29 במרץ 2024 1:49
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלפא קוסמטיקה יבואנית ניואה NIVEA בא לי לצרוח

??????????

אני רוצה לדווח לכם ולהתריע כי חברת אלפא קוסמטיקה אינה מקיימת החלפת מוצרים לא תקינים שהם מייבאים משווקים ומוכרים באמצעות חנויות ומרכולים!!!!!!!!!!

אם תקנו מוצר שלהם באים תצטרכו לחזור לאילת על מנת לקבל זיכוי או החלפה!!!!!!!

חברת "אלפא קוסמטיקה" היא בין המובילות ביבוא ושיווק מוצרי קוסמטיקה. זו חברה גדולה עם כ 650 עובדים משווקת ממש מותגים ואני רוצה להתייחס לקצף גילוח ניואה – NIVEA ובעיקר בהיבט הצרכני של שירות לקוחות.

קניתי קצף גילוח של NIVEA זה הסוג המועדף עלי שנים!! אלא שהפעם בבוא העת כשהין נגמר החדש שקניתי בחצי חינם לא פעל. מה זה לא פעל? הראש ממנו יוצא הקצף לא מוציא גלום, אפס! הוא לא פועל ולא תקין. יום שישי הכל סגור נאלצתי שישי שבת להתגלח עם סבון רחצה, סיוט.

??????????

 

ביום ראשון קניתי מוצר אחר בחנות הקרובה לבית ופיניתי לחברה שכנראה נמצאת בכרמיאל שמספרה 0732695500 במענה הראשון אין הפניה לשירות לקוחות כנראה זה לא חשוב ללקוחות. פניתי למרכזיה והעבירו אותי ל"שירות לקוחות" השירות הוא מענה קולי בנוסח תשאיר פרטים ונחזור אליך. חזרו? קדחת ( הם יכולים לספר שחזרו אבל לא) חיכיתי יומיים שלושה ושוב צילצלתי ושוב אותו הסיפור מענה קולי בשירות הלקוחות ולא מענה אדם. עלה בי הקצף! ושוב צלצלתי למרכזיה ושטחתי את טענתי שאם בכלל יש שירות לקוחות אז מישהו צריך לענות , לקחה פרטים והנה כמה דקות חזרו אלי מ"שרות לקוחות"

הסברתי וזו התשובה

אין לנו מנגנון לטיפול בהחזרה של מוצרים והחלפתם, נא פנה למקום ממנו קנית!

אגב אם אין לך קבלה וקנית באשראי ימצאו את הקניה שלך ( אבוי לך אם קנית במזומן ואין לך קבלה)

בקיצור תסע לחצי חינם ( אני קונה שם רק פעם ברבעון ) ותבור את הראש איתם

או במילים אחרות אנחנו לא אחראים על מה שאנו מייבאים ומשווקים וההסכם שלנו זה שהקמעוני מטפל בליקויים.

נניח שהייתי קונה בחיפה או בכרמיאל או חלילה באילת סע לשם כי אנחנו לא מטפלים.

אז זהו זה רציתי רק ליידע אתכם שתזהרו כאשר אתם קונים מוצרים של " אלפא קוסמטיקה " שמשווק עשרות מותגים לא תמצאו אוזן קשבת או יותר נכון טיפול משירות לקוחות אם בכלל יש כזה דבר שם.

חוות דעת זו היא חוות דעתי הפרטית ואין בה להעיד על ניסיונם של אחרים או על השירות שהם קיבלו מהחברה והיא מתבססת על המקרה שקרה לי בלבד.

שתפו את הפוסט!