19 באפריל 2024 1:21
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקניון הדיגיטלי שלכם לפסח הקרוב – Buy Me

 

??????????

חג הפסח בפתח וכולנו מתמלאים בתחושת אושר. אך תחושת האושר, לצערנו, מהולה גם בהרבה תסכול. פסח מזוהה אצלנו עם תחושת חופש ויציאה מ"עבדות לחירות", אז איך זה שאנחנו מבזבזים כל כך הרבה זמן על פקקים, דלק, חנייה וכיתות רגליים בקניון כדי לשמח את יקירנו במתנות לחג? ויותר מכך, מה הסיכויים שהמתנות תהיינה לשביעות רצונם? כנראה שהם יחייכו ויגידו תודה בנימוס, ובהזדמנות הקרובה בלי שנבחין, ייגשו לחנות ויבקשו להחליף את המתנה.

נחשפתי לראשונה ,אישית, לנושא הגיפט כארד בכנס המסעדנות. בהרצאה של ירדן ליפשיץ מנהלת הפיתוח העסקי של " BuyMe " כמה באמת שווים לנו הפודיז החדשים, והתרשמתי שזה יכול להיות WIN-WIN-WIN כולם זוכים, אתם כמי שרוכשים את הכרטיס בלי כאב ראש מה להביא מתנה. המארחים שלכם שמקבלים הזדמנות לצאת מהבית ולבלות וגם העסקים. בקיצור כולם מרוויחים.

דרך נפלאה להמשיך עם מסורת קניית המתנות לחג, אבל להימנע מהלוגיסטיקה שבתהליך הקנייה ומאי הנעימות שבהחלפת המתנה, הוא קנייה של Gift Card בצורה דיגיטלית בקליק אחד- מתנה מושלמת שמאפשרת למקבל המתנה ליהנות ולבחור לעצמו מה שהוא באמת רוצה. ה- Gift Card איננו קופון או שובר הנחה, אלא כרטיס מתנה במחיר מלא, בו ניתן להוסיף ברכה אישית ותמונה שמאפשר ליהנות ממימוש פשוט וקל בבית העסק.

מי שמספקת פתרון בנושא הזה היא BuyMe, הפלטפורמה הדיגיטלית והגדולה בישראל ל-Gift Cards, המאפשרת לאנשים לתת ולקבל יותר מתנות ויותר טובות – בלחיצת כפתור. כיום BuyMe יודעת לספק מגוון עצום של מידע על התנהגות צריכה והרגלי רכישת Gift Cards דיגיטאליים ועוד.
עם הצלחה חסרת תקדים בישראל בשינוי תפיסת המתנות ונוכחות מרשימה בקרב צרכנים פרטיים, BuyMe חושפת עולם של נתינה, ומנגישה שפע של מתנות נחשקות: מחבילות ספא ועד לארוחות גורמה, רשתות אופנה, ועוד. BuyMe הופכת את תהליך הנתינה והקבלה לחוויה חכמה, דיגיטלית ואישית, המבטיחה הנאה לשני הצדדים. זוהי פלטפורמה פשוטה אך מתוחכמת, שיוצרת חיבור סינרגטי בין צרכנים לעסקים– תוך מחויבות להבטחה: פשוט לתת מתנות.

לרגל פסח הקרוב, BuyMe מציעה שלל שוברים בלמעלה מ- 600 בתי עסק, במגוון קטגוריות, החל מאופנה, חבילות ספא, מוצרי טיפוח, כלי בית ועוד. למי שיבחר לפנק את יקיריו בארוחה טובה במסעדה, יוכל ליהנות משוברים למסעדות מעולות ברחבי הארץ – קטגוריה שאותה BuyMe מובילה בארץ עם היקף המסעדות הגדול ביותר בפריסה ארצית העומד על למעלה מ- 200 בתי עסק!

בין השוברים שמציעה Buy Me – גיפט קארד למסעדות https://buyme.co.il/?gclid=COm8nL_d4MsCFUs6Gwodsx4JSQ#!/categories/5 , גיפט קארד לארוחת בוקר ובתי קפה https://buyme.co.il/?gclid=COm8nL_d4MsCFUs6Gwodsx4JSQ#!/categories/8 , גיפט קארד למסעדות שף https://buyme.co.il/?gclid=COm8nL_d4MsCFUs6Gwodsx4JSQ#!/categories/16 , גיפט קארד לבתי מלון https://buyme.co.il/?gclid=COm8nL_d4MsCFUs6Gwodsx4JSQ#!/categories/3 ,  Buy Me Total – שובר משולב לרשתות https://buyme.co.il/?gclid=COm8nL_d4MsCFUs6Gwodsx4JSQ#!/supplier/20620?display=money וסופר שובר – הקונה מקבל "כסף" אותו יוכל לממש באתר בחנויות שהוא בוחר, וכך הוא למעשה מרכיב לעצמו את המתנה https://buyme.co.il/?gclid=COm8nL_d4MsCFUs6Gwodsx4JSQ#!/superVoucher

 
כשמדברים על קניית מתנות לחג, גם עבור המעסיקים מדובר במשימה לא פשוטה. עד היום, היה נהוג להעניק במתנה תלושים הניתנים למימוש בבתי עסק מסוימים או תוספת כסף במשכורת או פשוט לקנות מתנה. במקום זאת, BuyMe מאפשרת למעסיקים לפנק את עובדיהם במגוון Gift Cards, מהם יבחר העובד את המתנה שהכי רוצה! הארגון נהנה ממערכת שליחה אוטומטית, ניהול פשוט, חיסכון בזמן וכוח אדם, ובמקביל העובד נהנה ממתנה שבחר לעצמו בהתאם להעדפותיו האישיות ותחומי העניין שלו.
עד היום, מעל 250,000 עובדים בלמעלה מ450 ארגונים מובילים במשק, כגון Facebook, אמדוקס, Intel, IBM, HP ועוד רבים אחרים, כבר זכו לקבל Gift Card למותגים ורשתות מובילות באמצעות BuyMe. ה- Gift Card נשלח ישירות לאימייל ו/או לטלפון הסלולרי של העובד, במועד שנקבע מראש, במיתוג הארגון ובתוספת ברכה אישית. וכל שנותר לעובד הוא לממש וליהנות.

אודות Buy Me:
BuyMe היא הפלטפורמה הדיגיטלית הגדולה והמובילה בישראל לשוברי מתנה (Gift Cards). החברה נוסדה בשנת 2011, ומוחזקת ברובה ע"י קבוצת טלכלל. BuyMe חוללה מהפיכה בעולם הסחר האלקטרוני, כששינתה את האופן בו הצרכנים קונים מתנות. החברה מונה 17 עובדים, ומשרדיה ממוקמים בנחלת יצחק- תל אביב.

לאתר Buy Me: https://buyme.co.il/ בדסקטופ ובמובייל.

שתפו את הפוסט!