24 באפריל 2024 11:53
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשורה לטבעוניים ויגרדן (Vgarden) משיקה שני סוגים של נקניקים: סלמי ופסטרמה טבעוניים.

בשורה לטבעוניים ויגרדן (Vgarden) משיקה שני סוגים של נקניקים: סלמי ופסטרמה טבעוניים.

טבעונות זו דרך חיים, טבעי שיחפשו תחליפי בשר או גבינה שיתנו מענה לצורך בחלבון. Vgarden מפתחת, מייצרת ומשווקת בתפוצה גלובאלית מוצרי מזון, המחליפים מוצרים מן החי (טבעוניים). כיום היא אחת החברות שפועלת בכל קטגוריית מוצרי המזון החדשניים המחליפים מוצרים מן החי. ויגרדן מחזיקה בישראל במותג "משומשו" ומוכרת תחת המותג מנעד רחב של מוצרים ייחודיים לרבות מוצרי גבינה, דגים ובשר טבעוניים וכשרים.

כעת היא משיקה לראשונה סדרת מוצרי תחליפי בשר כשרים על בסיס חלבוני אפונה וחיטה. סדרת פרוסות נקניקי המעדנייה של ויגרדן כוללת בשלב זה שני סוגים של נקניקים: סלמי ופסטרמה טבעוניים. הנקניקים על בסיס חלבונים מן הצומח, עשירים בחלבון, מקור לסידן, דלים בפחמימות, מופחתים בשומן, נטולי כולסטרול ובטעם עשיר ונפלא של סלמי ופסטרמה.

אז החלטתי להתנסות. ומה יותר טבעי מסנדוויץ' שהוא ממש ארוחה

מהפסטרמה הכנתי סנדוויץ' פסטרמה וכך גם מהסלמי, שניהם היו מעולים ואני מהפסטרמה נהניתי יותר אפילו…

פשוט לחמניה שקולים קצת בתנור לפריכות וטריות יתר , חוצים, מיונז וחרדל, מלפפון חמוץ, פלפל קלוי, חסה, ואפשר עגבניה, אולי כרוב כבוש או מה שאוהבים. לדעתי אם כי לא ניסיתי הסלמי יכול להתאים לפיצה בסגנון פפרוני.

בוודאי שאפשר להכין סלט  עם רצועות פסטרמה וכל מאכל שתדמיינו פשוט תנסו ובטח תהנו.

הנקניקים של Vgarden מבית משומשו משווקים באריזות נוחות, פרוסים ומוכנים לאכילה. הנקניקים מושלמים בכריכים ובסלטים, כתוספת לפיצות, טוסטים ולמגשי אירוח מושקעים. המוצרים מבוססים חלבוני חיטה ואפונה, ומתגאים בשיעור חלבון גבוה – שהוא לכל הפחות שווה לזה של המוצרים המקבילים מן החי. הנקניקים אינם מכילים סויה, דלים בפחמימות, אינם מהונדסים גנטית ובעלי חיי מדף ארוכים.

פרוסות סלמי טבעוני של ויגרדן משומשו צילום Sell360pro
פרוסות פסטרמה טבעוני של ויגרדן משומשו צילום Sell360pro

כשרות פרווה בהשגחת הרבנות הראשית עמק יזרעאל.

טווח המחירים ברשתות המזון: כ- 19.90 – 22.90 ₪ לאריזת 160 גרם.

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.

 

 

שתפו את הפוסט!