24 באפריל 2024 8:54
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אורנה בר מאפה

 

 

המקום נסגר

הוזמנתי לארוחת בוקר אצל אורנה בר בכפר סבא, לרגע השתוממתי על עצמי

מהיוגורט והלחמנייה עם הבולגרית שלי אני אסע מראשון לציון לכפר סבא?

המענה מיד ניתן לי בחוות דעת באינטרנט. תמיד כדאי לקרוא חוות דעת על מסעדות וכל דבר באינטרנט. מיד הבנתי שבעצם אני נוסע לפטיסרי מעולה שיש לו כנראה יד במחסור בחמאה…

תכף כשנכנסתי הבחנתי במדף הלחמים המיוחדים מהם טעמתי בהמשך… וכמובן בוויטרינה של העוגות והפאי לימון המשגע… ועוד ועוד.

לארוחת בוקר הזמנתי " לנון" מה זה לנון? שתי ביצים עלומות על מצע לחם בריוש קלוי ומוקרם. מוגש עם סלט ירוק , מיץ טבעי ושתיה חמה. ב 52 ₪ בעצם שתי פרוסות של בריוש המשלבות קרוק מדאם ואג בנדיקט. מושלם זו לא מילה והמנה כל כך גדולה שהייתי חייב לחלוק חצי ממנה כי זה מוגזם.

צלחת מתאבנים שמשתנה בין הגשה להגשה ובין יום ליום הכילה גבינה שום שמיר, תאנה עם פרמזן, פטריה עם מילוי גבינה, ועוד ועוד והגיוון מאוד גדול והעיקר טעים. במיוחד שנלווית לזה סלסלת רועים ובה לחמים מיוחדים וטעימים ומאפים.

כמובן שהארוחה מלווה בקפה מעולה ומיץ תפוזים עם גזר סחוט טרי. ( בטח בעונה משתנה בהתאם)

 

אם חשבתי שזהו די, אז טעיתי  הגיע קיש ירקות מהמם וטעים וסלט מלא נבטים ונבטוטים, תאנים, תפוחים אגזים אגוזים ורוקפור. בקיצור תחליטו אתם אם זה בריאות או שחיתות.

 

ארוחת הבוקר של אורנה זה גלט: גלט צרפתי וסלט הבית עם מזטים הנעשים במקום, מיץ טבעי סחוט וקפה. 52 ₪ זו למזלנו לא מוגשת עם לחם כי יש כבר את הקרפ.

 

ליד הקפה היה לנו מיני קוראסונים לנישנוש אבל אז הגיעו אקלרים ממולאים בפטיסייר. ומגש עם נגיעות פאי: פאי לימון להתעלף מעונג, פאי תפוחים ושקדים לעצום עיניים ולהתענג ופאי שוקולד שהיה לי מתוק יותר מדי ( לפחות שמתי סוכרזית בקפה  כן )

 

בקיצור בית המאפה הזה של אורנה חושף בפניכם את סודות אמנות הפטיסרי מצרפת, ומשלב בין אווירה ביתית וצנועה לתפריט שכולו ניסים ונפלאות. בתפריט החדש במקום, שנרקח על ידי אורנה זילברברג פורת – אגרונומית במקצועה שלמדה את סודות האפייה במשך 7 שנים בליון (צרפת), ומפנקת אותנו עם כל מטעמי הפטיסרי במתוק ובמלוח: החל מארוחת הבוקר המפורסמת של המקום, "הבוקר של אורנה" – גלט צרפתי חובק ביצת עין וסלט הבית לצד מזטים עבודת יד, מיץ טבעי הנסחט במקום וקפה משובח, המשך בארוחות בוקר מובחרות, סלטים, קישים, לזניה, כריכים משודרגים ומתוקים בעבודת יד. להנאתכם, תוכלו ליהנות במקום מקפה איכותי וקרואסון "צרפתי למהדרין" לפתיחת היום לצד שורה של לחמים טריים, מאפים ועוגות – המוכנים עם הנץ החמה ומחכים לכם כבר ב-07:00 בבוקר.

המקום קיים כבר 4 שנים. לדעתי פנינה שמסתתרת במקום לא מרכזי בכפר סבא שמומלץ לעלות לרגל. ג'ודית הקונדיטורית אומרת שאם היא קונה עוגה זה שם!

זאת ועוד ניתן להזמין שם שירותי קייטרינג או לקיים אירועים קטנים ויש קבלות לאיכות ולשביעות רצון הלקוחות.

 

כעת החגים מתקרבים ולקראת ראש השנה מציגה אורנה זילברברג פורת שמאחורי "אורנה בר מאפה" תפריט קינוחים חדש, ההופך את שלב המתוקים בסעודת החג למפגן של אנינות טעם ואותנטיות. בתפריט החדש תוכלו ליהנות מהאפייה המשובחת של אמנית הפטיסרי, שלאחר קריירה מרשימה בתחום האגרונומיה עברה לליון (צרפת) למשך 7 שנים – שם למדה את סודות האפייה מאחד השפים המובילים. עכשיו גם אנחנו יכולים להתעדן עם יצירות האמנות, , כשלקראת ראש השנה אתם מוזמנים להצטייד בקינוחי מופת חדשים, כולל עוגת תפוח ודבש, עוגיות דבש ומאפי דבש טריים. הכל בעבודת יד ועם שימוש בחומרי גלם מובחרים. מומלץ להזמין מראש. כשר-חלבי

לדוגמא : עוגת דבש קלאסי, עוגת דבש ותפו"ע , עוגת דבש תאנים תבנית אינגליש קייק 35 ₪

ועוד מטעמים שיעשו לכם ולאורחים את הקינוח לבלתי נשכח.

 

בקיצור, אורנה בר מאפה  או הפטיסירי נמצא בכפר סבא , רח' בקעת בית נטופה 25.

יש חניה ותרשמו לכם המלצה של ששת.

שתפו את הפוסט!