24 באפריל 2024 11:25
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארוחת בוקר במסעדת אנדיב במלון WEST אשדוד

הפוסט הזה נכתב ב 2013 וכיום המסעדה מנוהלת על ידי המלון ושפים אחרים

כתבה מעודכנת בקישור הבא

ארוחת הבראנץ' היוונית של מסעדת אנדיב

http://wp.me/p1Kg5O-a0R

כמו שאי אפשר להשוות בין מרצדס לפיאט 600, כך אי אפשר להשוות בין פנינה אמתית לפנינה מזויפת. לכאורה גם הפיאט נוסעת גם הפנינה המזויפת נוצצת.

ולמה בכלל פנינה ( שלא לדבר על למה ההשוואה?) כי כשסיימתי את ארוחת הבוקר באנדיב  אשדוד, אמרתי לגיא פרץ שף ובעלים, כי אם לוקחים שני עלי אנדיב וכביכול שמים ביניהן את המסעדה, היא הפנינה בין כל המסעדות שהקים ומתפעל.

האמינו לי אכלתי מספיק ארוחות בוקר במלונות, ונכון שבכלל אין על ארוחת הבוקר הישראלית שיש לה שם בארץ ובעולם, אבל כאן במלון הבוטיק ווסט באשדוד, הרגשתי שאני בעולם אחר, ליגה אחרת. גורמה.

ארוחת בוקר כזו אמנם עולה 120 ₪ אבל זו חוויה שלא תשכחו הרבה זמן.

וזה לא רק הקווה והלמברוסקו או והקוויאר שעושים את זה,, זה המכלול של האיכות של חומרי הגלם, המנות המוקפדות המוצרים והטעמים.

גילוי נאות, באתי לאכול ארוחת בוקר כאורח המקום, למעשה לא באתי לצורך כתבה או ביקורת, אלא לבלות בוקר נעים מול הים של אשדוד עם רעייתי. אבל היצר הזה של הדיווח, הכתיבה והביקורת זה משהו שיושב בי ….

המרחק בין ראשון לאשדוד כחצי שעה, ואשדוד הולכת והופכת למעצמה קולינרית בדרום, החניה בכביש הטיילת חופשית. הנוף בלי כסף והבריזה מהים בבוקר חינם.

מלון ווסט הוא מלון בוטיק יש לציין שהמלון בתפוסה מלאה מהפתיחה, תיירים, אנשי עסקים ואורחים מקומיים, זהו מלון יוקרה, 5 כוכבים וככזה הוא מחויב לסטנדרט מזון ומשקאות מהרמה הכי גבוהה. לא התארחתי שם ( במלון) אבל הביקורות מחמיאות. מאידך במסעדת אנדיב כבר התארחתי והיא מעולה, הרבה מבקרים ועיתונאים ביקרו שם והשבחים בטח גורמים לשף להסמיק.

השף גיא פרץ מפעיל כמה מסעדות בבתי מלונות ועוד, הניסיון המצטבר שלו רק משבח כל מקום חדש שהוא פותח ומתפעל, איך הוא אומר לי " בסביבה הטבעית שלי אני שוחה היטב" גיא פרץ הוא אישיות קולינרית ממשפחת קצבים ולא כאן המקום לספר ולשבח. תבואו תתארחו , תטעמו ותחזירו משוב.

ארוחת הבוקר כאן היא מזנון בשלל צבעים וטעמים, זה מתחיל בצד הירקות שבנוסף לירקות חתוכים לז'וליאנים ולסלטים קצוצים יש אפילו קרפצ'ו סלק או מלפפון ועוד.

בעמדת הגבינות מבחר גבינות בוטיק מהארץ ומחו"ל, גאודה בטעמים ברי, פטה, גרוייר, גבינת עיזים, פרמזן, קשקבל, רוקפור.

עמדה עם פירות, פירות יבשים ,פירות טריים, מעדנים ודגני בוקר כמו פשתן, קוואקר, סובין ועוד של דגנים, מה ליד? סילאן, חלווה, ויוגורטים מיוחדים בהכנה ביתית בטעמים וצנצנות אישיות. בקיצור רצית בריאות קיבלת.

אני רק רציתי קצת דגים, דג מלוח הרינג שמאלץ , סלמון בכבישה ביתית, מקרוסקה, דג כבוש וטונה מעושנת. זה עושה לי את הבוקר. אבל כאן לא! כאן יש קוויאר שחור ואדום ( בטח אצות) וגם חלפניו ממולא גבינות ועוד כל כך הרבה דברים לא הספקתי לקלוט מרוב תיאבון ורעב.

סוג של סנדוויץ'  טונה בקרואסונים, תבנו לבד את הסנדוויץ' הטוניסאי שלכם יש את כל המרכיבים.

כמובן יש עמדה להכנת ביצים כבקשתך, חביתות, אומלטים, ביציות, וביצים עלומות ,ותבשילים עם פטריות ותפוחי אדמה, מיני קישים ומאפים, רטבים משובחים, ואפילו שקשוקות משובחות בקערות אישיות. רק תגידו מה אתם רוצים.

כמובן חמוצים וצלפים וזיתים ירוקים וטאסוס ,ופלפלים חריפים, אפילו אריסה ועוד.

גם כדורי גבינה בטעמים ומתוקים. או סוגי פלפלים ממולאים בגבינת שמנת.

שלל לחמים, לחם מחמצת אפוי על לבנים, ולחמניות בריוש או לחמניות כפריות בריאות

וכמובן מאפים מהרמה הכי גבוהה , מאפי בוקר של POAL  מפריז, תשאירו מקום למאפים כן… יש גם ריבות ממש תוצרת בית שאין דברים כאלו.

מיצים סחוטים טריים אשכולית אדומה, לימונענע, תפוזים, איייס תה אפרסק

ברור שיש סוגי קפה בהגשה לשולחנכם עם קפה מאוד משובח. או חליטות תה לבקשתכם.

והכי חשוב תבואו עם תיאבון ותעשו טובה, תשכחו לרגע מהדיאטה שלא תחזרו עם נקיפות מצפון כמוני…האוויר של הים פותח תיאבון…

אנדיב

הטיילת 21 אשדוד

במלון WEST

חניה בשפע

שתפו את הפוסט!