29 במרץ 2024 4:18
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלידות נסטלה משיקה גלידות ושלגונים נוספים לכבוד קיץ 2018

 

 ??????????

הקיץ כבר החל, הוא פה ומרגישים זאת לפי החום, מסתבר שכמה רגעים עם גלידה טובה מרעננים את הגוף ומביאים מידית להתאוששות מהחום.

 

גלידות נסטלה, אשר השיקה בחודש פברואר את הגל הראשון של מוצרי הגלידות החדשים לשנת 2018, משיקה כעת, לקראת הקיץ, מגוון מוצרים נוספים.

 ??????????

גלידות נסטלה ממשיכה ומפתחת את  הגלידות משפחתיות של La Frutta, ועכשיו בקטגוריית ה- Wellness, מותג La Frutta של גלידות נסטלה, המותג המוביל בקטגוריית שלגוני הפרי, מגוון עם שני טעמים חדשים של גלידות משפחתיות: מנגו וקוקוס-אננס עם חתיכות אננס. גלידת La Frutta מכילה 50% פרי ובין כ- 44 ל-51 קלוריות בלבד לכל כדור גלידה.
הגלידה קוקוס אננס  הולכת להיות להיט, פשוט טעם משגע ומטריף, אי אפשר להפסיק לחפור בקופסא.

20180704_120306A

ומנגו זה הלהיט הבא אחרי הפסיפלורה, אפילו הנכד שלי  לא מוותר על המנה שלו!

DSCN7124A

הגלידה קוקוס אננס הולכת להיות להיט, פשוט טעם משגע ומטריף, אי אפשר להפסיק לחפור בקופסא.

ומנגו זה הלהיט הבא אחרי הפסיפלורה, אפילו הנכד שלי לא מוותר על המנה שלו!

 ??????????

??????????

הגלידות המשפחתיות של La Frutta מתאפיינות במרקם נימוח, ובשילובי טעמים מרעננים המותאמים להעדפות הצרכן הישראלי.

 

גם בתחום השלגונים לצעירים היא מפתיעה

אתגר האומץ אריזה קרדיט סטודיו אסם.png11
אתגר האומץ אריזה קרדיט סטודיו אסם.png11

אתגר האומץ- נסטלה פונה לבני נוער עם שלגון חדש בטעמי ענבים ואננס, אליו מצורפת שקית של סוכריות שוקולד לבן בצבע צהוב, כאשר חצי מהן הן סוכריות מגעילות בטעמי ביצים סרוחות, חלב חמוץ, עובש, גרביים מסריחות, חמוץ מאוד ושום וחצי מהן בטעמי וניל, אייס קפה, קרמל, פופקורן ושוקולד לבן. המטרה היא ליצור חוויה, בה בני נוער משתפים את חבריהם בטעימה אקראית של הסוכריות ומנסים לאתגר זה את זה באמצעות "אתגר האומץ", כמשחק מבדר. המוצר החדש יעלה בתמיכת קמפיין דיגיטלי עם כוכבי רשת מוכרים.

 

PLAY2 קרדיט סטודיו אסם8
PLAY2 קרדיט סטודיו אסם8

שלגון היוטיוברים הפופולארי Play, ממשיך לעונה נוספת של אתגרים עם היוטיוברים המובילים בארץ, במסגרת שיתוף פעולה עם חברת teenk. השנה ישתתפו בקמפיין יוטיוברים חדשים, ביניהם קווין ורז, אורן גל, מיכאל ספיר ו-יובליה אשר יככבו על אריזות השלגונים, שפותחו ועוצבו בהשראת עולם התוכן של YouTube. בין האתגרים החדשים שאיתם יתמודדו בני הנוער: לשיר אופרה באמצע הרחוב, לעשות דיבוב מצחיק לסרטון של יוטיובר ולהכין סנדוויץ' בעיניים עצומות. הזוכה במקום השלישי יזכה במפגש עם היוטיוברים, הזוכה במקום השני יקבל כרטיסים זוגיים להופעות והזוכה במקום הראשון יקבל אייפון, זאת בנוסף לשלל פרסים נוספים שיחולקו.

 

לקטגוריית הפינוק יצטרפו השנה שני טעמים חדשים של טילוני Extreme: טילון Extreme ענק לוז ליבת נוגט ומטבע שוקולד; וטילון Extreme ענק וניל פליק עם מטבע שוקולד לבן. הטעמים החדשים פותחו והותאמו במיוחד להעדפותיו של הצרכן הישראלי. שני הטעמים החדשים יגיעו בגרסאות גדולות של 115 גרם.

אני חייב להתוודות שלא התחלקתי עם אף אחד בטילונים האלו שעולים פי מונים על כל המתחרים.

??????????

אקסטרים מטבע שוקולד לבן וניל פליק קרדיט סטודיו אסם
אקסטרים מטבע שוקולד לבן וניל פליק קרדיט סטודיו אסם

 

אקסטרים מטבע שוקולד לוז וליבת נוגט קרדיט סטודיו אסם
אקסטרים מטבע שוקולד לוז וליבת נוגט קרדיט סטודיו אסם

המוצרים החדשים מתווספים לגלידות והשלגונים שהושקו בחודש פברואר, ביניהם שלגון "שעת סיפור" חדש לילדים, שלגון La Frutta בטעם רימון תפוח ושלגוני פירות בשילוב יוגורט, טילון כשר לפסח ראשון מסוגו בישראל, גלידת אוריאו ורולר בטעם שוקולד לבן.

 

 

מחירים מומלצים לצרכן וכשרויות:

אתגר האומץ- רבנות קרית מלאכי, 8-10 ₪

Play– רבנות קרית מלאכי, 8-10 ₪

La Frutta באריזה משפחתית- בד"צ העדה החרדית, 22-24 ₪

Extreme– בד"צ העדה החרדית 13-15 ₪

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!