25 באפריל 2024 13:27
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עוגיות, עוגיות טעימות חדשות מאסם

חטיבת המאפה של אסם משיקה מספר מוצרים חדשים : ערגליות פרג, עוגיות שוקולד צ'יפס עם קרם בטעם אגוזים, קרמוגית חלבה

??????????

ראשית כל לכבוד פורים אסם מחדש לנו עם ערגליות פרג, לא עוד אזני המן אלא הערגליות האהובות בכל בית עם מילוי פרג מדהים

המוצר השני שאני מכרסם עכשיו זה קרמוגיות חלבה שנמסה בפה, בא לי להכניס למקפיא ולקבל עוגיות גלידה חלבה

ועוגיות שוקולד צ'יפס מדהימות

אסם מרחיבה את סדרת העוגיות "ערגליות" ומשיקה: ערגליות במילוי פרג לכבוד חג פורים. סדרת ערגליות הינה אחת מהסדרות המובילות בקטגוריית העוגיות הכוללת מאות סוגים. צרכנים מאד אוהבים לחפש גיוון ומוצרים חדשים בתחום העוגיות והמאפים המתוקים, בימים אלו לרגל חג פורים משיקה אסם טעם חדש שמצטרף למגוון הטעמים הקיימים בסדרת ערגליות. סדרת ערגליות כוללת, ערגליות במילוי תות, ערגליות במילוי שוקולד, וערגליות במילוי פטל.

2891647

זרעי הפרג נמצאים בשימוש נרחב כחומרי טעם וריח, תבלין, קישוט בתבשילים, מאפים ומוצרי מזון שונים.

השימוש נפוץ בעיקר במטבח האירופאי, ובארץ נהוג לעשות בו שימוש בחג פורים במילוי אוזני המן.

??????????

בנוסף

אסם משיקה טעם חדש לעוגייה האהובה קרמוגית: קרמוגית עם קרם בטעם חלבה. הקרמוגית החדשה מגיעה במילוי בטעם חלבה, טעם פופולארי ואהוב מאד בארץ.

 ??????????

דפנה ברנר, מנהלת שיווק המאפה באסם-נסטלה, הוסיפה: "השקת קרמוגית עם קרם בטעם חלבה היא חלק מהמאמץ שלנו לאפשר מגוון רחב יותר של טעמים לחוויית פינוק מתוק. סדרת קרמוגית של אסם נותנת מענה למי שמחפש פינוק לצד השתייה החמה או לנשנוש טעים. קרמוגית היא גם פתרון נפלא לאירוח של משפחה וחברים לקינוח לאחר הארוחה".

הטעם החדש מצטרף למגוון הטעמים של קרמוגית,. סדרת עוגיות עשירות ומפנקות הכוללות עוגיות קרמוגית עם מילוי קרם טעים ועשיר בטעם שוקולד, ועוגיות קרמוגית שוקו עם מילוי קרם טעים ועשיר בטעם אגוזים.

קרמוגית עם קרם בטעם חלבה מגיעה באריזת 200 גרם.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

ובנוסף

לקראת חג פורים הקרב ובא אסם משיקה טעם חדש של עוגיות השוקולד צ'יפס: עוגיות שוקוצ'יפס ממולאות קרם אגוזים. עוגיות שוקוצ'יפס ממולאות קרם אגוזים הן הפתרון המושלם לפינוק בהפסקת הקפה או כשסתם מתחשק לכם משהו מתוק וטעים. העוגייה החדשה, כמו גם שאר העוגיות בסדרה עשויות מחומרי גלם איכותיים, בעלות מרקם פריך ומפנק.

 

2891638

דפנה ברנר שתיל, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה, הוסיפה: "עוגיות שוקוצ'יפס הן העוגיות האהובות ביותר בעולם. השקת המהדורה המיוחדת של עוגיות שוקוצ'יפס ממולאות קרם אגוזים נובעת מהרצון שלנו לחדש ולתת לצרכנים אפשרויות נוספות של טעמים ומרקמים. בשנה האחרונה אנחנו משקיעים מאמצים רבים להרחיב את המותג עם טעמים חדשים ומעניינים, יחד עם שמירה על הטעם הקלאסי של עוגיות שוקוצ'יפס אסם".

??????????

הטעם החדש במהדורה מיוחדת מצטרף לסדרת עוגיות שוקוצ'יפס עשירות ומפנקות הכוללת עוגיות שוקולד צ’יפס קלאסי, עוגיות שוקולד צ’יפס ממולאות בקרם בטעם שוקולד ועוגיות צ’יפס לבן וחמוציות.

 

עוגיות שוקוצ'יפס ממולאות קרם אגוזים מגיעה באריזת 220 גרם.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית ירושלים חרל"פ רבנות מקומית יוקנעם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

שתפו את הפוסט!