20 באפריל 2024 19:29
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וודקה חדשה של VINCEN' THEO בטעמים שלך

אם חשבתם שוודקה זה רק  משקה אלכוהולי חסר טבע ואולי חסר טעם אז טעיתם. כבר לפני 6 שנים ואן גוך צבע אותה ונתן לה טעמים… וכעת לאחר הצלחה מסחררת בשוק הישראלי ובעולם אחיו של ואן גוך – תיאו  THEOמגיש לנו צבעים אחרים, טעמים אחרים ומה אני יכול להגיד אחרי שטעמתי את כולם פרט שהיה מצוין, את השאר אני כבר לא זוכר….

על וודקה חברים לא מברכים בורא פרי הגפן, תהליכי היצור ומרכיבי הוודקה VINCEN' THEO נבחרים בקפידה רבה; החל משלב בחירת גרעיני החיטה- משילוב של 95% חיטה ודגנים ו-5% תירס ליצירת הטעם הייחודי לוודקה הקלאסית אשר משמשת בסיס איכותי למגוון הטעמים, וכלה באיכות מי המעיינות המזוקקים והרכים. וודקה VINCEN' THEO הקלאסית מכילה 40% אלכוהול, והוודקה בטעמים מכילה 37.5% אלכוהול. לחוויה חצופה, איכותית ומרגשת.

מצד שני כשטועמים ולוגמים.. מברכים על כל רגע בחיים ושמחים, כי זה משקה שעושה שמח ( אם שותים לא נוהגים , כן) אז תמיד תדאגו שיהיה לכם חבר עצוב ששותה רק קולה או סודה.. כך גם תוכלו להנות וגם לשתות יותר.

יצא לי להשתתף בהשקה המרגשת אליה הוזמנתי, והשמחה של הוודקה בהאנגר 3 בנמל ת"א, אירוע מושקע, בו האכילו אותנו אוכל מצוין והשקו אותנו וודקה מצוינת. כך שהיה כיף גדול.

ההחלטה להביא וליצר לואן גוך אח קטן לא הייתה קלה…

מצאתי בויקיפדיה : "וודקה ואן גוך – וודקה פרימיום וסופר פרימיום איכותית. הוודקה מיוצרת מחומרים טבעיים וללא שימוש בתמציות או חומרי צבע. ואן גוך נחשבת לוודקה באיכות גבוהה אשר זכתה במספר מבחני טעימה בינלאומיים לוודקה הטובה בעולם."

כשמוציאים לשוק המשקאות החריפים וודקה באיכות מהטובות בעולם זו באמת סיבה למסיבה והייתה מסיבה מעולה.

אז זה הוא זה , VINCEN' THEO, "האח של" וודקה ואן גוך זה הוא, אבל חצוף יותר- VINCEN' THEO, "האח של" וודקה ואן גוך, מגיע לארץ כדי לספק את החוויה החדשה, הטובה והמסקרנת ביותר. חברת רודנש, אשר השיקה לפני 6 שנים את וודקה ואן גוך בישראל, משיקה כעת את סדרת VINCEN' THEO החדשה– הנקראת על שם הצייר וינסנט ואן גוך ואחיו הצעיר תאו ואן גוך- בטעמים חדשים, מסקרנים וחצופים ובעיצוב ייחודי ומרהיב.

סדרת VINCEN' THEO כוללת מגוון של חמישה טעמים חדשים:

  • וודקה וינס אנ' תיאו בטעם אסאי ברזילאי
  • וודקה וינס אנ' תיאו בטעם תפוח אדום
  • וודקה וינס אנ' תיאו בטעם עוגה
  • וודקה וינס אנ' תיאו בטעם מסטיק
  • וודקה וינס אנ' תיאו קלאסיק

תתכוננו לחוויית השתייה האיכותית, הייחודית והטובה ביותר.

ממליץ לכם על הוודקה החדשים של VINCEN' THEO

לחוויה שעוד לא הכרתם

שתפו את הפוסט!