן השפעה חיובית לכל אדם ובייחוד לילדים, מבוגרים ונשים בהיריון.

??????????

ממרחי החמאה של מותג Euro Spread מבית 'וילי פוד' מיוצרים באירלנד שם נחשב החלב לאחד מהטובים ביותר בעולם. המחלבה האירופית, מתבססת על מרעה חופשי, אקלים טוב ומים נקיים – מה שמעלה משמעותית את איכותו של החלב ואיכות ייצור החמאה. כמובן שגם הטעם טוב יותר, והערכים התזונתיים גבוהים יותר.

ממרח החמאה  Euro Spread בטעמו הנפלא משדרג כל כריך ומתאים למריחה קלה על לחם, קרקר או מצה והוא מצוין לשילוב בכריכים לילדי העידן הטכנולוגי, שלא נחשפים מספיק לשמש.

החמאה מגיעה בשני גדלים 250 גרם ו-500 גרם וזמינה בטעמים שונים: מליחות עדינה, ללא מלח, Lighter במליחות עדינה, Lighter מופחת כולסטרול ללא מלח ו-Lighter מופחת כולסטרול במליחות עדינה. לכל המוצרים יש הכשר "חלב ישראלי".

 ?????????? ??????????

ויליפוד יוצאת בימים אלו במהלך היכרות במחיר שובר שוק במטרה להכיר לצרכנים את המוצר האיכותי עם היתרונות הבריאותיים:

ממרח החמאה Euro Spread-250 גרם במחיר הכרות של 10 ₪

ממרח החמאה  Euro Spread-500 גרם במחיר הכרות של 19.90 ₪

תעקבו  אני הולך להכין קראמבל עגבניות עם ממרח החמאה הזה

 

שתפו את הפוסט!