20 באפריל 2024 17:19
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ג'סיקה רסטר בר

ג'סיקה רסטו בר חוגגת שנתיים וגם מעלה תפריט חדש. ג'סיקה רסטו בר היא אחד המקומות המחברים מטבח משובח וקפדני עם בר משקאות עשיר ואחד המקומות המיועדים לבליינים התל אביביים שמבינים עניין.

בדיוק השבוע, ביליתי במסעדה תל אביבית ברחוב הירקון, בדרך חזרה לכיוון דיזינגוף התבונתי מחלון המכונית לסביבה ותהיתי? היכן מבלים צעירי תל אביב? כי פרט לבתי מלון, והמון בתים ישנים וחומות מבוצרות וכן גם מגרשי חניה לא ראיתי מקומות שאפשר לציין במיוחד. גם בהרברט סמואל פרט אולי סביב בנין " האופרה" יש מעט מאוד מקומות בילוי איכותיים, לא שאני בליין של פאבים , ברים ורסטו ברים אבל באמת המקום הזה ממש לא מזמין פנים, עד שאתה מגיע לג'סיקה רסטו בר ברחוב הרברט סמואל 90 שם העניינים משתנים, 2 ברים מקצועיים מסבירי פנים מקומות ישיבה, אלכוהול מעולה, ומוסיקה שאי אפשר שלא להכנס לטראנס הזה של ניענוע.

אז זהו שג'סיקה כבר חוגגת שנתיים, במקום שלושה כיווני אוויר, הנוף המרהיב ביותר לים, בין ארבעה חניונים, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי איטי לדעתי, שבעה מסכים, מערכת סאונד מתקדמת, ייחודיות שאין דומה לה באזור המרכז והכול במחירים סבירים והוגנים

אז באנו לטעום את התפריט החדש, לא חלילה שהתפריט הרגיל חסר בו משהו, אבל צריך לחדש ולסקרן את הלקוחות שראיתי שחלק ניכר מהם קבועים. תפריט הקיץ החדש בג'סיקה רסטרו בר נבנה על ידי השף חמודי אבו עלי. בעברו חמודי תפקד כסו שף של ניר צוק במסעדת קורדיליה. בבניית התפריט החדש חמודי קיבל השראה מהים אשר נמצא מטרים ספורים מהמסעדה ושילב מנות חדשניות ומקוריות

פתחנו בסשימי טונה אדומה צרובה ולא צרובה על מצע של כוסברה וירקות שורש עם המון גרגרי כוסברה מקורמלים, מנת פתיחה מעניינת, שווה42

מנה נוספת נקראת קרפצ'יו סלמון, אז קרפצ'יו זה לא, אבל ממש לא. מאידך זה סלמון מעושן שהמון אנשים אוהבים במיוחד ליד האלכוהול. אני אוהב את זה בבית מלון, כשבית מלון מגיש לי סלמון מעושן אני אומר שהוא איכותי. כאן זה בא עם שמנת או קרם פרש מה שלא יהיה, שווה זלילה.

מנה נוספת היא רעיון קולינרי אדיר, ניוקי בשמנת שכולם אוהבים עם פטריות ועם ארטישוק ירושלמי איזה רעיון טעים. ועל מנת שיהיה עוד יותר טעים השף הוסיף ערמונים ואספרגוס. בקיצור חגיגה בצלחת. (72/38 )

על אותו הניוקי מנה נוספת הגישו דג לברק מצופה פיסטוק, כאן כבר הצטערתי שהיו לי שופות למנה וגם שהן באו רעבות, הדג היה עשוי מדויק ואתה מבין שיש מישהו במטבח שיודע את העבודה. מנה מומלצת. 98

פסטיה די ג'סיקה – במילוי מתכון סודי של השף, ברוטב יין אדום וערמונים – 38 ₪.  אני המלצתי להסיר את המנה הזו מהתפריט ,  הרוטב יין לא מתחבר לי טוב עם המנה לא בטעם ולא בוויזואליה.

עשבי תיבול בטמפורה – סלט של חסה וחמוציות, מוגש עם בזיליקום פטרוזילה ונענע בטמפורה, ברוטב שום – 34 ₪ המנה בעיקרון טעימה יחסית אולם עשבי תיבול בטמפורה סופגים המון שמן היה עדיף לשנות לירקות עם עשבי תיבול בטמפורה.אולי זה בשביל שתצרכו יותר בירה..

סביצ'ה דג סלמון קצוץ הונח בתוך עלי אנדיב ברוטב שמן שון ולימון עם ירקות קצוצים, מנה מעקצצת ומתאימה לכם לאלכוהול, אני רק צרכתי שרדונה שלא שאלתי מאיזה יקב, פאשלה שלי! 44 ₪

והמנה האחרונה שטעמנו הייתה סטייק סלמון עסיסי, מוגש עם חציל מדורה –  94 ש"ח  שוב, אתה מרגיש שהשף יודע את העבודה ויש לו ניסיון טוב עם דגים, מנה מדויקת, נדיבה ואיכותית.

שני קינוחים

אחד פצצה! שוקולד לבן, טופי, ועוגיות משהו מדהים ליקקנו עם האצבעות.

הקינוח השני אצבעות של עוגיות ספוגות שמן שהאלכוהול יחליק , נייט! או יותר ברור לא!

הזמרת יובל דיין מדה וויז הגיעה באיחור ואני ששת קשישה הלכתי לישון בחצות טרם הגיעה.

בעלי הג'סיקה אבי זאנו אומר :"אנחנו שמחים להשיק  בג'סיקה את התפריט החדש לרגל חגיגות השנתיים המדהימות שעברנו עלינו. התיירים מדברים עלינו בכל העולם,  מניו יורק ועד ללונדון , התל אביבים חוזרים אלינו בגלל הים, האווירה ובעיקר בגלל האוכל הייחודי של חמודי. התפריט החדש שאב השראתו מהים המדהים שתל אביב מציעה לכולם בכל עונות השנה".

שתפו את הפוסט!