19 במרץ 2024 12:50
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פבלו רוזנברג וגל תורן חוזרים לטייל ביחד

 

פבלו רוזנברג וגל תורן חוזרים לטייל ביחד בעונה חדשה של "טיול אחרי צבא – סובב ישראל" ב- כאן 11

שני החברים עולים על קראוון ממונע ויוצאים למסע חדש שכולו כחול-לבן מסביב לגבולותיה של המדינה

"טיול אחרי צבא- סובב ישראל" תשודר החל מה-27 ביולי, בימי שלישי, בשעה 21:00 ב- כאן 11 ובדיגיטל

כאן 11

אחרי הפסקה מהטיולים המשותפים והקורונה- שהותירה אותם בבית למשך שנה ארוכה – פבלו רוזנברג וגל תורן חוזרים לטייל ביחד. הגעגועים אחד לשני, הרצון לצבור עוד חוויות משותפות, ובעיקר ההבנה שהנופים והאנשים המסקרנים ביותר בעולם נמצאים ממש פה, הובילו את השניים לצאת לטיול חדש ומסקרן שכולו על טהרת ארץ ישראל, במסלול שסובב את גבולות המדינה. את כל הטיול הם יערכו בקרוואן ממונע, שיהיה, הלכה למעשה, ביתם במהלך המסע. הם יתניידו, יחיו, ינהגו, ויבשלו בקרוון.

בעונה החדשה "הגבול" הוא הסיפור. מסלול הטיול נמתח לאורך גבולותיה הפיזיים של המדינה, מראש הנקרה בצפון ועד מפרץ אילת בדרום. גם הגבולות האישיים נבחנים מקרוב. ביחד עם האנשים שאותם יפגשו לאורך המסלול, פבלו וגל ירחיבו ויחקרו את גבולותיהם שלהם במישור האישי, הרוחני, המקצועי, החברתי והדתי.

כאן 11

בעונה זו, כל פרק יציג קטע מוגדר של המסע. השניים יעברו חוויות שיורכבו ממסלולים ומשבילים שהצופים יוכלו לשחזר (מדרונות צוק מנרה, המפלים הלבנים בעמק המעיינות, שבילי הליכה במדבר יהודה); יקבלו גישה גם למקומות ואתרים אסורים לביקורים אזרחיים (דיר חיג'לה-ארץ המנזרים, סיור במנהרת חיזבאללה); יפגשו באנשים מכל דת, גזע ומין – יהודים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים, צ'רקסים ואזרחים זרים – עם סיפור חיים בלתי שגרתי (דרוזים היפסטרים, מתבודדים בערבה, בוקרים בגולן, קהילות של פליטים וצעירים שחיים על גלגלים), יעברו חוויות אקסטרים וקולינריה (פיצוץ מוקשים, חקר מערות, ליקוט ובישול אלכוהול), ובסוף כל פרק יבצעו גרסה חדשה וזוגית לשיר ישראלי אהוב.

כאן 11

במאי ועורך ראשי: רועי פלורנטין | מפיקה אחראית: צמרת אלכסנדרוני | הפקה: קסטינה תקשורת בע"מ

"טיול אחרי צבא- סובב ישראל" תשודר החל מה-27 ביולי, בימי שלישי, בשעה 21:00 ב- כאן 11 ובדיגיטל

6 פרקים, משך כל פרק: כ- 45 דקות.

שתפו את הפוסט!