25 באפריל 2024 1:12
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קריספי TAPAS – חטיפי קרקר אפויים במרקם פריך ודק


חטיפי הקרקר בטעמים שאוסם הוציאה לשוק בימים אלו זה האויב האמתי!

למה?

כי הם פשוט נחטפים ברגע שהשקית נפתחת, אל תפתחו שקית לבד כי אי אפשר להפסיק, את הטעות הזו עשיתי אמש עם החטיף האפוי בטעם זיתים, ישבתי מול הטלוויזיה  שהקרינה את משחקי השף ולא הרגשתי שהשקית נגמרה…

אישית הייתי מעדיף שישתמשו בזיתים שחורים ולא מושחרים אבל זה הטעם שלי ודעתי הפרטית.

תיזהרו 484 קלוריות ל 100 גרם ( 150 גרם לשקית )

גילוי נאות קיבלתי להתנסות וממש התלהבתי..

קצת מידע

קריספי TAPAS בתוספת פלפלים קלויים, קריספי TAPAS בתוספת זיתים, וקריספי TAPAS בשילוב תוספות מעורב של שומשום, פרג, שום ובצל

 

אסם מרחיבה את קטגוריית החטיפים האפויים, ומשיקה סדרה נוספת למותג קריספי- קריספי TAPAS: חטיפי קרקר אפויים דקים ופריכים המכילים 25% קמח אורז, המעניק לו את המרקם המיוחד. בסדרה החדשה יושקו תחילה שלושה טעמים; קריספי TAPAS בתוספת פלפלים קלויים, קריספי TAPAS בתוספת זיתים, וקריספי TAPAS בשילוב תוספות מעורב של שומשום, פרג, שום ובצל.

 

סדרת קריספי TAPAS החדשה- חטיפי קרקר אפויים במרקם דק פריך וחדשני המכיל כ-25% קמח אורז, בשילוב תוספות נפלאות ומיוחדות המגיעים בשלושה טעמים:

  • קריספי טאפאס כפרי – חטיף קרקר אפוי עם פיזור קראנצ'י של שומשום, פרג, שום ובצל.
  • קריספי טאפאס פלפלים קלויים – חטיף קרקר אפוי עם פלפלים קלויים (מכיל 25% פלפלים קלויים).
  • קריספי טאפאס זיתים – חטיף קרקר אפוי עם זיתים (מכיל 20% זיתים).

  • סדרת חטיפי "קריספי TAPAS" סדרת הקריספי הראשונה, מהווה פתרון מושלם לנשנוש טעים בזמן צפייה בטלוויזיה לבד או עם חברים; כיף לאכול אותם ישר מהשקית והם גם טעמים במיוחד עם מטבלים וגבינות. כל שנותר הוא לבחור את הקריספי האהוב עלייך ולהתחיל להתמכר לטעם.

 

שתפו את הפוסט!