24 באפריל 2024 21:38
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בורגראנץ' משיק ראנץ' סטייק אנטריקוט בג'בטה

 

 

מה שמייחד את רשת בורגראנץ' זה ההקשבה לצרכי הלקוחות ודעתם.

לכן כאשר הם משיקים מוצר חדש מעבר לקבוצות המבחן והטעמים שמסיעים להם בהחלטות על הטעם וההרכב של המנה, הם תמיד פונים לבלוגרים של אוכל ומסעדות וקשובים להערות.

כעת בורגראנץ' החליטו " לצאת מחוץ לקציצה " ©

מנכ"ל הרשת פגש כמה בלוגרים מהשורה הראשונה לארוחת טעימות של המנה החדשה וכמובן שטעמנו עוד כמה מוצרים.

מנכ"ל בורגראנץ' משה גבאי מציין כי: "פיתוח הראנץ' סטייק אנטריקוט ארך מספר חודשים  במסגרתם ערכנו  מבחני טעימה רבים בקבוצות מיקוד שונות. בסופו של דבר המנה המנצחת במבחני הטעימה של השבועות האחרונים הייתה ללא ספק הראנץ' סטייק ברוטב צ'ימיצו'רי בתוך לחמניית ג'בטה.

 

הראנץ' סטייק אנטריקוט  החדש מושק במסגרת יישום האסטרטגיה של הרשת להרחבת היצע המוצרים בתפריט לבני 25 + לאחר שבשנה האחרונה, הושקו מוצרים רבים הפונים לקהל הלקוחות בגילאים אלו כגון :ראנץ' בטעמים : שום, חריף, ופטריות ובצל בגריל. שניצל קריספי 100% עוף, כנפי עוף מתובלות, חטיפי תירס ופוטטו-  פלחי תפוחי אדמה מתובלים וקריספיים. הרשת מתכננת בעתיד הקרוב להשיק מספר מוצרים נוספים.

אישית אני חושב שהמנה הזו יכולה לשדרג להורים את ההגעה לבורגראנץ' עם הילדים ולתת להם מענה למנה אחרת.

אז ניגשנו לטעימה.

 

הראנץ' סטייק אנטריקוט מוגש בג'בטה רכה מכילה רטוב צימיצ'ורי מעולה, ועגבנייה וכמובן מיונז.

זה מוגש עם הציפ'ס של הראנצ' שאני אוהב ומבחר מהרטבים המעולים והייחודיים של בורגראנץ'.

 

משקל הנתחים הדקים הוא כ 240 גרם ובקרוב תצא גרסה של יותר מ 300 גרם.

למרות שהנתח הוא אנטריקוט פרימיום מיושן היה לי קושי מסוים בלעיסה, אבל סביר.

לדעתי צריך לתת לו את הצלייה על אסכלה פלנצ'ה משטח גריל, הרבה יותר לוהט. הצלייה חייבת להשאיר פסי צריבה חריכה שנותנים טעם ומראה.

 

נשמעו דעות שונות על הג'בטה. אני אהבתי את הג'בטה למרות שכמות השומן בה קצת גבוה,

אולם דווקא הרכות שלה משתלבת טוב בנגיסה של הסטייק. ג'בטה פריכה יכולה לדעתי להוות בעיה. מאידך העגבנייה יחד עם המיונז אבל במיוחד המגע הישיר של העגבנייה עם הג'בטה מעביר לה לחות מיותרת, ואני חושב שחסה פריכה הייתה עושה שם עבודה מצוינת.

לגבי הרוטב צ'ימיצ'ורי הדעות היו חלוקות ולמרות שקבוצת המיקוד הייתה בעד, ואין לי בעיה , זה טעים, אני חושב שצריך למצוא עוד אופציה והבנתי שמי שירצה עם רוטב ברביקיו למשל לא תהיה בעיה כי בורגראנץ זו הרשת שהולכת בראש שלך.

המחיר כאן הוא החלק החשוב , כי כשבאים לבורגר לא מתכוונים להשוות למסעדת שף אז רבותי: מחיר מנת ראנץ' סטייק אנטריקוט הינו 34.90 ₪ למנת240 גר'ו – 44.90 למנת360 גר'. מחיר ארוחת הראנץ' סטייק אנטריקוט במשקל240 גר'הכוללת גם צ'יפס ושתייה יעמוד על 49.90 ₪. ניתן יהיה להגדיל את  הצ'יפס והשתייה בתוספת 5 ₪ ואת הכריך ל -360 גר'בתוספת של 10 ₪ נוספים. נו צריך לחשוב פעמיים? אנשים מבלים המון בחופש עם הילדים בקניון, אז זה כיף לשבת איתם ואתם יודעים שיש מנה שמתאימה לכם ( לא שארוחת קומבינה לא מתאימה ?(לי) ) רק תיזהרו שהמיונז והרטבים הטעימים לא ייזלו לכם על החולצה

 

מה היה לנו ליד?

 

טבעות בצל… ועוד ממשיך הוויכוח על הטבעות של פעם.. אולם מה שהיה היה ואלו לדברי המנכ"ל משה גבאי יותר איכותיות. בעצם הן בסדר , מה אתם רוצים? חלת בצל?

 

רנצ'יקס חטיפים טעימים מעוף עם  ציפוי פריך במיוחד.

 

הפוטטוס הקרספי שהוכנס לאחרונה וזוכה להצלחה. מדובר בתפוחי אדמה מזן מיוחד, קטן שמגדלים עבור הרשת בהולנד. מה עם נסיעת בלוגרים לשם?

 

והקינוחים הו השוקו פאי האגדי שתמיד מזכיר לי אגרול ממולא שוקולד…שלא יגמר לעולם

 

הגלידה וולקנו שיושבת בעצם על סופלה ואם מישהו יאמר שזה לא חלבי , שיעביר לי , כי ממש לא מרגישים.

 

והבווריה שהמון המון שנים לא טעמתי יאמי אבל כבר הייתי מפוצץ

 

סיכום: חידוש טוב מאוד עם פרוסות הסטייק אנטריקוט מה שנותן יתרון למבוגרים ולצעירים גם הזדמנות להינות ולא רק מההמבורגרים או השניצלים המשובחים.

 

וכן יש גם מתנות לילדים

 

בורגראנץ' זה הפלוס שלך

הייתי אורח המקום בטעימות בהשקה.

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!