23 באפריל 2024 21:17
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלילות טוקיו | Tokyo Idols ב-yes דוקו וב-yesVOD.

 

      ????????????

התחרות הרשמית – פסטיבל סאנדנס 2017

להקות בנות ומוסיקת פופ טראשית הפכו בשנים האחרונות ביפן לתופעה תרבותית נרחבת, שמוּנָעת מאובססיה למיניוּת של נשים צעירות ומפופולאריות האינטרנט.

 

????????????

 

זהו סרט המאפשר להכיר את תרבות הנוער בטוקיו יפן, סיפורה של ריי "אלילת טוקיו" אחת מתוך 10000 שיש. יש כאן ניסיון לקחת נערות ולחקות דמות של סרטי האנימה הידועים.

סביעב האלילות יש קהל מעריצים ותעשיה שלמה של מזכרות, דיסקים, בובות וגם לחיצת יד לאלילות. דרך הסרט מכירים את תרבות הנוער היפני ואת הכללים להתנהגות.

מאידך הסרט מציג את ניצול הנכסים הנשיים והרצון של הנערות להתפרסם ולהצליח .

 

 ????????????

????????????

הכירו את רי-רי:  אלילת טוקיו שמְצָרפת אותנו אל מסעה לעבר התהילה. הכירו גם את "האחים" שלה: חבורה של מעריצים מושבעים, גברים מבוגרים שמקדישים את חייהם למעקב אחר כל פעילות של אלילתם – בעולם הוירטואלי ובעולם האמיתי.

התופעה הזו – של גברים מבוגרים שעוזבים את עבודתם רק כדי לעקוב אחר האלילה שלהם – שבעבר נחשבה בחברה היפנית לתופעת שוליים איזוטרית –– הפכה למיינסטרים, תוך שהיא מדגישה את הניתוק הגדל והולך בין גברים ונשים בחברות היפר-מודרניות.

עם מבט פרובוקטיבי לתעשיית הפופ היפנית (שאלילותיה נעשות צעירות יותר ויותר), למעריצים הגברים אליהם היא מכוונת,  ולאידאל היופי הנשי המסורתי, מתעמתת הבמאית קיוקו מיאקה עם דינמיקת הכוחות המגדרית שמשנה  את פניה של החברה הזו.

בימוי: קיוֹקוֹ מיאקֶה  (90 דק', יפן/אנגליה , 2017)

 

בכורה: יום שלישי, 20.6, בשעה 22:00 ב-yes דוקו וב-yesVOD.

שידור נוסף: מוצ"ש, 24.6, 22:30

 צילומים באדיבות yes דוקו

שתפו את הפוסט!