25 באפריל 2024 18:09
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אל תהיו בלחץ יש סיר לחץ – פלאסיר של סולתם ללחץ נמוך

??????????

 

לא רק כמתנה לראש השנה, אלה סיר שישרת אתכם או את מקבלי המתנה המון ובמיוחד אבל לא רק בחורף.

למעלה מ 45 שנה אני נשוי, הסירים הראשונים שקניתי היו סולתם והם משרתים אותי עד היום, אולי היה צריך להחליף ידית אבל סירים כאלו אין. כשאני קונה מותג סולתם אני בטוח. כעת הם הוציאו לשוק סיר לחץ מבוקר שפועל בלחץ נמוך ומאוד חשוב אפשר לפתוח את המכסה. זה מומלץ לבישול גרגרי חומוס, לתבשילי קטניות כמו שעועית לבנה ובמיוחד להכנת מרק שעועית וידידה שלי לורי אפילו מכינה חמין בסיר לחץ

 פלאסיר-סולתם.-סיר-לחץ.-להשיג-ברשת-חנויות-סולתם-וברשתות-השיווק-המובחרות.-מחיר-299-שח-במקום-499-צילום-יחצ

פלאסיר-סולתם.-סיר-לחץ.-להשיג-ברשת-חנויות-סולתם-וברשתות-השיווק-המובחרות.-מחיר-299-שח-במקום-499-צילום-יחצ

אז צאו מהלחץ

 

סיר לחץ חדשני בלחץ נמוך של 'סולתם', המאפשר לפתוח את הסיר בזמן הבישול לתיבול, בחישה והוספת רכיבים ומסייע לחווית בישול מהירה, חסכונית קלה ובטוחה לשימוש

רשת 'סולתם', החברה הוותיקה בתחום כלי הבישול והמטבח בישראל, משיקה סיר חדש ומהפכני המאפשר בישול בלחץ נמוך: "פלאסיר". לסיר אותם יתרונות של סיר לחץ – בישול מהיר, חסכוני באנרגיה, אך יחד עם זאת, ניתן לפתוח אותו במהלך הבישול כדי לבחוש, לתבל, להוסיף מרכיבים ועוד.

הבישול בפלאסיר פועל באופן יעיל במיוחד. כאשר המכסה סגור ונעול, אובדן האדים פוחת עד למינימום ולמעשה גורם לעליית הלחץ בתוך הסיר. על מכסה הסיר מותקן שסתום לחץ, השומר על האיזון בין הלחץ שבתוך הסיר ומחוצה לו, כך שאין חשש מיתר לחץ. האדים מעבירים אל המזון את האנרגיה של הבישול באופן ישיר ובכך מאיצים את הבישול ומסייעים לקיצור זמן הבישול ולחסכון של כ- 50 אחוז באנרגיה. התוצאה של קיצור זמן הבישול הינה שמירה על הערכים התזונתיים ושמירה על הארומה והטעם הייחודי והטבעי של המזון המבושל.

??????????

הפלאסיר משמש גם כסיר נירוסטה, כאשר במקום המכסה המקורי עם טבעת האיטום, ניתן להשתמש בו עם כל מכסה אחר בקוטר 22 ס"מ. תחתית הסיר עשויה משלוש שכבות: שתי שכבות פלדת אל חלד (נירוסטה איכותית) וביניהן שכבת אלומיניום. השכבות מוצמדות בטכנולוגיית הייצור המתקדמת ביותר בעולם Impact Bonding, אשר מקנה לתחתית חוזק מרבי ומאפשרת העברה ופיזור חום אופטימאליים ממקור החום דרך הדפנות, אל התבשיל בכלי, ובכך למעשה מסייעת לשמור על טמפרטורה אחידה לכל אורך זמן הבישול, הטיגון והאידוי.לסיר ידיות ארגונומיות מעוצבות ומבודדות חום והוא מתאים לכל סוגי הכיריים.

??????????

מחיר השקה: 299 ₪ (במקום 499 ₪).

להשיג ברשת חנויות סולתם וברשתות השיווק המובחרות
אתר https://soltam.co.il/

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!