20 באפריל 2024 14:31
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הארטישוק של נועם , הבריאות והטעם בפנים

 

אם אתם בטיול בשפלת יהודה או בקיצור חולפים על פני קסטינה דרומה, אל תחמיצו ביקור בחוות הארטישוק של נועם בניר בנים. בימי שיש ושבת לא רק שיש סיורים לשדות ( בעונה שזה סוף הסתיו והחורף) אלא יש ארוחות גורמה, כן מיטב השפים היו פה וערכו סדנאות משגעות כי ארטישוק זה משהו שמסעדות מתפארות בו עד כדי כך שהן מייבאות מחו"ל בקופסאות, אבל אין כמו ארטישוק טרי ואצל נועם יש מנות מסלטים ותבשילים ועד למרק וחמין.

IMG_2613

נועם יעקובא, הוא מגדל הארטישוקים הגדול בישראל, שערי ביתו פתוחים וגם שדותיו בשישי שבת ב- "הארטישוק של נועם" חגיגה קולינארית בתוספת סיורים בשדות.

הפעילות במקום כוללת ארוחת בופה עשירה וטרייה כולל שתייה קרה וחמה ומנות אוכל המבוססות על טהרת הארטישוק {כל המנות צמחוניות} וסיור חקלאי בשדות הארטישוק כולל קטיף.

הארטישוק של נועם - נועם יעקובא הבעלים בקטיף - צילום  איה וינד

בין המנות המיוחדות שיוגשו במקום: סלט פרוסות ארטישוק בבלסמי, סלט ארטישוק ובצל מוקפץ ברוטב טריאקי, שיפודי ארטישוק וירקות ברוטב צי'לי מתוק, פסטה ארטישוק ועגבניות שרי, נודלס אסיאתי בתוספת רצועות ארטישוק.

השבוע הייתי שם בביקור וראיתי מאכל גורמה חדש שאני חייב לפתח בבית, תחתיות ארטישוק ובתוכן ביצה בקן! נפלא, גם אכלתי אנטיפסטי מארטישוק וחמין ולדו קערת מרק והשלמתי עם לזנייה נהדרת וסלטים טריים.

??????????

??????????

??????????

כיום מי שמבין בבריאות , תזונה ודיאטה ממליץ על ירקות בחמישה צבעים, העוצמה של ההגנה על הגוף מתקבלת מהירקות והצמחים שאנו אוכלים, זאת עקב ההגנה של הצמחים על עצמם בפני חיידקים , וירוסים וחימצון. הארטישוק שייך לקבוצה של הצמחים הירוקים, יש בו מרכיבים הנקראים פיטוכימיקלים יחודיים המגנים על הגוף, מכיל צינארין המפחית את הכולסטרול, בלב שלו יש חומרים כמו סילימארין – נוגדי חימצון, נוגד דלקות ומסלק רעלים. הארטישוק מפחית סיכון לסרטן והוא המקור היחיד למרכיב זה בירק. ותחשבו על זה כשאתם צורכים ארטישוק טרי מהחווה של נועם או מקופסת שימורים איטלקית…

??????????

??????????

זאת ועוד בארטישוק יש מגנזיום החשוב לשרירים ולעצמות, ברזל, והוא נחשב ברפואה העממית מנקה כבד ורעלים מהגוף.

 

תבואו בשביל הכיף וההנאה מארוחה וחוויה ותרוויחו בריאות

"הארטישוק של נועם" במושב ניר בנים מציע פעילות מהנה המשלבת סיורים וארוחות ארטישוק בחוה"מ פסח

 IMG_2613

שעות פתיחה בשישי-שבת:10:00-16:00

סיורים המיועדים למבוגרים ולילדים יערכו בשעה 11:00, 13:00 ו-15:00

 

מחירים:

שבת:

ארוחה + סיור מבוגר- 100 ש'

ארוחה + סיור ילד (בגילאי 3-13 ) -50 ש'

 

שישי:

ארוחה + סיור מבוגר – 80 ש'.

ארוחה + סיור ילד (בגילאי 3-13) – 40 ש'.

 

ניתן לרכוש במקום ארטישוק טרי, שמן זית תוצרת המשק, צימוקים ועוד.

טלפון לבירורים והזמנת מקום ארוחות, סיורים וסדנאות : נועם יעקובא- 054-2278637

אתר: www.artishoke.co.il

 

שתפו את הפוסט!