23 באפריל 2024 12:48
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברוורס עם ארז טל ואורחים תכנית חדשה בקשת

 

אמש התקיימה בסינמטק הקרנת הבכורה לפרק הראשון בסדרה הדוקומנטרית "ברוורס" של ארז טל.

??????????

ארז טל בסדרת סרטים דוקומנטריים חדשה לקשת – "ברוורס", שתלווה יוצרים ואנשי תרבות משפיעים. בתכנית הראשונה, שתשודר ביום חמישי (9.10) בקשת, מלווה ארז טל את מוטי קירשנבאום בתחנות השונות בחייו. עוד סרטים ישודרו עם חנה לסלאו, דני ליטני ונוספים.

??????????

שאלה ששאלתי את עצמי בהקרנה, האם ארז טל יכול להגיש תכנית רצינית ולא רק תכנית ריאליטי או שעשועון, אנחנו נוטים לקשור לאחרונה את ארז טל עם " האח הגדול " , " מועדון לילה " שמתחדש בקרוב, "אל תפיל את המיליון" ועוד ועוד.

בתכנית הראשונה בה צפינו בהקרנה אוסף טל את העיתונאי, איש הטלוויזיה וחתן פרס ישראל מוטי קירשנבאום לנסיעה שהחלה כשיחה אישית והתפתחה למסע בתחנות שונות בחייו. מה חשב משה דיין על "ניקוי ראש" ואיזו בקשה מיוחדת הייתה לו מקירשנבאום כשהזמין אותו לביקור פרטי? מי נתן לקירשנבאום שתי סטירות ולמה? מה יש לקירשנבאום נגד האח הגדול ומה הביא את הציניקן האהוב בן ה75  לדמעות של ממש?

20141005_205059שA

איזה ניגודים, מוטי קירשנבאום שלא רק בגודל נכנסים בו שנים עד שלושה ארז טל, וברצינות ההיסטוריה הענקית של מוטי קירשנבאום מאז רשות השידור ועד סרטי הגורילות ו"לונדון וקירשנבאום" האיש הזה הוא הרי אגדה בעולם התקשורת, גם אם מישהי קראה לו שם " דיקטטור".

 

יחצ
יחצ
יחצ
יחצ

אבל ארז טל הוא רציני מסתבר, הוא יחד עם התחקירנים עשו עבודה טובה ולקחו את מוטי קירשנבאום לכמה תחנות רציניות של חייו,

בכל סרט לוקח ארז גיבור תרבות אחר לנסיעה אינטימית בת יום שלם. המשתתפים  אינם יודעים מראש לאן ייסעו ואת מי יפגשו, הם מתמסרים למסע ומופתעים ממה שמתגלה בדרך: האנשים, המקומות והאירועים, שעיצבו את אישיותם ויצירתם. גיבורי התכנית, המורגלים לשלוט בסדר יומם וזמנם, ומודעים למצלמות בדרך כלל, יכלו לתאר לעצמם כיצד יחל יומם עם הכניסה לרכב אך לא היה להם מושג מה צפוי להם בהמשך.

 ??????????

״ברוורס״, עורך ראשי: ארז טל, במאי: חגי לפיד, במאי עריכות: יצחק גרבוז מפיק: תומר רוזן.

http://www.mako.co.il/mako-vod-keshet/in-reverse-s1/VOD-b6377c8a885e841006.htm

 

שתפו את הפוסט!