20 באפריל 2024 1:26
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטעמים החדשים של גלידה אייסברג – יש גלידה טבעונית

 

לפני זמן מה הלכנו לסרט ביס פלאנט ראשון לציון, אחרי הסרט כהרגלנו נכנסנו לגלידות אייסברג ממול. הגלידות שם משהו! בדוכן ראיתי המון גלידות חדשות בין היתר ראיתי אגסים ביין, לקחתי טעמתי ונהנתי. האמת לא היה לי מושג שזו גלידת שרבט טבעוני אבל אולי כל שרבט הוא טבעוני , אין לי מושג. גם לא הדגישו בפני שיש טעמים טבעוניים חדשים וחבל.

למה חבל?

כי באמת רשת אייסברג יצאה עם קו חדש של גלידות טבעוניות ובדיוק כמה ימים אחרי הגיע מארז לטעימות…

DSCN3024A

כן, כן, רשת גלידריות אייסברג, משיקה את התפריט הטבעוני לקיץ 2014. התפריט מציע פורטפוליו מלא של טעמים וקינוחים איכותיים וטבעונים המיועדים לא רק לטבעונים. הגלידות והקינוחים נעשים בייצור עצמי מאלף עד תו ורק מחומרים טבעיים ובאיכות גלידת סופר פרימיום בלתי מתפשרת, בסטנדרט הגבוה של אייסברג. התפריט כולל 8 טעמי גלידה ייחודיים, שייקים עשירים, קינוח אולטימטיבי טבעוני ועוד קינוחים שיושקו בהמשך.

טעמי הגלידה כוללים ארבעה טעמים על בסיס של חלב אגוזי לוז, חלב אורז, חלב שקדים וחלב קוקוס, בטעמים מעולים ובמרקם עשיר:

רוצים לדעת מה היה במארז ?

DSCN3049A

חלבה ושקדים מלוחים על בסיס חלב שקדים אייסברג טבעוני

גלידת "חלב" אגוזי לוז ושוקולד מריר- אגוזי לוז קלופים קלויים ושבורים בחלב אגוזי לוז בשילוב קקאו טרי ושוקולד מריר עשיר 70%, בהשראת המטבח השוויצרי. הגלידה הזו בטעם עשיר של שוקולד איכותי זכתה בין טועמי הבית בדירוג גבוהה מאוד! היא ממש שוקולד כמו שרוצים שתהיה הגלידה שלכם.

גלידת "חלב" קוקוס וצ'אטני מנגו- צ'אטני מנגו ולימון שנרקח מספר ימים, קוקוס קלויים ומקורמלים על בסיס של חלב קוקוס עשיר. טעם עשיר, אקזוטי ועוצמתי, בהשראת המטבח האסייתי. זו גלידה ממש מיוחדת עשירה בטעמים.

וגלידה ממש מיוחדת ובלתי שגרתית של גלידת "חלב" שקדים חלבה ושקדים מלוחים– שקדים טריים בקלייה איטית במלח שבורים אל תוך גלידה על בסיס של חלב שקדים בשילוב חלבה טחונה שהתבשלו בבישול איטי לפני הקפאה, גלידה בהשראה ים תיכונית. השילוב הזה של מתוק ומלוח מדליק!

והטעם הרביעי הייה שרבט מצוין שזכה אצלי בדירוג גבוה מאוד אשכוליות קאמפרי – לאוהבי הטעמים המיוחדים, שילוב של מרירות עדינה ומרעננת עם ניחוח פרי ההדר, מתאים במיוחד לשיא החום של הקיץ

בגלידות הטבעוניות קיים עוד טעם נוסף שלא טעמנו גלידת "חלב" אורז וניל ופירות יער – מיקס פירות יער, מקלות וניל בבישול איטי בחלב אורז, טעם עדין ומתקתק שמשאיר טעם לעוד, בהשראת המטבח הסקנדינבי.

