20 באפריל 2024 8:56
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסוויטה המתוקה של " בטי ונחי מבשלים" חדרי אירוח

 

בטי אלקין היא רומנטיקנית חסרת תקנה. היא ובעלה נחי אלקין, הידועים בחדרי האירוח והמסעדה: " בטי ונחי מבשלים" מחזיקים שני צימרים וסוויטה מלכותית במושב רמות שברמת הגולן.

 

המסעדה של בטי ונחי פתוחה לקהל הרחב בימות השבוע פרט לימי שלישי ושבת. ואולם שמעה של ארוחת השישי בת 20 המנות הגיעה למרחקים, מה שנשא אותי לשם כאורח שלהם.

 

השתכנתי בסוויטה המתוקה והמפנקת, אפשר לומר ממש דירה.

 

הסוויטה מחולקת לכניסה מרווחת. מטבחון פתוח מאובזר בכל מה שצריך. סלון וחדר מגורים, ג'קוזי ענק שקוע, וחדר רחצה ושירותים. וכן יש מרפסת רומנטית שמסתתרת וכיף לשבת שם.

 

החצר , צמחיה ומדשאה ויש שדרת זיתים נאה וחניה נוחה בקיצור בואו לנוח ולהירגע מעמל הכרך ותקראו אצלי על המלצות לבקר באזור העשיר באתרי חובה..

 

הסוויטה מתוקה ורומנית במיוחד, זה לא רק הסוויטה כך, שיהיה לכם ברור ביקרתי בביתם של הזוג הנפלא הזה וזה לא שונה , זה מתעצם אפילו.

הסלון מפנק, שתי ספות וטלוויזה LCD  42 , ענקית רק לשקוע ולנוח.

במטבח על השולחן הכפרי ממתינה לכם עוגה, תמיד. במטבח תמצאו כל מה שצריך, מיקרו, פלטה, סירים ומחבתות. צלחות והכל. הכל ממש. ואם צריך מצרכים יש צרכניה סמוכה ועוד אחת גדולה במרכז הישוב.

 

בחורף זה בטח תענוג להגיע, כבר שמעתי מחברה שהייתה שם. למה? כי במרחז בין הסלון לחדר השינה שוכן לו אח שיכול לחמם את הגוף, הלב, והנשמה. ואני כבר הייתי ברמות בחורף איזה אוויר.

 

הכל כאן פרחוני, הכל רומנטי, ממש בית בובות כזה, מה שיוביל אותנו לחדר השינה. חדר השינה זה ממש קומפלקס. מיטה זוגית ענקית מפנקת ממש אפיריון…בסמוך ג'קוזי ענק שקוע שמהר מאוד גם סחבק שקע בו להתרעננות ופינוק מהנסיעה. וכמובן ארון לאחסון הדברים.

 

בחדר הרחצה מקלחון מעולה, ופנת רחצה ( כיור ) עם פינוקים ואפילו תנור חימום לחורף.

 

ובקיץ??? בקיץ יש מזגן גדול בסלון ומזגו נוסף בחדש השינה כך שזוגתי כבר קפאה…איזה כיף להתרווח בבגדים קצרים במקום ממוזג ללגום קפה ולפות בטלוויזיה או לקרוא.

רק דבר אחד לא! אין אינטרנט לא כאן ולא שכנים לבלוגר זה נורא אבל לאדם מהשורה זה ברכה.

 

והחצר ממש דשא של כיף מוסתר מכל אחד , הפרטיות כאן זה מעולם אחר, אף אחד לא עובר לך ואף אחד לא מפריע . כאן המקום לתפוס שלווה ורומנטיקה.

 

יש לצימר גם קומה שנייה , כזו שעולים על סולם אבל שמעתי שלא מארחים לפחות בסוויטה ילדים כי אין ביטוח. אז תביאו פילגשים.. חלום של מקום

לאן מטיילים? לעין זיוון, לקצרין, ליקבים, לבירה בזלת, לבית הבד ומרכז המבקרים בקיבוץ גשור. אתם בעניין של טיולים? אז לגמלא או למפל הלבן. ולכנרת באיזור הכי יפה שלה בכורסי.

אתם עוד מחכים?

 

בטי ונחי מבשלים

טלפון: 04-6732889
נייד: 052-3564464

 

שתפו את הפוסט!