16 באפריל 2024 14:43
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת 'נטורזה' משיקה את המותג 'נטורזה – טבעי שתאהב'

חברת 'נטורזה' משיקה את המותג 'נטורזה – טבעי שתאהב'

נטורזה היא חיבור של אדמה ואיכות חסרת פשרות. אצלי במטבח המוצרים – הלקטים של נטורזה זה חגיגה בפני עצמה. הטריות  מדהימה ומי שמכיר אותי יודע שאמי מכור לתוצרת החקלאית של הערבה.

יני מיקס. לנטורזה טבעי שתאהב. צילום אור גפן

השתתפתי זה עתה בהשקה של המותג 'נטורזה – טבעי שתאהב'. חברת 'נטורזה' מתמחה בגידול ושיווק של תוצרת חקלאית ישראלית. החברה, בבעלות 3 משפחות מהמושבים עידן ועין תמר בערבה, יחד עם י.ל חקלאים, השקיעו במותג השקעה כוללת של כ-15 מיליון ₪.

המבחר, הטריות והמארזים עושים המון חשק, מה עוד שההשקה התקיימה בתרנגול הכחול של השף שאול בן אדרת

סדרת המוצרים הארוזים והקצוצים של 'נטורזה – טבעי שתאהב' מתאימה במיוחד לעונת האביב והקיץ, לטיולים ולפיקניקים וכוללת ארבע קטגוריות שונות: לקטי ירקות קצוצים ושטופים, המוכנים לאכילה, רק להוסיף תיבול ולהגיש: מיקס צבעי הטבע, לקט מסיבת גינה, מיקס שורשים, לקט קסם השדה ועוד. סדרת ירקות מיני שטופים ומוכנים לאכילה- חדש בסדרה מיקס ירקות הכולל מלפפון מיני, פלפל סוויט בייטס ועגבניות בשקית אחת, הפתרון המושלם לפיקניק או לנשנוש בדרכים.  סדרת ירקות שלמים שטופים ומוכנים לאכילה וסדרת ירקות שטופים וחתוכים לבישול – פרחי ברוקולי, פרחי כרובית ועוד.

את המוצרים של נטורזה טבעי שתאהב ניתן להשיג ברשתות המזון בשוק הקימעונאי והפרטי, ב- 200 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ביניהן רשת יוחננוף, קשת טעמים, דב"ח, סופר בונוס, מחסני השוק, אושר עד, רמי לוי בשכונה וחנויות פרטיות וכמו כן, נמכרות באתר האונליין החדש של החברה  farm.co.il.natureza.

 

לדברי דודו אוחנה, חקלאי ושותף בחברת 'נטורזה': " אנו ממשיכים לחזק את הקשר בין החקלאי לצרכן הסופי ולהביא את התוצרת האיכותית של החקלאים היישר מהשדה אל מטבח הביתי. נמשיך לפתח מוצרים ולהיכנס לקטגוריות נוספות עם דגש על קטגוריית ה –'ready to eat ' ולהרחיב את נקודות המכירה ברחבי הארץ."

 v

החברה מאגדת מספר חברים , משקים ומגדלים מלח הארץ שעושים הכל להפיק מהאדמה את הטוב ביותר בשבילך

 

חברת 'נטורזה' עומדת במירב התקנים הקיימים והמחמירים ביותר בתחום בקרת איכות וגידול. נטורזה היא חיבור של אדמה ואיכות חסרת פשרות. בבעלות המשק מפעל 'נטורזה' אשר במושב עידן בערבה. הירקות הארוזים והחתוכים מגיעים מנבחרת חקלאים אשר נבחרו בקפידה מכל חלקי הארץ, ביניהם גם ממשק "נטורזה", אשר במושב עידן ועין תמר שבערבה התיכונה. המפעל מספק בין היתר גם ירקות טריים ושטופים לשוק המוסדי ולמפעל ההזנה של משרד החינוך ולרשתות קמעונאיות ופרטיות.   

בהשגחת הרבנות האיזורית ערבה תיכונה

https://www.narureza-farm.co.il

שתפו את הפוסט!