16 באפריל 2024 12:14
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ויטמינים ומינרלים של סולגאר

 הבת שלי י. קבלה תוספי מזון וויטמינים מסולגאר להתנסות. כאן הדעה שלה:

ויטמין B12:

אריזה המכילה 100 טבליות למציצה תת לשונית, כל טבלייה מכילה 1000 מק"ג,  מומלץ על ידי היצרן להשתמש בטבלייה אחת ליום לא מצוין עם יש צורך לאכול עם הטבלייה. חשיבותו רבה כיוון שהוא משתתף בבנייה של כדוריות דם אדומות ובבנייה של מוח העצם, כמו כן נוכחותו דרושה לשימוש הגוף בחומצה פולית הקשורה ליצירת החומר הגנטי בגופנו, וגם חומר זה דרוש לחילוף חלבונים בגוף.

אצלי המחסור לאחרונה ב- 12B התבטא בעייפות שאינה עוברת וקושי של ממש להתעורר, וקושי בריכוז

הצורך להשלמה וויטמין חשוב זה נובע מהעובדה כי על מנת שייספג בתהליכי העיכול ויגיע למחזור הדם, ישנם שלבים רבים שחומר זה עובר בגופנו, כל לקות בשלבים אלו שיכולה להתרחש מסיבות רבות גם אצל אנשים בריאים, תפגום ביכולת הגוף לקלוט את ויטמין זה גם אם אכלנו מזון שמספק כמות נאותה שלו. לקיחת B12 חופשי בטבליות מציצה מדלגת על כל השלבים – הוא נספג במישרין לדם בלי שום צורך באמצעי עזר נוספים.

אני החלטתי לקחת ויטמין זה כיוון שבדיקות הדם שלי קבעו שרמתו בדם הינה מתחת לטווח הרצוי, הסיבה לכך וודאי נעוצה בעובדה כי מקורו של וויטמין זה נמצא באכילת מזון מן החי ואני אינני מרבה באכילת ביצים ודגים על בסיס קבוע ובשר איני אוכלת כבר מעל 10 שנים, אם זאת יש ניתן למצוא אותו בעלי ירקות כגון תרד, כרוב עלי סלק וגם בשעועית מלפפונים ואגוזים למיניהם, אך הדבר דורש שמרכיבי מזון אלו יהיו קבועים במשך כל יום ואצלי אין זה כך.  אם זאת אני מרבה באכילת מוצרי חלב  אך כנראה שלא מספיק לפי בדיקת הדם שעשיתי בתחילת השנה, אם זאת הבדיקות שעשיתי השבוע מוכיחות כי נטילת  B12של סולגאר כטבלייה תת לשונית הביאה את ריכוז ויטמין זה בדם שלי לרמה הנדרשת. אני מצרפת טבלה הלקוחה מהדף האישי של באתר האינטרנט של קופת חולים כללית להתרשמות.

 

הנה קישור לדף של ויטמין בי 12 באתר הבית של סולגאר-

http://www.solgar.co.il/?CategoryID=236&ArticleID=364

 

מולטי ויטמין:

 

אריזת קומפלקס ויטמינים ומינרלים המכילה 60 טבליות, המלצת היצרן היא עד 3 טבליות ליום עם הארוחה. באתר האינטרנט של חברת סולגאר בישראל קראתי ששימוש במוצר מותאם במיוחד לנשים בגיל שבין 30-50 ושהוא מספק תמיכה בצורכי הגוף במספר דרכים-

  • הגברת האנרגיה והחיוניות
  • איזון מערכת הורמונאלית ולפוריות תקינה
  • לבריאות מראה העור הציפורניים והשיער
  • תמיכה במערכות הגוף במצבי מתח ומניעת נזק ממתח
  • שמירה על מסת עצם תקינה מה שמפחית סיכוי לחלות בגיל מבוגר באוסטרופורוזיס
  • מסייע בבריאות מערכת הלב וכלי הדם

הסיבות לקחת מולטי ויטמין הן רבות ואני אמנה את העיקריות עבורי – אצל רבים מאיתנו התזונה אינה אופטימאלית גם אם אנחנו אוכלים את כל מרכיבי המזון הדרושים לגוף, הם לא תמיד מספקים לנו את אבות המזון באיכות ובכמות מספקת וזאת כיוון שהמזון היום יומי רווי בחומרים לא טבעיים המוספים בתהליך ייצור המזון, כגון חומרים משמרים, חומרים משפרי טעם, וכדומה.

כמו כן תוצרת טרייה לא מגיעה אלינו באותו יום שיצאה מהשטח החקלאי ויש בכך יחד עם תהליך הגידול המודרני וניתן גם כאן לומר התעשייתי, בכדי להפחית מאיכות המזון הנצרך על ידינו.

מה עוד שאנו מבשלים לרוב את המזון, מחממים ומקררים, וכל הפעולות הללו פוגעות בתכולת הויטמינים והמינרלים.

למידע נוסף היכנסו לקישורים-

http://www.solgar.co.il/?CategoryID=170&ArticleID=897#wiz-250-280

 

HNS COMPLEX

קומפלקס ייעודי על בסיס MSM עם ויטמינים ומינרלים 

אני מאמינה שמרבית האוכלוסייה חווה במהלך חייה בעיות שיער שונות, עם בקרקפת, בבריאות השיער והשורשים ועד לנשירת שיער. אני מזה שנים סובלת מנשירת שיער והידלדלות צפיפות השיער.

בבדיקה של רופא עור נאמר כי הבעיה היא תזונתית על ובמיוחד לאור העובדה שאני לא אוכלת בשר.

בעיות שיער נובעות אם כן מתזונה וחשוב להדגיש שגם חומרי לוואי שמוספים למזון בתהליך הגידול והעיבוד יש בהם כדי להשפיע בסופו של דבר על בריאות השיער. כך או כך נראה שאני לא מצליחה לאכול מזון שמספק באופן אופטימאלי את כל חומרי ההזנה של השיער והקרקפת, ויחד עם זאת אורח החיים שלי ושל רבים מלווה בלחצים שלהם גם השפעה על השיער שלנו. לכן אני מתמידה ליטול תוסף תזונה לחיזוק השיער באופן קבוע ויכולה להתחייב לכך שיש הבדל מהותי, בכל אותם תקופות שהפסקתי ליטול תוסף תזונה לשיער בריא יכולתי להיווכח בנשירה מוגברת, מה עוד שנטילת תוסף התזונה מזרזת צמיחה של שערות חדשות וכך השיער חוזר להתמלא ולקבל את המראה החיוני והבריא.

 

לפרטים ומידע מורחב על מוצר לתמיכה בשיער בעור ובציפורניים מבית סולגאר בקישורים שלפניכם:

http://www.solgar.co.il/?CategoryID=256&ArticleID=310

http://www.solgar.co.il/_Uploads/dbsAttachedFiles/HNS60.pdf

http://www.solgar.co.il/?CategoryID=225&ArticleID=909

 

 

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!