28 במרץ 2024 14:23
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"עינת תעשיות מזון" משיקה כריך במילוי פטריות ועדשים

כמה פעמים אתה מגיע לתחנת דלק, לחנויות נוחות ואתה רעב, חטיף לא משביע הוא רק פותח תיאבון, עדיף מוצר איכותי שמשביע.ככה יצא לי לדגום שוב את אחד הכריכים של " עינת תעשיות מזון" לחוות דעת.

 

כריך במילוי פטריות ועדשים

"עינת תעשיות מזון" משיקה לראשונה כריך ללא חומרים מהחי, טעים לחיך במילוי פטריות ועדשים, המהווה פתרון זמין ומזין גם עבור אוכלוסיית הטבעונים בישראל

??????????

חברת "עינת תעשיות מזון" מקיבוץ עינת, המתמחה בייצור ושיווק כריכים וסלטים לחנויות הנוחות, משיקה לראשונה כריך ללא חומרים מהחי מתוצרתה – כריך במילוי פטריות ועדשים. הכריך החדש של עינת, יימכר בחנויות הנוחות ויהווה פתרון מזין וזמין גם עבור אוכלוסיית הטבעונים בישראל.

הכריך החדש של עינת, טעים ומזין, מכיל פטריות ובצל מטוגן מוקפצים ברוטב טריאקי, עם עדשים מבושלות וירקות טריים. הכריך נבדק ואושר על ידי עמותת הטבעונים בישראל ועליו יתנוסס לוגו עמותת מוצרי הטבעונות של "ויגן פרנדלי".

לדברי ראובן וידה, טכנולוג המזון של עינת: "הכריך החדש מצטרף לסדרת הכריכים המשובחים של "עינת תעשיות מזון" ופיתוחו נובע מתוך רצון לתת מענה לצורך במזון נגיש וטעים גם לאוכלוסיית הטבעונים בישראל, ההולכת וגדלה מידי יום".

בעיקרון הכריך בהחלט טעים ולא הפריע לנו שהוא מיועד גם לטבעונים, להפך התוספת של עדשים שחורות זה גאוני וטעים וגם מזין ומשביע, זה כריך במשקל 220 גרם ממש מנה ראויה, 196 קלוריות ל 100 גרם.

מכיל 11% עדשים מבושלות, 12.5% פטריות משומרות, בצל מטוגן, טחינה , עגבניות ומלפפונים, 4 גרם שומנים ל 100 גרם. בהחלט סביר לטעמי.

אני מבין שבתחנות  וחנויות הנוחות  לא מחממים גם אין הנחיות  על הכריך, פשוט שלוף ותאכל, מאידך בבית בחימום גבוה קצר קיבלנו קריספיות ששידרגה את הכריך וממש היתה לנו מנה לארוחת ערב ליד סלט.

20141113_195827A

עינת תעשיות מזון הנה החברה המובילה בתחום ייצור כריכים בישראל. בבעלותה מפעל "סנאק טיים" המתמחה בייצור סלטים וארוחות מוכנות. החברה מקפידה על טיב מוצריה על ידי שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים ביותר, ייצור בתנאי סניטציה קפדניים, בקרת איכות גבוהה והפצה מצוננת, המבטיחים מוצרים איכותיים, בטוחים ומהנים לצרכנים.

יחצ
יחצ

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22 ₪ (כ-27 ₪ בדיל ארוחה + שתיה).

כשר פרווה בהשגחת הרב י.בן דוד בארות יצחק.

להשיג ברשתות חנויות הנוחות ברחבי הארץ.

שתפו את הפוסט!