20 באפריל 2024 5:42
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דוויד בואי 2020 ישראל A Bowie Celebration

דוויד בואי 2020 ישראל A Bowie Celebration

The David Bowie Alumni tour רוב ההופעה מוקלטת בפנים

DSCN5365AA ??????????

דייוויד בואי היה מוזיקאי, זמר, שחקן ומפיק מוזיקלי אנגלי, זוכה פרס גראמי למפעל חיים, פרס המוזיקה הבריטית ופרס אמי. הקריירה המוזיקלית של בואי, שנפרסה על פני כחמישה עשורים, זכתה להוקרה בזכות שילובי תחומי אמנות שונים ביצירתו, חלוציותו בסגנונות מוזיקליים רבים ושילוב אלמנטים חזותיים פורצי דרך בהופעותיו.

changes

 ??????????

בגיל 69  בינואר 2016 הוא נפטר ממחלה קשה, גם טרם פטירתו הוא לא הופיע הרבה . מאז מותו הטראגי  מתקיים לזכרו הפסטיבל A Bowie Celebration עם מיטב הנגנים שחלקם הרב ניגנו איתו.

הקריירה המוזיקאלית של בואי שנפרסה על 5 עשורים זכתה להוקרה בזכות חלוציותו בסגנונות מוסיקליים רבים ושילוב תחומי אמנות נוספים פורצי דרך בהופעותיו, את בואי ליווה הרכב מוסיקאים מבריקים ובולטים בתעשיית המוסיקה העולמית, שעם השנים נודעו בווירטואוזיות שלהם הן במופעי במה חיים והן בהקלטות האולפן עם בואי.

" הזיקית של הרוקנרול" ככה קראו לו, ההופעה הססגונית שלו האלמנטים החזותיים ואישיותו הן שתרמו לכינוי הזה.

'

 ??????????

מייק גרסון שניגן עם בואי תקופה ארוכה,  הוא העוגן של הערב הנפלא הזה. לצד מוזיקאים ווקליסטים מהשורה הראשונה שגם להם יש עבר עשיר עם בואי- Gerry Leonard, Carmine Rojas, Charlie Sexton, and Alan Childs.

זמרים: סאס ג'ורדן, סיימון ווסטברוק.

גיטרה בס אורח יוסי פיין מישראל

שלישיה של תלמידי רימון לא מוכרת לי , (לא הרשימו במיוחד)

Bowie Celebration tour  מופע בלתי נשכח ומוערך במיוחד של שירי בואי עם ווקאליסטים ברמה עולמית ותמהיל להיטי בואי מחמישים שנות עשייה אמנותית.

מיי פיינגולד הצטרפה לחבורה ועלתה לבמה עם שני ביצועים מהממים.

??????????

המופע הזה זורק אותך לתקופות בלתי נשכחות. השיר שהוא שר עם להקת קווין Under Pressure ממש זורם בעורקים. הביצועים של מיי פיינגולד  Space Oddity וגם  Five Years היו מכובדים לאירוע והביאו כבוד ותשואות

??????????

Space Oddity

Starman

 ??????????

את כל המופע מנחה ומלווה בפסנתר Mike Garson (1945)  שהיה יותר מנפלא. זה האיש שניגן  לצידו של דוויד בואי ונותן לו את הכבוד הראוי.

גרסון

??????????

שימו לב לליווי של יוסי פיין מישראל

??????????

??????????

כאן בשיר  Lets Dance:

 

 

 ??????????

עיקר השירים בוצעו על ידי סיימון ווסטברוק והשיר  Lady Grinning Soul ממש נגע ברגש שלו. גם שאר השירים שהוא שר היו ממש ביצוע הכי קרוב שאפשר למקור אבל דוויד בואי היה וישאר רק אחד וחבל שאיננו עוד.

All The Young Dudes

הוא הרים את הקהל לקדמת הבמה בשיר Modern Love:

Aladdin Sane:

Lady Grinning Soul

https://youtu.be/jJ0TcrcUN8Y

 

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

"זה לא להקת קאברים. זו הלהקה בפועל. זה קרוב ככל שאתה הולך להגיע לבואי. "
(Evan Rachel Wood)

הפקה: EGOeast הפקות ו- Music Business

היכל התרבות תל אביב 2020

Garson היה חבר הלהקה הוותיק המקורב והידוע ביותר של דייוויד בואי. הוא לקח חלק ולמעלה מ 20 אלבומי בואי, כולל הסולו המדובר ביותר שלו במאסטר Aladdin Sane track. מייק הופיע עם דיוויד בשני הקונצרטים הראשונים והאחרונים שלו בארצות הברית, כמו גם 1,000 קונצרטים ברחבי העולם. על גרסון אמר בואי ……"אין טעם לדבר על היכולת שלו כפסנתרן. הוא יוצא דופן. עם זאת, יש מעט מאוד מוזיקאים, קל וחומר פסנתרנים, שמבינים באופן טבעי את התנועה ואת החשיבה החופשית הנחוצה כדי לזרוק את עצמם לניסויים. או אזורים מסורתיים של מוזיקה" לפעמים, באופן אירוני, מייק עושה זאת בהתלהבות ומשמח את ליבי רק להיות אתו באותו החדר".

Gerry Leonard דיוויד בואי הפקיד בידיו של נגן הגיטרה המופלא את הפקת ה – Reality world tourשהניב אלבום DVD  ועוד מספר אלבומים, Heathen and Reality ו The Next Day.

Carmine Rojasרוח'אס לקח חלק בהרכב מראשיתו – גיטרה בס – וכנגן בהקלטות להיטי מולטי-פלטינה כמו Let's Dance, China Girl, Modern Love, Blue Jean, Glass Spider tours. רוח'אס: …..הקהל המגיע להופעות ההרכב מופתע כל פעם מחדש, הם שומעים את המוזיקה כפי שהוקלטה במקור על ידינו ,מוזיקאים מקוריים של דיויד. זה מה שמבדיל את זה מכל דבר אחר. זה באמת אירוע רוחני! "

Alan Childsהמתופף של בואי בסיבוב ההופעות העולמי שלו ב- Glass Spider בשנת 1987 ובאלבום ההופעות וב- DVD. אלן מתופף מבוקש הנוהג להצטרף לסיורי ההופעות של אמנים רבים בין היתר היה חבר בלהקת הליווי של ג'וליאן לנון, רוד סטיוארט, ג'ון ווייט ורבים אחרים. אלן, מוסיקאי ענק המנגן בכל הכלים ושר באלבום הסולו שלו – EP אלן צ'ילדס Aftermath.

Charlie Sexton גיטרה ושירה, מידידיו הקרובים ביותר של דיוויד בואי, נפגשו לראשונה כשהצטרף להקלטת האלבום Never Let Me Down. סקסטון  הצטרף לסיבוב ההופעות  Glass Spider. סקסטון  הופיע  והקליט עם בוב דילן, סקסטון ותרומה מכרעת לפסקול הסרט הנודע "תלמה ולואיז" והופיע בסרט "Best Motion Picture" שזכה באוסקר "ילדות", וידוע בעיקר בזכות להיט הסולו שלו "Beat's So Lonely" של Beat. להקת Arc Angels.

 ??????????

שירים נוספים

 

Ziggy:

https://youtu.be/l3gxBGCaqPQ

Heroes

https://youtu.be/cyxiI2dNYTA

 

שתפו את הפוסט!