25 באפריל 2024 16:30
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירוע תערוכת Colorfood נעמן גרופ עם הצלם דן לב

??????????

 

נעמן גרופ החברה המובילה בישראל לכלי בית והמטבח, מובילה פרויקט שהוא מימוש רעיון אדיר שנושא עימו עשיה חברתית ברמה הכי גבוהה, והוא תערוכת Colorfood נעמן בהשתתפות טובי השפים בארץ עם הצלם דן לב.

זכיתי ואני מדגיש זכיתי להשתתף בערב ההשקה של התערוכה בהשתתפות שפים מובילים, ידוענים, אנשי תקשורת ואורחים נכבדים.

20190205_192531

גם זכיתי להכיר את המתחם החדש של נעמן גרופ ואת חלק מהאנשים שמובילים את הרשת  או הקבוצה הזו, אנשים שחושבים כל הזמן קדימה על הלקוחות הפרטיים כמו על פתרונות ללקוחות המוסדיים.

התמונות הן יצירות אמנות! 15 שפים ישראליים מהמובילים חברו יחדיו ליצירה של צבע וחומרי גלם והשתתפו בתערוכת Colorfood שקיימה נעמן גרופ עם הצלם דן לב ושותפתו עילית אנגל. התערוכה כללה יצירות אומנות של מנות מעוררות תיאבון שעוצבו על כלי האוכל וההגשה מבית נעמן. סדרות הצילומים בתערוכה נוצרו מתוך פרץ של השראה וצבע, פנטזיות, תשוקות, ריגושים ועולמות קולינריים ויזואליים המאפיינים את דמותם של השפים והשפיות ואת עולמם הפנימי

אסף-_יחצ חיים-_יחצ חיים_כהן_צילום_דן_לב_colorfood_naaman מאיה-_יחצ נוף-_יחצ ערן-_יחצ תום-_יחצ

השפים המשתתפים ואשר עימם נערכו הצילומים הם: אסף גרניט, חיים כהן, ברק אהרוני, ברק יחזקאלי, שי לי ליפא, מאיה דרין, ליאור משיח, מידן סיבוני, אמיר כחלון, אבי שטייניץ, נוף עתאמנה אסמעיל, ערן שוורצברד, תומר בלס, תום פרנץ ואביבית פריאל

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

אם הבנתי נכון הצילומים נצרבו ב5 עותקים לכל יצירה על אלומיניום בטכנולוגיה חדישה וכמיטב המסורת כל יצירות האמנות שהוצגו בתערוכהColorfood Naaman 2019  מיועדות למכירה והכנסותיה קודש לעמותתMake a wish.

זהו מפעל חברתי ברמה הכי גבוהה שאפשר לחשוב והוא ראוי להערכה, הערכתכם.

20190205_193012

??????????

??????????

??????????

אודי מוצני שירותי צילום - נעמן-539010
אודי מוצני שירותי צילום – נעמן-539010

האכילה מתחילה במראה עיניים, ומנה שהיא גם יצירת אומנות מעוררת לא רק את חוש הטעם והריח – היא גם חוויה תרבותית. לחובבי אמנות גסטרונומית – Colorfood: צילום קולינרי שהוא תאווה לעיניים.

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, ציין:" נעמן גרופ מובילה את עולם כלי הבית והמטבח בישראל ומקפידה לחדש, להמציא, לתת את הטון ולהכתיב טרנדים וחידושים בתחום האירוח והקולינריה. באחרונה לאחר שרכשנו את חברת אברהם צוקר בע"מ, אנו מובילים גם את שוק כלי הבית והמטבח המקצועי.  Colorfood נעמן היא פלטפורמה נוספת שבה כל אחד ואחת מהשפים תועד בצילום מרהיב כשהמוטיב המוביל הוא השימוש בכלי המטבח כפלטפורמה ליצירה עם אמירה אומנותית אותנטית".

אם כבר ביקרתי הצצתי לתצוגה לשוק המוסדי וחשבתי על השפים במסעדות ובעיקר בבתי המלון משדרכים ללקוח את החוויה על ידי כלים אישיים ונעמן עושה זאת בסטייל. המלצת של לבוא להציץ.

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

ובשולי הדברים בעצם בכלל לא בשוליים הקייטרינג של "לא רגיל" שהגיש את התקרובות והקינוחים ברמה ובטעם אחר שהקפיץ את האירוע לרמת עשירון עליון והיווה תחרות ליצירות האומנות של השפים,

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

20190205_184625A

20190205_184621A

20190205_184617A

20190205_184543A

20190205_184709A

??????????

 נעמן גרופ הוכיחה שוב שכאשר מדובר באירוע היא עורכת אותו ברמה הכי גבוהה בדיוק כפי שהיא משווקת כלים ברמה הכי גבוהה בשבילך.

 

 

 

שתפו את הפוסט!