20 באפריל 2024 19:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אוהבים לשיר מחפשים ריגוש MEON THE MIC ברחובות מקום מדליק

עד לפני יותר משלש שנים הייתי שר במקהלה… דברים שלא כולם יודעים.. עד לפני שבוע נחשבתי בקהילת הבלוגרים כ" המבוגר האחראי"

כאן ב MEON THE MIC התרסקו שני המיתוסים הללו, פשוט כיף של מקום לשיר , להשתולל, לצאת מהריבוע, להנות מכל דקה של שהייה.

כל העניין הוא חווית קריוקי, כן לתפוס מיקרופון ( רק אחרי שתופשים ראש) ולשיר, נו לזייף בלי חשבון…

צילום קארין שי

מסתבר שקהל מבוגר אוהב שירה בציבור וצעירים אוהבים קריוקי במיוחד במקום שיש אווירה, וכאן ב MEON THE MICיש את כל מה שנחוץ לערב קריוקי בפרט ולערבי גיבוש או ישיבות צוות מאתגרות.

MEon the Mic שנפתח לאחרונה ברחובות, הינו מתחם K-BOX  המציע 5 חדרי קריוקי פרטיים למסיבות, אירועים ואירועים פרטיים נפתח לראשונה ברחובות ומביא את חווית הקריוקי שכבשה את העולם לישראל. הסתובבתי קצת בחדרים והתרשמתי.

החדר היפני – מיפן המסורתית ועד יפן הבועטת – חדר טוקיו מתאים למי שאוהב ליהנות משני העולמות, מתאים מאוד לישיבות מנהלים או צוותים, הוא מאוד מסוגנן " יפני" .

החדר הברזילאי יותר מאופק מאשר ציפיתי, Rio De Janeiro– כבר בכניסה מרגישים שמחה, חופש, וחשק אדיר למסיבה. בקיצור, קרנבל!, אבל אם שמים מוזיקה מתאימה אפשר לעשות שם חגיגה.

ניו יורק זה כבר סיפור אחר, זה חדר שאי אפשר לעמוד בו בשקט רגע אחד, New- York– קירות לבנים אדומות הפוגשים את הסמל הנצחי של הטיימ׳ס סקוור – אי אפשר להישאר אדישים, מטריף

ולאוהבי הבירה שיודעים לחיות טוב יש את חדר London– חדר כוכבים עטוף בתחושת בית לונדוני חם המעניק תחושה של סטארים אמיתיים. רק אם אתם יודעים לשיר חיפושיות..

יחצ

אנחנו התמקמנו בחדר הססגוני המיוחד Saloniki– טברנה יוונית באווירת החופש אל מול חופי סלוניקי בה ניתן לשיר, לרקוד, ולנגן. יאסו!. עם כמה בירות, ספרייט וודקה ומי יודע מה עוד הראש הסתדר טוב טוב והתחלנו לשיר אם לזיופים שלי אפשר לקרוא לשיר, אבל זה היה כיף אדיר, להשתחרר קצת  ולהשתולל על הבמה כשה MIC  ביד העולם שייך לך.

אז מה היה לנו? חמישה חדרים, טאבלט שמקבלים בכניסה וקובעים לבד את השירים והזמרים, משקאות קלים וחריפים, אוכל מתאים ( פיצות, צ'יפס, ירקות, חמוצים , סיגרים, שניצלונים, פיתות עם סביח, נקניקיות ועוד ועוד)

המקום המתאים למסיבות וערבי גיבוש. ומסיבות. את המסיבה שלנו לא נשכח הרבה זמן…

צילום שוש חזן

החדרים אטומים כך שבחוץ לא שומעים, הכניסה ידידותית והחדרים בגדלים שונים. עלות לאירוע היא בסביבות ה 100 ₪ למשתתף בהתאם לתמהיל שתקבעו.

MEON THE MIC כיף של מקום

 

MEon the Mic. רח' אלי הורוביץ 12 (בית עופר) רחובות. טל': 08-6422020 WWW.MEONTHEMIC.CO.IL

שתפו את הפוסט!