26 באפריל 2024 2:30
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תקליקו קליק החטיף המדליק

 

??????????

ראיתם פעם מבוגרים מתנהגים כילדים? תפתחו חפיסת קליק לייבל החדשה ותראו אים הם סופרים כמה כל אחד לקח. הפעם הם הצליחו כי עבור רבים מהצרכנים הבוגרים, שוקולד מהווה אתנחתא מהיום, רגע אישי של פינוק אמיתי. סדרת "קליק לייבל" נותנת את המענה בדיוק לצורך זה עם מנת שוקולד באריזה אישית בטעמים שבוגרים אוהבים.

תמיד אנחנו מחלקים ממתקים לנכדים, ואף פעם אנחנו לא מתנסים לבד, אבל החל מהאריזה ועד הטעם והתוכן , קליק לייבל החדשים ממש הורסים ( את הדיאטה).

קליק, מותג חטיפי השוקולד המוביל בישראל מבית יוניליוור, משיק את "קליק לייבל"- סדרת חטיפי שוקולד באריזה אישית הכוללת 4 טעמים עשירים ומתוחכמים המתחברים לעולמות הטעם של קהל בוגר:

 

  • קליק לייבל פקאן מאובק- אגוזי פקאן מקורמלים מצופים שוקולד חלב ואבקת קקאו.
  • קליק לייבל מקורמלוז קפה- שברי אגוזי לוז מקורמלים מצופים שוקולד חלב עם נגיעות קפה.
  • קליק לייבל ביטר קראנץ'- כדורי דגנים פריכים מצופים שוקולד מריר מעולה ונוגט עם נגיעות קפה.
  • קליק לייבל שקד לבנבן- שברי שקד מקורמלים מצופים שוקולד לבן עם נגיעות רימון.
  • עבור רבים מהצרכנים הבוגרים, שוקולד מהווה אתנחתא מהיום, רגע אישי של פינוק אמיתי. סדרת "קליק לייבל" נותנת את המענה בדיוק לצורך זה עם מנת שוקולד באריזה אישית בטעמים שבוגרים אוהבים.

 ??????????

עד היום, חטיפי שוקולד מסוג זה ניתן היה למצוא בעיקר בחנויות שוקולד מתמחות. החל מהיום, המותג קליק מנגיש חטיפי שוקולד פרימיום לכל צרכן באמצעות סדרת "קליק לייבל" שתוצע למכירה ברשתות השיווק ובחנויות הנוחות.

מדובר בסדרת מוצרים ייחודית מסוגה בעולם חטיפי השוקולד בישראל, הן מבחינת הפורמט והן מבחינת מגוון הטעמים.

האריזות בסדרת קליק לייבל הותאמו גם הן לקהל בוגר ועוצבו בהשראת תוויות פרימיום מעולם האלכוהול. המותג קליק שומר על ההומור האופייני לו גם בהשקת הסדרה החדשה ועל כן הבחירה בשם "קליק לייבל".

 20150125_151644A

לכו על זה

סדרת קליק לייבל מוצעת במשקל 50 גרם

כשרות בד"צ

להשיג ברשתות השיווק

 

 

שתפו את הפוסט!