25 באפריל 2024 0:22
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית העמודים ג'אז בירה ומצב רוח טוב

בצניעות, בנימוס, ובענווה, נחלוק אתכם רבעי שמחה שהתגלו בדרכינו והם מנת הצלחנו כולנו –
"בית העמודים" נבחר לאחד מ11 מועדוני הג'אז הטובים בעולם על ידי מגזין Business Insider

בית העמודים נמצא ברחוב רמב"ם בתל אביב, זהו בית מהימים ההם שבית היה בית ומרצפות היו יותר יפות מהשטיח. כיום יש כאן מועדון ג'אז ופאב שכונתי שצעירי תל אביב ממלאים אותו כי המקום איכותי, מגיש אוכל טוב והרבה בירה ואלכוהול. אבל העיקר זה המוסיקה.

 

המבנה עצמו ממש עתיק ומשרה אווירה המטבח מגיש מנות קטנות וטעימות, סנדוויצ’ים וכל מה שהולך עם הבירה וטעים. אפילו יש שם בקרבת מקום חניה משלהם אם תבקשו יפה. ובכלל זה קרוב לנחלת בנימין וללב של תל אביב האיכותית והשקטה.

שקטה? בעצם לא ממש, זהו מועדון ג'אז איכותי שמזכיר מקומות דומים בפורטוגל, ספרד, ברלין ואפילו בניו יורק. מקום קטן, ישיבה בעיקר בחוץ ( לאכילה ושתייה) או סביב הבר העשיר. שאר המקומות משמשים לצפייה והאזנה להופעות.

ההופעה עצמה היא בחדר פנימי הניתן לצפייה גם מתוך החדר על ספות, וגם מבחוץ, והצעירים ממש צובאים על המקום חלק גדול על המוסיקה הכייפית וחלק מוצא כאן מקום מפגש איכות וכייפי.

אנחנו צפינו בהופעה של A v i v C o h e n Tr i o   אביב כהן עם ניתאי הרשקוביץ וגלעד אברו האגדי. למה אגדי כי מאז האזנתי לו במופע עם עומרי מור הוא אגדה מוסיקלית ( קונטרה באס) בעייני.

 

אמנם החדר חשוך לצילום סרטון אבל תיהנו מהמוסיקה.

המקום התחיל לפני עשרה חודשים לערך עם הופעה אחת בשבוע כל יום שלישי אבל הביקוש גבר וכך נוספו עוד ימים עד שהחברה האלה יצאו עם תכנית חודשית של מופעים מגוונים. לחשו לי שהכי טוב עדיין לבוא ביום שלישי אבל לדעתי תבחרו את סוג המוסיקה וההרכבים שאתם מעדיפים. ושתדעו שיש להם קהל צעירים נאמן, כי יש שם מוסיקה באיכות ואווירה טובה ונעימה.

תבקרו בדף הפייסבוק שלהם לא רק ללייק אלא להתעדכן

והכי חשוב ההופעות בחינם והמקום מתקיים רק ממה שאתם מזמינים

מומלץ.

שתפו את הפוסט!