19 באפריל 2024 3:21
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דורקו מותג סכיני הגילוח הטוב בעולם חוזר לישראל

??????????

עד מתי החברה הגדולה לסכיני גילוח תמשיך לגלח לנו את הארנק זו השאלה שתמיד אני שואל את עצמי, וברצינות אתם יודעים כמה עולה לכם סכין גילוח כמו מאך 3, או פיוז'ן ושלא נדבר כמה עולה לכם פרוגלייד ?? אני מתפלץ כל פעם בסופר כשאומרים לי את המחיר ומתחיל לחפש מבצעים או ממשיך ומושך בסבל את הסכין הקודם. בואו  נאמר די, המהפכה החברתית כבר מזמן אמרה את דברה.

??????????

אחת הבשורות המרכזיות שמציג אתר PHARMERS הינו חזרתו לישראל של מותג סכיני הגילוח האיכותי Dorco , לאחר היעדרות של קרוב לשנה. מוצרי חברת דורקו, המיובאים ומשווקים לישראל בלעדית ע"י PHARMERS , נחשבים לאיכותיים ביותר וידועים ברחבי העולם במחירם הזול, כ- 30-50 אחוזים פחות לעומת סכיני הגילוח האיכותיים המתחרים.
אישית בדקתי את הסכין עם 6  להבים כך שתצטרכו לחכות חודש עד שאדווח לכם על הסכין עם 4 להבים המתחרה במאך 3 ואחרים. הסכין בעלת 4 להבים נקראת – E 4"PAC זו סכין מעולה בעלת ארבעה להבים  שמביאה בשורה גדולה לבעלי זיפים קשים ועבים. מתנקה בקלות רבה והשערות לא נתקעות בזכות צפיפות הלהבים כך שהסכין מבטיחה גילוח מהיר, חלק ועדין יותר, ואורך חיים עד ליותר מ- 30 אחוזים מהסכין האיכותית המקבילה. סכין מתאימה גם לאלו המגלחים לא רק את עור הפניםו לספורטאים.

205

מפרט
סכין גילוח אל חלד, כוללת ציפוי עדין של פולימר סיכה המאפשר מגע חלק -ועדין עם העור, ציפוי נגד קורוזיה וציפוי להגברת עמידות הלהב וחיזוק קצה הלהב. הסכינים מכילים רכיבים להגנה על העור כגון: תמצית זיתים המסייעת להתחדשות הקולגן ולמניעת פטרת, תמצית קמומיל ואבקת אלנטואין אנטי אלרגנית, אנטי-דלקתית ומרגיעה. הסכין בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה וזוית גילוח אידאלית.
מחיר: מערכת סכיני הגילוח הבסיסית של PACE4 כוללת ידית + 2 מחסניות ) 8
סכינים( במחיר 68 ₪ בלבד! רביעיית פייס 4 שלעולם לא נמכרה בארץ, נמכרת
בלעדית במחיר ממוצע של 20 ש"ח ליחידה. סכין גילוח איכותית ב- 5 שקלים.
מטורף! להשיג ב:

https://mydorco.co.il/

 

 

 

הסכין פרמיום עם ששה להבים שתענוג להתגלח עימה עולה מערכת סכיני גילוח פרימיום 6 PACE הכוללת ידית + 2 מחסניות ) 8 סכינים( במחיר 80 ₪ בלבד. אני לא רוצה לומר לכם כמה אתם משלמים אם אין לכם מועדון חברים או מישהו שמביא לכם בלי מיסים מסין. הסכין גילוח עצמה היא אל חלד, כוללת – 6 להבים עדינים במיוחד לגילוח חלק.

186

וכן יודגש כי בניגוד לחברות אחרות כל ידית של דורקו, מתאימה לכל סכין של דורקו – ולהפך. שזה בכלל קטע מעצבן יש לי בבית 3 ידיות אחת לכל סכין, אללה יוסטור!
אז תחשבו על זה לקראת הקניה הבאה או כבר מחר

Pace43

סכין 4 להבים במחיר 5 שקל ליחידה או שתמשיכו לשלם 8.1 ₪ ליחידה.
סכין 6 להבים במחיר של 7.1 ₪ ליחידה או שתמשיכו לשלם לפיוז'ן 11.6 ₪ ולסכין הפרמיום פרוגלייד 17.4 ₪ או ל פרושילד 22.5 ₪ ליחידה.
ואני לא מתכוון להשוות מחירים ואיכות לסכין גילוח מתחרה שפעמיים הגוף פלסטיק שלה נשבר לי על הפנים.

אתם עוד מחכים

אני לא!

104

אודות Dorco
דורקו, שהוקמה בשנת 1955 , הינה חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם הממוקמת בקוריאה הדרומית. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מספר מוצרי איכות שיעניקו תמורה מעולה למחיר, על מנת להתחרות במובילה העולמית. מוצרי דורקו נחלו הצלחה בארה"ב ) dollarshaveclub.com , שמשווקת את סכיני דורקו, תפסה נתח מפלצתי של 50% משוק האונליין האמריקאי וכל זאת תוך 5 שנים(, אפריקה, אסיה ואנגליה.
עוד פרטים והזמנה

https://mydorco.co.il/

שתפו את הפוסט!