16 באפריל 2024 22:53
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית טלאסו טרה

 

בית טלאסו טרה זו וילת אירוח במבנה ארכיטקטוני בעיצוב וסגנון בניה מרוקאי שאין כדוגמתו ליופי בארץ. המקום נחנך והושק זה עתה וכעת כל מה שנותר הוא להזמין ולהגיע לחו"ל למרוקו או כל מקום שתדמיינו בלי דרכון ובלי דיוטי פרי.

בית טלאסו טרה שוכן בחבצלת השרון על קו החוף ומשקיף אל הים. זה באמת ארמון מרוקאי בזעיר אנפין. הבית נבנה במשך שש שנים בסגנון מרוקאי אוטנטי עם חומרים מיובאים ממרוקו, הודו וסרי לנקה. לכל חדר תקרה אחרת וכולם נעשו בעבודת יד, אם זה פסיפס גלי של אבן טבעית או תקרת עץ עם חריטה עבודת יד מהודו. עבודת האבן של התקרות עם התאורה האוטנטית אכן מדהימות. גרם המדרגות העשוי עץ  מזכיר את בתי העשירים בהודו ואילו הקשת הענקית המשקיפה מהסלון לקו הים והבריכה זה משהו שחייבים לראות על מנת להאמין. הקשת הזו מחברת סגנונות אדריכלות הן מהמזרח הרחוק (סרי לנקה)  והן מארצות המגרב (מרקש).  לדעתי אכן אין דבר דומה בארץ. כל הווילה הזו מעניקה לכם תחושה של בילוי בארמון של עשירי מרקש.

בקומה העליונה יש  שלושה חדרי שינה ועוד חדר נוסף המתאים גם לילדים או כחדר עבודה. כל חדר שינה מעוצב ומאובזר אחרת וכמובן לכל חדר שינה חדר או פינת רחצה ושירותים משלה. חדרי השינה נראים כל כך מפנקים, כל כך רומנטיים שפשוט אי אפשר לעמוד מל הקסם הזה.

 

 

 

בקומה התחתונה ביותר יש ספא ענק מפנק בו אתם, האורחים תקבלו מבחר טיפולים כבקשתכם, ולא רק, יש כאן חמאם , וסאונה והכל מעוצב בטעם  תוך מחשבה ירוקה ומושכת את העין.

על הגג בר מרכזי, מרפסת ענקית עם מיטות שיזוף ובריזה חופשית מהים. זהו המקום האידיאלי למסיבות גג וקבלת אורחים.

 

ואם מדברים על קבלת אורחים, הרי שקומת המגורים, קומת הקרקע היא לב ליבה של הווילה. בצד אחד חצר עם מדשאה ענקית, המאפשרת בין היתר אירוח או אפילו ברביקיו. במרכז הסלון המדהים המשקיף גם הוא בוויטרינה ענקית מעוצבת אל הים עם פינות ישיבה מפנקות ומטבח שכל מסעדה הייתה מקנאה בו וביכולות שלו, וכמובן גם חדר אוכל ענקי, שולחן עץ שיכול להכיל חבורה שלמה.

 

מחדר האוכל היוקרתי, היציאה לחצר נוספת לכיוון הים, גם כאן אפשר להקים פינת טיפולים או פינת אירוח עם כיבוד ומשקאות ולתת לאורחים שלכם את הכבוד והפינוק שהם לא ישכחו לעולם.

הקשת הענקית היא המפרידה בין החצר הפנימית לבריכה ולאופק הבלתי נגמר של הנוף והיכולות הבלתי נדלות של הבית , הווילה  או הארמון הזה.

הבית טלאסו טרה זו ווילה המיועדת לששה או שמונה איש לאירוח עם לינה, רצוי כמובן חבורה הומוגנית, משפחה או קבוצת חברים. ניתן לארח בה בין 80- 120 איש לאירועים תוך שילוב הספא והטיפולים וארוחות שף במטבח המנוהל על ידי שף מוביל ממלון יוקרתי בארץ.

המקום מיועד להשכרה או לאירועים ואירוח אולי רעיון לאירוח שבת חתן וכלה… ובכל זאת חיים פעם אחת, אז למה לא לנצל ולקחת כל מה שהחיים הטובים מציעים?

 

בית טלאסו טרה

רחוב צוקי ים ( דרך הים ) 40 חבצלת השרון

 

שתפו את הפוסט!