אייסברג האולטימטיבית הטבעונית

בקיצור חייבים מהר למצוא עוד סרט ביס פלאנט בשביל ללכת לאכול גלידה…..

DSCN3056A

DSCN3054A

הבעיה שבגלידות השרבט יש כל כך הרבה טעמים שרק מטעימת "כפיות" אפשר להנות…

התפריט הטבעוני מציע גם טעמי סורבה, על בסיס פירות מובחרים היישר מהעץ:

סורבה מנגו – פירות מנגו מזן מאיה האהוב, טריים מתוקים ובשרניים, הגדלים במטע קסום, באזור השרון, במיוחד עבור הגלידה של אייסברג.

סורבה נקטרינה – עם בואן של הנקטרינות העסיסיות אל השווקים, מציעה אייסברג, סורבה נקטרינות טריות, בטעם חמצמץ מתוק ומלא ארומה.

אשכוליות קאמפרי – לאוהבי הטעמים המיוחדים, שילוב של מרירות עדינה ומרעננת עם ניחוח פרי ההדר, מתאים במיוחד לשיא החום של הקיץ

סורבה אננס ויוזו יפני – שילוב מושלם של טעמים טרופיים ואקזוטיים, סורבה של אננס טרי המזכיר אי טרופי בשילוב של פרי היוזו, פרי הדר חמצמץ מיפן, אשר נחשב לאחד מחומרי הגלם היקרים והאיכותיים ביותר במטבח היפני.

ויש עוד 10 טעמים של סורבה …

ולא רק גלידות: מילקשייקים טבעוניים וקינוח אולטימטיבי טבעוני…

התפריט הטבעוני מציע גם מגוון של מילקשייקים טבעונים עשירים בטעמם לבחירה, על בסיס "חלב" אגוזי לוז, "חלב" שקדים, מיץ תפוזים וסודה.

 אייסברג - מהדורת השייקים הטבעוניים קיץ 2014

אייסברג טבעוני מילקשייק חלב אגוזי לוז ושוקולד מריר על בסיס חלב לוז

המילקשייקים הטבעוניים המומלצים של אייסברג: שייק קוקוס ומנגו על בסיס מיץ תפוזים, מילקשייק שוקולד ואגוזי לוז על בסיס "חלב" אגוזי לוז, מילקשייק חלבה ושקדים על בסיס "חלב" שקדים, מילקשייק אורז, וניל ופירות יער על בסיס סודה.

 

כמו כן, מציעה אייסברג, וריאציות לקינוחים האהובים והמוכרים, בגרסה הטבעונית, הראשון בתפריט, "האולטימטיבית הטבעונית" – עוגיית שוקולדצ'יפס ענקית, פריכה ועשירה בשוקולד איכותי היישר מהתנור, בליווי 3 כדורי גלידה טבעונית לבחירה וסלט פירות רענן.

בקיצור אייסברג עושה לנו קיץ מרענן וטעים

מחירי התפריט הטבעוני:

הגלידות הטבעוניות: 16 ₪ לכדור, 20 ₪ לשני כדורים ו- 26 ₪ לשלושה כדורים. את הגלידות ניתן גם לקחת במארזים הביתה, מחירי מארזים 87 ₪ לקילו. מילקשייק טבעוני: 20 ₪ ליחידה ו"האולטימטיבית הטבעונית" 49 ₪.

ניתן להשיג בעשרת סניפי רשת אייסברג, ב: תל אביב – נמל תל אביב (מאחורי האנגר 11), אבן גבירול 24, הארבעה 4 (מול הסינמטק), רוטשילד 31. ראשון לציון – מתחם הסינמה סיטי, מתחם היס-פלאנט (ליד הסופרלנד). חולון – מתחם עזריאלי החדש. רחובות – רחוב אופנהיימר מתחם המטרו מול. רמת השרון – סוקולב 75. רעננה – רחוב ברנר 6.

שתפו את הפוסט!