19 באפריל 2024 19:25
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פ ט ר י ס י ה ק א ס במופע שנסון משירי אדית פיאף

פ ט ר י ס י ה    ק א ס
שרה פיאף

6-7.04.2014

פטריסיה קאס מחזירה אלינו את השאנסון הצרפתי. ב- 6-7 באפריל היא תופיע בישראל במופע מחווה מיוחד לשיריה האהובים של אדית פיאף.

בהיכל התרבות תל-אביב ובמרכז הקונגרסים בחיפה, תבצע קאס את שיריה המרגשים ביותר של פיאף, בהם: padam","padam ,  "milord"  "la vie en rose" ועוד רבים וטובים.

פטריסיה קאס, הזמרת בעלת השם העולמי, בעלת הקול החם והמיוחד, חיית במה הסוחפת אלפים במופעיה, חוזרת לישראל במופע מיוחד, "קאס שרה פיאף".

זהו מופע מיוחד בו מגישה הזמרת את שיריה הבולטים של אדית פיאף, בעיבודים של המלחין זוכה הגראמי אבל רוזנובסקי. וכן שירים נוספים מן הרפרטואר הגדול שלה.

קאס יצאה לסיבוב הופעות של הקונצרט,  שכלל 45 ארצות, במהלכו הופיעה ביותר מ- 150  קונצרטים. קאס הופיעה באולמות ענק בערים הבולטות בעולם, בהם אולם הקרנגי הול בניו יורק, רויאל אלברט הול בלונדון אולם האופרטה במוסקבה ואולם האולימפייה בפריז.

ב- 23 באוקטובר, 2013  יום השנה למותה של פיאף, הופיעה קאס באולם האולימפיה במופע מיוחד לזכרה.

האלבום  "קאס שרהפיאף" יצא בשנת 2012, ובו שרה קאס 16 שירים משירה הגדולים של פיאף בהם: החיים בורוד, פדם פדם,  מילורד, המנון לאהבה ועוד.

על האלבום אמרה פטריסיה קאס:

"יש חיבור בין חייה של פיאף לשלי, אבל חייה היו יותר קודרים. על הבמה אנחנו חיים, מרגישים הכי יפים, על הבמה אנחנו לא נושאים על כתפינו את כל עול החיים.

ידוע שפיאף פיצתה את עצמה על הבדידות בחייה עם חברים, רומנים עם גברים רבים ואלכוהול. אני לא חיה חיים כאלו אבל אני יותר מבודדת. אני לא עצובה אבל אני חשה בודדה מרבית הזמן. מה שמסייעה בידי לשיר את השירים של פיאף.

הקוים המקבילים הללו הם שמאפשרים לי לצור את המחווה המיוחדת הזו בדרך היפה ביותר. "

קאס מכרה מיליוני אלבומים ברחבי העולם, עשרות להיטים, הופעה מוצלחת בסרטו של קלוד ללוש, מופעים מצליחים שמכרו עשרות אלפי כרטיסים באולמות ענק, ייצוג צרפת בתחרות האירוויזיון שהתקיימה במוסקבה לפני מספר שנים והצלחה משני צידיו של האוקיינוס בקרב קהל דובר צרפתית וקהל דובר אנגלית הפכו את פטריסיה קאס לאחת הכוכבות הבולטות בצרפת במשך למעלה משני עשורים.

קאס היא בתם של צרפתי וגרמניה, הפריצה הגדולה שלה הייתה לאחר זכייה בתחרות שירי פופ בה התגלתה, הקול המיוחד שלה, הקול שהזכיר לרבים תערובת בין אדית פיאף למרלנה דיטריך. הפך לסימן ההיכר הבולט שלה.

את הסינגל הראשון שלה בגיל 19 הפיק לא אחר מאשר השחקן ג'ראר דפרדייה. שיר שמילותיו נכתבו על ידי רעייתו דאז, אליזבת. אמנם הסינגל נכשל אבל הקשר עם דפרדייה היה אחד החשובים ביותר בקריירה שלה.

ב 2001 עשתה פטריסיה קאס את הופעת הבכורה שלה בקולנוע בסרטו של קלוד ללוש "גבירותיי ורבותי", שהוצג בפסטיבל קאן , הסרט לא זכה להצלחה גדולה אבל ליווה אותו אלבום מצליח מאד "פיאנו בר" בו שרה קאס סטנדרטים אמריקאים וצרפתיים באנגלית וצרפתית. בעקבותיו יצאה לסדרת קונצרטים מצליחה בארצות הברית. ב 2003 זכתה קאס בעיטור מיוחד ממשלת גרמניה על תרומתה להדוק הקשרים התרבותיים בין שתי המדינות. וב 2005 יצאה לסיור בינלאומי נוסף, שבעי במספר במהלכו ביקרה ב 25 ארצות בהן רוסיה וסין. באותה שנה הקליטה שיר ברוסית עם להקה רוסית פופולארית במיוחד שהפך ללהיט גדול ברוסיה, ונבחרה להיות הפנים של מפיץ הקוסמטיקה L'Etoile – הרביעי בגודלו בעולם.

אלבומה הקודם קברט לווה בסיור גדול במהלכו הופיע קאס ב-30 ארצות ב170- מופיעים ובמהלכו הגיע גם לישראל. את הבגדים לסיור עיצב לה המעצב הישראלי אלבר אלבז היוצר לבית לנווין.

"קאס שרה פיאף"
הפקה בישראל: השגעון הצרפתי

חיפה 6.4.14 מרכז הקונגרסים –  20:30.

תל אביב – 7.4.14 היכל התרבות    20:30 -.
כרטיסים : www.israstage.com
טלפון: 03-6023619

שתפו את הפוסט!