25 באפריל 2024 4:56
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החוויה של הקיץ הבוטניזאור – ממלכת הדינוזאורים והטבע בגן הבוטני

החוויה של הקיץ הבוטניזאור – ממלכת הדינוזאורים והטבע בגן הבוטני

לאור ההצלחה והביקוש הרב בקיץ, האטרקציה הבינלאומית שנחתה בגן הבוטני בשיתוף עיריית ירושלים והחברה העירונית אריאל, לאחר שהוצגה ברחבי אירופה, לוס אנג'לס קוריאה ועוד תפעל גם באוקטובר בחוה"מ סוכות בין התאריכים 8/10 עד 17/10.

לקראת סוף הקיץ באחד מהימים החמים ניצלנו את הימים האחרונים לחופשה לצפות, גם לטייל ולהתרשם מ כ 45 דינוזאורים אינטראקטיביים בגודל אמיתי שלצידם מידע המבוסס על ממצאים שנמצאו ברחבי העולם. הדינוזאורים, חלקם קטנים וחלקם עצומים בגובה 7 מטר ואורך של 15 מטר מתעוררים לחיים בטכנולוגיה מרשימה, פרוסים על פני מסלול של כקילומטר בגן הבוטני. זה בהחלט מדהים ומרשים ושונה מתערוכות קודמות, 45  דינוזאורים זה ממש פארק היורה והם זזים משמיעים קולות ועוד רגע טורפים.

יונדב ממש נהנה מכל רגע, והתרשם אפילו כשהוא חבוש משקפי VR ועובר חוויה על חושית מדהימה ומפחידה הוא התפעל.

הבוטניזאור לוקחת את האורחים למסע גילוי דרך שלוש תקופות שונות בציר הזמן: טריאס, יורה וקרטיקון, ומציגה איך הדינוזאורים התפתחו וכיצד השתלבו בסביבה ובין בני מינם.

בגן יש מתחם צילום בו יכולים הילדים לרכב על דינוזאורים ולהצטלם עימם כמו גם להצטלם בתוך ביצי דינוזאורים גדולות ולדמות עצמם כגורי דינוזאורים. מתחם נוסף בגן הוא מתחם חפירה בו הילדים יכולים לחפור בחול ולגלות עצמות דינוזאורים.

נוסיף לחוויה הזו את הצמחייה המיוחדת שקיימת שם את החממה הטרופית שמדהימה כל השנה, את העצים  הנדירים הכל  מספק אווירה מיוחדת .

בואו לבקר לפני  שהדינוזאורים יעברו ליבשת אחרת אולם הגן הבוטני ימשיך לקיים אירועים, לפרוח ולצמוח יחד איתכם.

לצד הבוטניזאור בגן מתקיימים מגוון פעילויות לכל המשפחה, מתחם מים, החממה הטרופית ותערוכת האמנות הבינלאומית במציאות רבודה 'לראות את הבלתי נראה', מורידים את האפליקציה וצופים בעבודות אמנות של טובי האמנים בעולם. בנוסף, לאורך היום מדריכי הגן יספרו סיפורים בוטניים ויענו על שאלות האורחים. וגם תקבלו חוברת  מרתקת.

שעות הפעילות בסוכות:

סוכות 8-17/10  9:00-18:30 (כניסה אחרונה עד השעה 17:30).

שישי וערבי חג 09:00-15:00 ( כניסה אחרונה בשעה 14:00)

עלות: כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – 99 ₪ מבצעים בחברות האשראי של 1+ 1

כרטיסים מוזלים בוועדים השונים, למחזיקי כרטיס ירושלמי  ובמועדוני כוחות הביטחון.

לפרטים והזמנת כרטיסים: בימות 6226* ובאתר

לפרטים נוספים: הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 באתר ובעמוד הפייסבוק

במקום דוכני אוכל ושתיה.

שתפו את הפוסט!