19 באפריל 2024 23:15
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבקתה אירוח כפרי ברמות

 

כעת אל לא רק זה הזמן לקחת חופשה ברמת הגולן, האוויר, הטבע הנופים והאטרקציות. פעם חשבתי שרמות זה רק הכפר נופש. פעם הייתי במלון שם ובכלל לא הבנתי שיש ישוב שלם מלא הפתעות.

 

אחת ההפתעות האלו מצאתי בחדרי האירוח של גדי אזולאי " הבקתה "

שבע בקתות יש שם ושבע זה מספר מזל.

גילוי נאות הוזמנתי על ידי גדי והייתי אורח המקום.

הגענו ביום גשום במיוחד, אחד מהגשמים הסוערים שסוגרים את החורף באביב.

הבקתה עשויה כולה עץ. התחושה הזו להיכנס לבית עץ מעניקה לטיפוסים עירוניים המון נשמה, רוח ואנרגיה חיובית. לחזור לשורשים לצאת מהמיקום האורבני שהחיים כפו עלינו.

הבקתה מכילה שני חדרים, חדר שינה וחדר מגורים ובנוסף חדר אמבט מצויד כראוי בג'קוזי מפנק. אני מעדיף שהג'קוזי יהיה בנפרד מחדר המגורים.

 

חדר השינה מאובזר בטלוויזיה, מזגן ומיטה נוחה עם מצעים אישיים כך שלא צריך להלחם בלילה על השמיכה. אולי כדאי לשפר עם כריות נוצות זה בכלל יהיה לגמרי מפנק.

 

חדר המגורים מכיל ספה נוחה , טלוויזיה LCD גדולה, DVD, כורסא גדולה ומגושמת כסאות, שולחן סלוני, שולחן אוכל ומטבחון מאובזר. במקרר חיכו לנו שתי עוגות גבינה ושתיה.

 

אז מדליקים מזגנים והחמימות של העץ עושה לך את זה, אפשר להתרווח ולנוח לקראת הבאות.

 

את ארוחת הערב אכלנו במסעדת הבקתה במצפה השלום.

כאן אכלנו ארוחת בוקר כפרית שכללה לחם הבית שלדעתי לא היה אפוי דיו לצערי.

זיתים , מיץ תפוזים. וחביתה לפי בקשה. טונה וגבינות וגם ריבה תוצרת בית.

 

את היום המשכנו בטיול בגולן וסיור ביקבי רמת הגולן בקצרין.

 

גם ארוחת צהריים אכלנו במסעדה של הבקתה, בימי שישי הצהריים הוא חלבי.

אם יש קבוצה או כאשר המקום מלא זה מזנון חגיגי. המחשבה על ארוחה חלבית היא להקל על המתארח לקראת הארוחה הבשרית המשובחת לקראת הערב. כשאני רואה מעשנה בחצר אני מבין שהבנאדם רציני.

 

 

הזולה

הארוחה אפשרה בחירה במנה עיקרית בחרנו בקיש ברוקולי וקיש בטטה, שני הקישים היו טובים מאוד, ביקשנו סלט בלקני טעים וגדול. לקינוח לקחנו עוגת גבינה פירורים ועוגת שמרים שוקולד שתיהן היו בחירה טובה. תה עם נענע היה סיום מושלם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הקמין

בקיצור צימרים חדרי אירוח נפלאים ומאובזרים כראוי, חצרות נהדרות משופעות בערסלים, שולחן טניס ועוד, מסעדה צמודה וצוות יעיל ואדם אחד שדואג לכל.

 

שתפו את הפוסט!